Ik zou denk ik de helft van wat er rond loopt op die bierfeesten wel even doen.quote:
Maar jouw lat ligt dan ook erg laagquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zou denk ik de helft van wat er rond loopt op die bierfeesten wel even doen.!
Ga maar eens een middagje mooie mensen spotten in Amsterdam op de Amsterdamse Poort of Mercatorplein.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:54 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Maar jouw lat ligt dan ook erg laag
iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:54 schreef hamkaastosti het volgende:
alle landen waar ze tussen RAL 8000 en RAL 8028 zitten
dan heb je zo'n beetje de hele wereld te pakkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:54 schreef hamkaastosti het volgende:
alle landen waar ze tussen RAL 8000 en RAL 8028 zitten
kun je nagaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan heb je zo'n beetje de hele wereld te pakken
heul niet..quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Logician het volgende:
Ohja, en de mooiste komen natuurlijk uit zuid-europa![]()
![]()
Oostbloklandquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef BossFight het volgende:
[..]
Gek! Oostblok chicks zijn kenker lekker.
Dan ken je er toch echt de verkeerde mensen!!!quote:
Die schatjes die daar in een kooi staan te dansenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:47 schreef thatsme het volgende:
[..]
Dan ken je er toch echt de verkeerde mensen!!!
Ohh kan niet wachten tot de zomer en me schatjes weer te zien![]()
ik denk dat je zelf aan de verkeerde kant van de tralies zit zodat alles in een kooi lijkt te zitten!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef vroutje het volgende:
[..]
Die schatjes die daar in een kooi staan te dansen![]()
Jah, het zou wel heel erg zijn als je niet een paar lekker duitse wijven kan vinden tussen de 80 miljoen inwoners.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Duitsland?
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ja... ga je vol verwachtingen naar dit land, je hoopt op een hoog blond gehalte (net als in Zweden) maar dat valt VIES tegen, die mensen geven totaal geen zak om hun uiterlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef je_oma het volgende:
Finland!!!
Je ziet ze ook 9 mnd in het jaar niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Harry4 het volgende:
[..]
Ja... ga je vol verwachtingen naar dit land, je hoopt op een hoog blond gehalte (net als in Zweden) maar dat valt VIES tegen, die mensen geven totaal geen zak om hun uiterlijk![]()
ZIT JE ME NU TE DISCRIMINEREN?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Niet discriminerend, maar de lelijkste mensen op de aarde zijn de native-Australians, aka Aboriginals:
[afbeelding]
Ben jij een aboriginal?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZIT JE ME NU TE DISCRIMINEREN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |