Ontdek ik daar een aanwijzing tot een groot testosteron en groeihormoon schandaal ?quote:Op maandag 25 juni 2007 12:32 schreef Venga het volgende:
[..]
De vrouw van Rasmussen is toch een Mexicaan, dus is het logisch of zeker verklaarbaar dat hij naar Mexico gaat.
Goed kunnen trainen en zijn vrouw die de familie bezoekt
Ja, die grap heb ik ook al wel eens gemaakt.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alsof Rasmussen uberhaupt met dik bloed zou gaan rondrijden.
En ondertussen toonden ze op het sportnieuws vanmiddag kurkdroog dat een Amerikaanse atletiek sprinter op een natte baan met tegenwind zowaar als allereerste ooit in de buurt komt van het legendarische EPO record van Michael Johnson ...quote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef Ericr het volgende:
Denk dat die geloofwaardigheid al bijna 0 is eigenlijk. Wielrennen is het lachertje onder de sporten geworden.
quote:Eurosport Duitsland heeft besloten dit jaar geen gebruik te maken van oud-renner Jens Heppner als commentator tijdens de Tour de France. Een woordvoerder verklaarde tegenover het Duitse persbureau DPA dat er aan de objectiviteit van Heppner getwijfeld zou kunnen worden, nadat veel van zijn oud-collega's van Team Telekom hebben toegegeven EPO gebruikt te hebben. Eerder zagen de publieke Duitse zenders af van het inhuren van de deskundigheid van oud-coureur Marcel Wust.
Winstrol recordquote:Op maandag 25 juni 2007 17:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En ondertussen toonden ze op het sportnieuws vanmiddag kurkdroog dat een Amerikaanse atletiek sprinter op een natte baan met tegenwind zowaar als allereerste ooit in de buurt komt van het legendarische EPO record van Michael Johnson ...![]()
Op teveel testosteron zal ie iig niet gepakt worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tja die Tyson Gay is wel een enorm talent, maar het is wel erg buitensporig wat hij laat zien.
Ducrot heeft het ook min of meer toegegeven. D'r uit lolleren die kerelquote:Op maandag 25 juni 2007 17:32 schreef Ereinion het volgende:
[..]
![]()
Er wordt nu gewoon in het wilde weg geschoten.
Festina en geen dopingzaakquote:Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom mijden ze nu ook al Wust eigenlijk ? Ik vond die zij napraatjes altijd wel leuk op de ZDF/ARD en die is toch helemaal niet betrokken geweest bij die dopingzaak ???
En dat is eigenlijk alleen maar omdat de doofpottencultuur bij pakweg voetbal en tennis nog veel groter is dan bij het wielrennen. Wanneer krijgen we bijvoorbeeld eindelijk meer te horen over al die andere namen in het Operacion Puerto rapport?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:24 schreef Ericr het volgende:
Denk dat die geloofwaardigheid al bijna 0 is eigenlijk. Wielrennen is het lachertje onder de sporten geworden.
Ging die daar niet rijden na de dopingtour?quote:
Hij was de enige die clean rondreed bij ene ploeg genaamd Festinaquote:Op maandag 25 juni 2007 17:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom mijden ze nu ook al Wust eigenlijk ? Ik vond die zij napraatjes altijd wel leuk op de ZDF/ARD en die is toch helemaal niet betrokken geweest bij die dopingzaak ???
Er zijn geen andere namenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En dat is eigenlijk alleen maar omdat de doofpottencultuur bij pakweg voetbal en tennis nog veel groter is dan bij het wielrennen. Wanneer krijgen we bijvoorbeeld eindelijk meer te horen over al die andere namen in het Operacion Puerto rapport?
En Bassons, natuurlijk.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:24 schreef Venga het volgende:
[..]
Hij was de enige die clean rondreed bij ene ploeg genaamd Festina
Zat er al in '97.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ging die daar niet rijden na de dopingtour?
Snap ik ook niet, maar het is nu zo'n beetje onmogelijk om als Duits bedrijf contacten met een oud-renner die ook maar in de verste verte iets met doping te maken heeft.quote:Maar dan nog is dat onzin natuurlijk. Dat wisten ze toch de laatste jaren toen ze hem wél in dienst hadden toch ook al ? Of is het Festina-schandaalnieuws nu pas Duitsland ingesukkeld ?
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Fuentes is eigenlijk volledig CGI.
Als ze tegenwoordig naar het Spaanse gerecht bellen voor info over Valv. Piti of de andere sporters :quote:Op maandag 25 juni 2007 18:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn geen andere namen
Er bestaat geen Operacion Puerto
Fuentes is eigenlijk volledig CGI.
No hablar inglés.
Da's balen...quote:WIELRENNEN De Zwitserse groep Franke trekt zich definitief terug als sponsor voor de toekomst van het team van Patrick Lefevere. De West-Vlaamse ploegmanager had einde 2006 een getekend voorakkoord voor het opstarten van een Belgisch ProTourteam met Franke als enige naamsponsor. Het contract zou lopen van 2008 tot 2012 met optie voor twee bijkomende seizoenen.
Na de reeks dopingverhalen en beschuldigingen waarmee Het Laatste Nieuws uitpakte begin 2007 uitten het topmanagement en de raad van bestuur grote bezorgdheid over het toekomstige wielerproject. Na twee stemronden werd nu beslist het project definitief af te voeren. De Belgische initiatiefnemer Bernard Vercaemst, manager van de Belgische dochteronderneming van de Zwitserse groep Franke, betreurt het afhaken, maar begrijpt de koerswijziging: 'Zowel de beslissing om te starten als de zaak af te blazen werd democratisch genomen. Toch weiger ik in negatieve termen te spreken over de wielrenner
Als je in Nederland bekent krijg je dispensatie om op het NK te mogen starten, in Duitsland mag je niet meer op het WK verschijnenquote:Op maandag 25 juni 2007 20:30 schreef -skippybal- het volgende:
En Zabel mag niet deelnemen aan het WK na z'n verhaaltje. Niet dat 'ie er wat te zoeken had.
Jaahaa, zo worden de zondaars wel gepushed om te bekennenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Als je in Nederland bekent krijg je dispensatie om op het NK te mogen starten, in Duitsland mag je niet meer op het WK verschijnen![]()
Vraag me toch af wie de anderen zijn. Rabo doet nog niet mee ofzoquote:Knaven en Terpstra tekenen UCI-verklaring
Uitgegeven: 26 juni 2007 10:51
LAUSANNE - Servais Knaven en Niki Terpstra zijn de eerste Nederlandse wielrenners die de antidopingverklaring van de internationale wielerunie UCI hebben getekend. Knaven (T-Mobile) en Terpstra (Milram) behoren tot een gezelschap van inmiddels 65 ProTour-renners die hun handtekening hebben gezet.
In totaal moeten de ongeveer 300 renners uit de ProTour allemaal de verklaring signeren. In dit document stellen de renners dat ze niets te maken hebben met dopingzaken. Bovendien gaan ze akkoord met een schorsing van minstens twee jaar en inlevering van hun jaarsalaris van 2007 in het geval dat ze toch worden betrapt op dopegebruik.
De UCI introduceerde de verklaring een week geleden. Het is de bedoeling dat voor aanvang van de Ronde van Frankrijk (7 juli) alle handtekeningen zijn gezet. De unie houdt op de website een openbare lijst bij waarop alle namen te lezen zijn. Van de Nederlandse Rabobankploeg waren dinsdagochtend nog geen handtekeningen binnen.
Hier staat de laatste update van de lijst: http://www.uci.ch/templates/UCI/UCI3/layout.asp?MenuId=MTI1NDgquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vraag me toch af wie de anderen zijn. Rabo doet nog niet mee ofzo. Ze hebben nog dik een week in ieder geval
.
Ze kunnen niet anders dan te tekenen. En ze hopen dat ze dit signaal afgeven om te laten zien hey ik ben zuiver....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dat ze tekenen zegt volgens mij vooral dat ze er vrij zeker van zijn dat men met hun DNA-staal nergens een zakje bloed zal kunnen identificeren ...
Het geldt toch ook voor andere lopende onderzoeken? Oil for Drugs en misschien ook wel dingen waar wij geen benul van hebben?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:37 schreef ruudbackus het volgende:
...
Of ze hebben een andere doktor dan Fuentes. ER zijn er maar 55 die op de lijst van fuentes zouden staan. Dna moet alleen afgestaan worden voor het FUentes onderzoek en niet voor andere zaken. Dat betekent dat 550 renners nog steeds safe zijn.
Net nu de CPA / ACCPI (organisatie die opkomt voor de belangen van de Italiaanse wielrenners), een duidelijke NEE heeft uitgesproken tegen het door de elitaire belanghebbenden gefabriceerde “antidoping” charter. Komen de elitaire belanghebbenden waar zoals al gezegd de UCI, IOC, de top echelons binnen de sportbonden, de organisatoren van de grote wetstrijden, politici, sponsoren (multinationals), gefortuneerde artsen, de massamedia enz. die daar alen deel van uitmaken.quote:Op zondag 24 juni 2007 11:09 schreef TheArt het volgende:
Denk even na. 4 mensen die allemaal uitgerekend met een te lage testosteronwaarde worden betrapt, terwijl dat bijna nooit voorkomt. En dan nog wel in één etappe. Kijk dat één iemand dat doet om de boel te flikken kan ik nog wel begrijpen, maar vier mensen uitgerekend in dezelfde etappe met dezelfde waardes. Nee, ik denk dat er een andere reden moet zijn. En mijn eerste gedachten is dan dat de meetapperatuur niet goed moet zijn, want deze vier zijn de enigen die gecontoleerd zijn na die etappe.
Daarbij, waarom zou men dan ook renners "pakken" die NA Schleck in het klassement staan ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Alsof zo'n chauffeurtje zoveel macht heeft!
dan valt het niet op dat het allemaal een groot complot van de chauffeur is!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daarbij, waarom zou men dan ook renners "pakken" die NA Schleck in het klassement staan ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |