Nop, dat niet,, maar moet ook nog wat zooi uit bevolkingsregister hebben... daarvoor moet ik wel neem ik aan.. (hoop ik!quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:46 schreef Repeat het volgende:
Ik denk dat het maken van een gewaarmerkte kopie niet gedaan hoeft te worden in de plaats waar je ingeschreven staat hoor
NEE :| Wil je nu zeggen dat ik voor niets naar adam ben gereisd? grr...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:16 schreef intoxicated het volgende:
Geboorteregister kan alleen in je geboorteplaats, erg annoying maar het is niet anders![]()
Of naja, voor 30 euro wilden ze het ook per post toesturen
Er staat toch een kopie van de ID, paspoort OF uitstreksel basisadministratie persoongegevens... Dus alleen een kopie van je ID voldoet toch.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef elby1988 het volgende:
[..]
NEE :| Wil je nu zeggen dat ik voor niets naar adam ben gereisd? grr...
O ik moet een: Uittrekselgemeentelijke basisadministratie persoongegevens. Dat is neem ik aan dan weer net iets anders...?
quote:Om je definitief in te kunnen schrijven hebben we een kopie paspoort, kopie identiteitskaart of uittreksel Gemeentelijke Basisadministratie nodig. Stuur het document op naar: Erasmus Universiteit, Afdeling CBI, kamer AT-06, Antwoordnummer 2791, 3000 VB Rotterdam. Voorkom vertraging inschrijving. Stuur de stukken voorzien van studentnummer zo snel mogelijk op en houd de status van de inschrijving via Studielink in de gaten.
Ooo okquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef elby1988 het volgende:
Het gaat naar de uni van Leiden.. Er staat letterlijk:
Uittreksel Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens en een kopie van een geldig Nederlands pasppoort of een kopie van een geldig Nederlands identiteitskaart
Einduitslag? Die heb ik allang?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:40 schreef Repeat het volgende:
Wanneer zou die einduitslag van de vgt eens komen ?
Nijmegenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef MaxC het volgende:
Ik ben nu in Groningen geplaatst, maar ik zit nog echt te twijfelen.
Nijmegen spreekt mij ook ontzettend aan, beide steden hebben veel charme. Ook de meeloopdagen vond ik allebei tof. Ik sprak al wat mensen die wel wouden ruilen.
Iemand tips of ervaringen?
Volgens mij was Nijmegen nogal christelijk ingesteld met hun doen en laten, dus dat moet je ook maar liggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef MaxC het volgende:
Ik ben nu in Groningen geplaatst, maar ik zit nog echt te twijfelen.
Nijmegen spreekt mij ook ontzettend aan, beide steden hebben veel charme. Ook de meeloopdagen vond ik allebei tof. Ik sprak al wat mensen die wel wouden ruilen.
Iemand tips of ervaringen?
Daar heb ik echt nog helemaal niets van gemerkt hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:33 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Volgens mij was Nijmegen nogal christelijk ingesteld met hun doen en laten, dus dat moet je ook maar liggen.
Ach jij bent al gebrainwashedquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:45 schreef Nuna het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog helemaal niets van gemerkt hoor.
Keuze gemaakt --> Groningenquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:33 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Volgens mij was Nijmegen nogal christelijk ingesteld met hun doen en laten, dus dat moet je ook maar liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |