sorry veel te snel getypt stukje. Balen ipv ballen stond er en neefquote:
Zuiverloon is echt nog niet beter idd...quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik vind George altijd naar behoren spelen eigenlijk
Mischien in de war met Lorenzo Davids, dat is wel een neef van Davids en die speelde bij Feyenoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
sorry veel te snel getypt stukje. Balen ipv ballen stond er en neefgeen idee waarom dat er stond...
![]()
Drenthe naar Ajax samen met Edgar ballen, zou leuk zijn.![]()
Het originele komt van V-bal.nl ofzo..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:11 schreef koningdavid het volgende:
Er wordt helemaal geen bron genoemd bij dat 'Zuiverloon-bericht'. Lijkt me onzin dus.
quote:AZ-voorzitter Scheringa: 'Martin van Geel heeft afgedaan voor mij'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 14-jun-2007 13:50
AZ-voorzitter Dirk Scheringa haalt in de nieuwste Sportweek uit naar Martin van Geel. Scheringa neemt het Van Geel nog steeds kwalijk dat hij in 2005 zijn baan als technisch directeur bij AZ inruilde voor dezelfde functie bij Ajax. “Als mens heeft hij afgedaan voor mij. (….) Als je drie jaar lang elke dag intensief met elkaar samenwerkt en je krijgt dan op een namiddag te horen dat hij de dag erop vertrekt naar de grootste concurrent, dan is dat….apart.”
Scheringa meent ook dat de rol van Van Geel in AZ’s opmars wordt overschat. “Hij vindt zelf dat ons succes mede aan hem te danken is geweest, maar van alle spelers die hij naar AZ heeft gehaald, speelt alleen Kew Jaliens nog in de basis.”
Van Geel wil niet reageren op de uitspraken van Scheringa. “Iedereen mag wat mij betreft zijn eigen conclusies trekken. Het verhaal AZ heb ik allang afgesloten.”
Ik bedoel meer dat die quotes van Ten Cate en Zuiverloon compleet uit de lucht gegrepen lijken. Er wordt gezegd dat Ten Cate in een interview zou hebben gezegd dat Ogararu tekort komt. Waarom zetten ze er niet bij van welk medium dat interview was? Buiten dat lijkt het me vrij onlogisch dat Ten Cate tegen de pers vertelt dat hij Ogararu niet goed genoeg vindt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:15 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Het originele komt van V-bal.nl ofzo..En dat is denk ik niet de meest betrouwbare bron.
Het was toch al gauw weer twee weken geleden dat scheringa zich negatief uitliet over Ajax, het werd inderdaad weer eens tijd....quote:
Zogauw een bericht al aankomt met een gedateerde quote weet ik al genoeg. Ze hebben gewoon geen bronnen, maar Zuiverloon heeft het ooit eens gezegd, dus quoten ze dat maar. Waardeloze sites, vooral omdat zoveel mensen er in trappen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:19 schreef koningdavid het volgende:
Ik bedoel meer dat die quotes van Ten Cate en Zuiverloon compleet uit de lucht gegrepen lijken. Er wordt gezegd dat Ten Cate in een interview zou hebben gezegd dat Ogararu tekort komt. Waarom zetten ze er niet bij van welk medium dat interview was? Buiten dat lijkt het me vrij onlogisch dat Ten Cate tegen de pers vertelt dat hij Ogararu niet goed genoeg vindt.
Die quote van Zuiverloon wordt ook niet 'gelokaliseerd'. Wanneer zei hij dat, waar zei hij dat, tegen wie zei hij dat?
Lijkte me bullshit allemaal.
Boehoe mama....quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:17 schreef F1Bas het volgende:
Als je drie jaar lang elke dag intensief met elkaar samenwerkt en je krijgt dan op een namiddag te horen dat hij de dag erop vertrekt naar de grootste concurrent, dan is dat….apart.”
Hierin heeft Scheringa toch wel een punt?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:17 schreef F1Bas het volgende:
“Als mens heeft hij afgedaan voor mij. (….) Als je drie jaar lang elke dag intensief met elkaar samenwerkt en je krijgt dan op een namiddag te horen dat hij de dag erop vertrekt naar de grootste concurrent, dan is dat….apart.”
Mijn godquote:
Wat een kutkleuter is die dirk.quote:Scheringa meent ook dat de rol van Van Geel in AZ’s opmars wordt overschat. “Hij vindt zelf dat ons succes mede aan hem te danken is geweest, maar van alle spelers die hij naar AZ heeft gehaald, speelt alleen Kew Jaliens nog in de basis.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |