quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Is van der meyde al gekocht/gehuurd? Van geel koop em nou, als je verstand van voetbal hebt koop je em.
Als jij geen kloon bent eet ik m'n schoen op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef BonJovi het volgende:
Babel speelden best goed.
Vertonghen is nog niet zover in zijn ontwikkeling om dé opvolger van Davids te zijn, maar hij heeft het wel in zich. Belangrijk is dat hij volgend seizoen minuten pakt om dat te bereikenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik of Vertonghen echt zo goed is omdat sommige gasten hier zeggen dat hij de opvolger van Davids is.
Volgens mij is hij nog doodserieus ook die BonJoviquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:15 schreef Nashje het volgende:
[..].
[..]
Als jij geen kloon bent eet ik m'n schoen op.
Als je scoort loop je 1 op 2 tot nu toequote:Op woensdag 13 juni 2007 23:50 schreef devv05 het volgende:
Babel loopt wel 1 op 2 dit EK, prima rendement.
Oud Feyenoorder.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:12 schreef Messenga het volgende:
Nou, ik ben blij dat Vertonghen weer terugkomt. Maduro lijkt ook wel als nieuw. Zuiverloon mogen we ook wel halen van Heerenveen, met zo'n vorm.
Detailsquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je scoort loop je 1 op 2 tot nu toe![]()
Het jeugd-ek, er zijn geen spelers met 2 doelpuntenquote:
Dat zou me werkelijk geen flikker interesseren als beleidsbepaler bij Ajax. Als ik Van Geel was en de kans kreeg om Drenthe te halen in deze vorm, wist ik het ook wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oud Feyenoorder.Ligt gevoelig dat weet je.
Dus hij is ook nog eens topscorer van het EK?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Het jeugd-ek, er zijn geen spelers met 2 doelpunten![]()
Ja echt goede spelers zijn op zich welkom maar spelers als Zuiverloon hoef ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat zou me werkelijk geen flikker interesseren als beleidsbepaler bij Ajax. Als ik Van Geel was en de kans kreeg om Drenthe te halen in deze vorm, wist ik het ook wel.
Eens. Ongelooflijk eigenlijk dat Leo zo goed ontvangen werd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Oud Feyenoorder.Ligt gevoelig dat weet je.
Tsjah ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat hij niet rechtstreeks van Feyenoord kwam maar van NAC.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:32 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Ongelooflijk eigenlijk dat Leo zo goed ontvangen werd.
Voor Davids de 2e maken we toch een uitzondering?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
GEEN kakkerlak in de Arena jah.
Och, als ie al meedeed, en speelde zoals vandaag, dan vergeet je het rotterdamse.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:33 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
GEEN kakkerlak in de Arena jah.
Daarom moet ie ook een back achter zich hebben, net als vandaag.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:38 schreef manny het volgende:
Ik weet het niet hoor. Om nou te zeggen dat hij elke week tot de beste behoorde ( wat toch gemakkelijk zou moeten kunnen, met die prutsers om hem heen) afgelopen seizoen... volgens mij niet. In de eerste wedstrijd tegen Israel maakt ie bovendien een enorme dekkingsfout, die gelukkig niet werd afgestraft.
Inderdaad. Ze hadden 'm meteen keihard moeten uitfluiten. Ging ie vast ook beter van spelen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:32 schreef manny het volgende:
[..]
Eens. Ongelooflijk eigenlijk dat Leo zo goed ontvangen werd.
Davids 2? Ik vond hem vandaag goed spelen, maar over het algemeen vind ik het maar een overrated talentje, waarschijnlijk ook door zijn kop, want hij ziet er altijd zo debiel uit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Voor Davids de 2e maken we toch een uitzondering?
tussen uitfluiten en hartelijk ontvangenh zit nog wel een verschil. Slechter speler gaat ie niet, want het blijft altijd een speler die het van 3 momenten in 5 wedstrijden moet hebben en waarbij je op elk moment het risico op een (rode)kaart loopt. Jammer voor hem persoonlijk dat ie geblesseerd is, Ajax is er niet slechter van geworden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hadden 'm meteen keihard moeten uitfluiten. Ging ie vast ook beter van spelen.
NOOITquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:39 schreef Messenga het volgende:
[..]
Och, als ie al meedeed, en speelde zoals vandaag, dan vergeet je het rotterdamse.
Goed Ajax, PSV mag flink dokken ook al vind ik dat Feyenoord dat ook mag doen!quote:14/6/2007 - Zaakwaarnemer Perez haalt uit naar Ajax
(Gepost door JN)
De zaakwaarnemer van Kenneth Perez haalde in De Telegraaf uit naar Ajax. "Henk ten Cate heeft gekregen wat hij wil. Ten Cate wil niet meer werken met Perez. Dit was geen verrassing meer voor ons. We wisten het al een half jaar. Dat moeten wij accepteren. Maar daarmee is de rol van Ten Cate uitgespeeld. Het is niet Ten Cate of Ajax die bepaalt waar Perez nu gaat spelen".
Volgens Van Geel hebben PSV en Ajax simpelweg nog geen akkoord bereikt. Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord en Ajax dat wel hebben. PSV zou haar bod al een aantal keer hebben verhoogd.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Goed Ajax, PSV mag moet flink dokken ook al vind ik dat Feyenoord dat ook mag doen!
je bedoelt, die tegenstander deed hem na?quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Niemand dat applausje van Vertonghen gezien toen zijn directe tegenstander een bal verprutste aan de zijlijn? Werkelijk geniaal.
Moet je niet tevaak doen vrees ik, volgende keer krijg je een doodschop te verwerken. Maar de actie was wel heerlijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Niemand dat applausje van Vertonghen gezien toen zijn directe tegenstander een bal verprutste aan de zijlijn? Werkelijk geniaal.
Dat dacht ik dus ook al, die jochies zijn er gewoon te snel bij gehaald.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:18 schreef PLAE@ het volgende:
Babel scoort, Maduro brengt rust en kalmte op het middenveld (aldus de commentator).
Het wordt me ineens duidelijk, die jongens hadden eigenlijk nog een jaar of 2/3 in Jong Ajax moeten zitten.
Drenthe is een super speler, maar al wilde AJAX hem kopen, ik denk niet dat hij dat zelf zou willen. Is zelf volgens mij al zijn hele leven fan van Feyenoord of heb ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:46 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja zeg het niet graag over een feyenoorder maar die Drenthe is echt een goede linkermiddenvelder.
Voetbal is oorlog. Als je niet tegen een paar flinke schoppen kan moet je gaan dammen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:16 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Moet je niet tevaak doen vrees ik, volgende keer krijg je een doodschop te verwerken. Maar de actie was wel heerlijk![]()
Als Drenthe zo'n Feyenoorder was zou 'ie weinig moeten met de handtekening van Davids.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Drenthe is een super speler, maar al wilde AJAX hem kopen, ik denk niet dat hij dat zelf zou willen. Is zelf volgens mij al zijn hele leven fan van Feyenoord of heb ik dat verkeerd?
Hij wil toch zo graag op Davids lijken.. laat hem dan meteen ook dat shirt dragenquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:53 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al, die jochies zijn er gewoon te snel bij gehaald.
[..]
Drenthe is een super speler, maar al wilde AJAX hem kopen, ik denk niet dat hij dat zelf zou willen. Is zelf volgens mij al zijn hele leven fan van Feyenoord of heb ik dat verkeerd?
Sneijder heeft nog tot 31 Augustus de tijd om te vertrekken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:24 schreef Blight het volgende:
Ach, het middenveld is sowieso niet het gebied waar we momenteel een versterking nodig hebben, tenzij Sneijder nog vertrekt. Maar mocht Sneijder vertrekken zal Drenthe niet de man zijn om die plaats in te nemen.
Kom op zeg, ik ben Ajacied. Sneijder verterkt niet, volgend seizoen worden we kampioen en winnen we de Champions League.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sneijder heeft nog tot 31 Augustus de tijd om te vertrekken.
Ik zie hem persoonlijk dan ook liever pas eind Augustus vertrekken dan nu al![]()
Doe mij wat van dat spul.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:29 schreef Blight het volgende:
en winnen we de Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |