Toepsquote:
Kut voor jequote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Armageddon het volgende:
Ja daar was ik weer. Ga je even op gesprek bij een bedrijf ben en je meteen aangenomen.![]()
Feli, denk ik?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Armageddon het volgende:
Ja daar was ik weer. Ga je even op gesprek bij een bedrijf ben je meteen aangenomen.![]()
Hoezo? wat weet jij van de doos van toeps?quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:35 schreef Leia het volgende:Viel mij al op, volgens mij vindt ze het hélemaal niet erg dat toevallig de doos van een andere dame bij haar staat
![]()
Gefeliciteerd Arma.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Armageddon het volgende:
Ja daar was ik weer. Ga je even op gesprek bij een bedrijf ben je meteen aangenomen.![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Armageddon het volgende:
whoehoe feli!quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:51 schreef Armageddon het volgende:
Ga je het ook echt doen ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:11 schreef Armageddon het volgende:
Thx all!
WTF?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[shocking post]
Ik ga vandaag geen bier drinken
[/shocking post]
Ik dacht: doe eens gekquote:
Ah gelukkig!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht: doe eens gek.
Morgen beetje fit zijn, maar morgenavond ga ik weer los, don't worry.
Geen idee, uberhaupt heb ik geen fuck te doen op het moment, maar mijn PSP erbij pakken is ook weer zo raar op je werkquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah gelukkig!![]()
Waarom is er geen kut te doen op het internet vandaag?
Ik mag over welgeteld 19 minuten huiswaarts keren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef Leia het volgende:ik moet tot half 5 werken, naar huis en om half 6 weer werken
!!
Je kan daar alle kanten op, netwerkbeheer, helpdesk, etc etc... projecten net zoal Joene.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Feli Arma.
Wat ga je doen bij dat bedrijf? (Als je mag van de baas natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |