als je dat maar laat...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
nul-A? WAT DE NEUK? Ik word fokking gek hier
Ik wil ook een kloon
oww...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:05 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Neen. Ik wens niet dat U mijn zoon aanzet tot daden die mijn dochter zeer ongelukkig maken.
Ik hou het beschaafd hoor, bierik zit weer achter slot en grendelquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
nul-A? WAT DE NEUK? Ik word fokking gek hier
Ik wil ook een kloon
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
armoed, die foto die ik een stukje naar boven postte hier he, is dat een deel van miljonairs' wagenpark?
mooi zo...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou het beschaafd hoor, bierik zit weer achter slot en grendel
Ik zou niet durven schatjequote:
ik gebruik de mijne ook niet meer...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou niet durven schatje![]()
![]()
![]()
kutklonen
Maar t blijft verleidelijk....
ehm...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:08 schreef crossover het volgende:
Wie weet er een goed recept om het gehakt wat aangenamer te maken?
jij gebruikt 'm continu, net als ik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik gebruik de mijne ook niet meer...![]()
![]()
Goedzoow... ik ga er iig geen aanmaken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik gebruik de mijne ook niet meer...![]()
![]()
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou het beschaafd hoor, bierik zit weer achter slot en grendel
anders had ik hier wel alle mogelijk smilies die ik kon vinden gepost...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Verder nog niets gehoord van die chick?
niet dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
anders had ik hier wel alle mogelijk smilies die ik kon vinden gepost...
de schlet.quote:
Whehe..... Luisteren, en vooral ANTWOORDEN zal zequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou....
Beetje mak aan he, 't is wel een leuk meisje..
ze moet alleen reageren
Komt wel goed jonge, komt goed...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou....
Beetje mak aan he, 't is wel een leuk meisje..
ze moet alleen reageren
dubbel...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zuigt hard! Dan maar overvallen vanavond in Le Papillion
watte?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zuigt hard! Dan maar overvallen vanavond in Le Papillion
luisteren zal ze zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe..... Luisteren, en vooral ANTWOORDEN zal ze![]()
de vlinder, dat is de plaatselijke kroeg, daar komt ze vaak op woensdag.quote:
inderdaad... hoewel 52746 niets met mij wilde, was ze daar teminste duidelijk in. Daar kan ik ig nog wel vrede mee hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
luisteren zal ze zeker.
Ik ook, naar haar antwoord.
Als ze nou gewoon zegt dat ze niks wil ofzo, heb ik daar wel vrede mee.
Nou ja, eigenlijk niet, maar ze moet gewoon niet zo raar doen
Aah.. OK. Ik vermoedde al dat t iets voor insiders wasquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de vlinder, dat is de plaatselijke kroeg, daar komt ze vaak op woensdag.
Hopelijk ook vanavond dus, dan vraag ik 't wel.
Ik heb nu eerst een uitje met knoflook gebakken, daarna het gehakt erbij gedaan en wat peper en kruiden. Dalijk even proeven en wat zout erbijquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm...
ik donderstraal er altijd wat peper en zout doorheen, wat herbes de provence en nog wat, maar ik weet niet meer wat...
da tis ook wel lekker iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef crossover het volgende:
Zo die klonen zijn weer weg
[..]
Ik heb nu eerst een uitje met knoflook gebakken, daarna het gehakt erbij gedaan en wat peper en kruiden. Dalijk even proeven en wat zout erbij
Puick... wie komt er eten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef crossover het volgende:
Zo die klonen zijn weer weg
[..]
Ik heb nu eerst een uitje met knoflook gebakken, daarna het gehakt erbij gedaan en wat peper en kruiden. Dalijk even proeven en wat zout erbij
ja, precies.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
inderdaad... hoewel 52746 niets met mij wilde, was ze daar teminste duidelijk in. Daar kan ik ig nog wel vrede mee hebben
vannacht weer tot 2 uur met dr zitten msnnen
indd.... Ik was er ook niet blij mee... maar als ik nu die onzin van bij jou lees, weet ik dat ik het met haar toch wel getroffen hebquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, precies.
Ik zou 't niet relaxed vinden, maar altijd nog beter dan deze onzin
Het leek zo goed te gaan...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
indd.... Ik was er ook niet blij mee... maar als ik nu die onzin van bij jou lees, weet ik dat ik het met haar toch wel getroffen heb
quote:
inddquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het leek zo goed te gaan...
Met myrthe ging het helemaal nergens over...
kutspam altijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja het zal weer eens niet zo zijn!![]()
![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
kutspam altijd
Nog erger dan die kloons
het is een complot om de KSC weg te pestenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd
Ze moeten ons wel hebben de laatste tijd
het lijkt erop...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
het is een complot om de KSC weg te pesten
conspiracyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |