abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51606845
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:46 schreef Repeat het volgende:
Ik denk dat het maken van een gewaarmerkte kopie niet gedaan hoeft te worden in de plaats waar je ingeschreven staat hoor
Nop, dat niet,, maar moet ook nog wat zooi uit bevolkingsregister hebben... daarvoor moet ik wel neem ik aan.. (hoop ik! Want nu ben ik er al...)
pi_51607266
Lucky you, ik moest dus per se het uittreksel uit het geboorteregister hebben. Kon ik daarvoor naar Nieuwegein
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_51607543
Whoops.. that's what i mean..

Maar goed.. dat moet dus wel in de stad van inschrijving he?
pi_51608398
Geboorteregister kan alleen in je geboorteplaats, erg annoying maar het is niet anders
Of naja, voor 30 euro wilden ze het ook per post toesturen
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_51610149
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:16 schreef intoxicated het volgende:
Geboorteregister kan alleen in je geboorteplaats, erg annoying maar het is niet anders
Of naja, voor 30 euro wilden ze het ook per post toesturen
NEE :| Wil je nu zeggen dat ik voor niets naar adam ben gereisd? grr...

O ik moet een: Uittrekselgemeentelijke basisadministratie persoongegevens. Dat is neem ik aan dan weer net iets anders...?
pi_51610428
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef elby1988 het volgende:

[..]

NEE :| Wil je nu zeggen dat ik voor niets naar adam ben gereisd? grr...

O ik moet een: Uittrekselgemeentelijke basisadministratie persoongegevens. Dat is neem ik aan dan weer net iets anders...?
Er staat toch een kopie van de ID, paspoort OF uitstreksel basisadministratie persoongegevens... Dus alleen een kopie van je ID voldoet toch.
quote:
Om je definitief in te kunnen schrijven hebben we een kopie paspoort, kopie identiteitskaart of uittreksel Gemeentelijke Basisadministratie nodig. Stuur het document op naar: Erasmus Universiteit, Afdeling CBI, kamer AT-06, Antwoordnummer 2791, 3000 VB Rotterdam. Voorkom vertraging inschrijving. Stuur de stukken voorzien van studentnummer zo snel mogelijk op en houd de status van de inschrijving via Studielink in de gaten.
pi_51610561
Het gaat naar de uni van Leiden.. Er staat letterlijk:

Uittreksel Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens en een kopie van een geldig Nederlands pasppoort of een kopie van een geldig Nederlands identiteitskaart
pi_51610620
volgens mij was het in mijn tijd nog het geboorteregister idd, maar misschien is het aangepast omdat dit een kutregeling was?
pi_51610771
Jeetje wat een stress allemaal hier
pi_51610778
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:16 schreef DDM het volgende:
Jeetje wat een stress allemaal hier
Haha, nu ik ingeloot ben wil ik het ook doen ook
pi_51611120
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:10 schreef elby1988 het volgende:
Het gaat naar de uni van Leiden.. Er staat letterlijk:

Uittreksel Gemeentelijke Basisadministratie Persoonsgegevens en een kopie van een geldig Nederlands pasppoort of een kopie van een geldig Nederlands identiteitskaart
Ooo ok
Nu vertrouw ik het ook niet meer, morgen maar ff bellen dan
pi_51611874
http://www.lumc.nl/5050/g(...)u_aankomend_GKN.html
geboorteregister moet iig tijdens de IC-dagen, destijds hoefde ik er bij de uni-inschrijving per post niks bij te doen.

Maar goed, anders idd de DOS ff bellen
pi_51612325
Ik gooi gewoon alles erbij genoeg hebben ze bij mij soweiso
pi_51612625
Bel ze trouwens over 10 dagen ofzo ff om te checken dat alles goed is aangekomen en verwerkt, want ze laten je niet binnen 4 weken weten of het goed is gegaan. En anders wordt je plaats gewoon weer verloot
pi_51612634
Zo, en nu genoeg gezeurd voor de vroege donderdagochtend
pi_51623691
Wanneer zou die einduitslag van de vgt eens komen ?
pi_51624855
Ik ben nu in Groningen geplaatst, maar ik zit nog echt te twijfelen.

Nijmegen spreekt mij ook ontzettend aan, beide steden hebben veel charme. Ook de meeloopdagen vond ik allebei tof. Ik sprak al wat mensen die wel wouden ruilen.

Iemand tips of ervaringen?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_51625143
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:40 schreef Repeat het volgende:
Wanneer zou die einduitslag van de vgt eens komen ?
Einduitslag? Die heb ik allang?
pi_51625152
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef MaxC het volgende:

Nijmegen spreekt mij ook ontzettend aan, beide steden hebben veel charme. Ook de meeloopdagen vond ik allebei tof. Ik sprak al wat mensen die wel wouden ruilen.

Nijmegen

Ik weet het, een post waar je veel aan hebt .
pi_51625173
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:23 schreef MaxC het volgende:

Volgens mij was Nijmegen nogal christelijk ingesteld met hun doen en laten, dus dat moet je ook maar liggen.
pi_51625561
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:33 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Volgens mij was Nijmegen nogal christelijk ingesteld met hun doen en laten, dus dat moet je ook maar liggen.
Daar heb ik echt nog helemaal niets van gemerkt hoor .
pi_51626381
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:45 schreef Nuna het volgende:

[..]

Daar heb ik echt nog helemaal niets van gemerkt hoor .
Ach jij bent al gebrainwashed
pi_51632493
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:33 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Keuze gemaakt --> Groningen

Ben namelijk overtuigd Atheïst
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_51634870
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:32 schreef Nuna het volgende:

[..]

Einduitslag? Die heb ik allang?
Jij zit dan ook niet in Leiden.
pi_51635308
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 19:04 schreef Repeat het volgende:

[..]

Jij zit dan ook niet in Leiden.
Goh, niet?

Maar ik dacht dat die dingen allemaal tegelijk verwerkt worden.. En niet per universiteit verschillend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')