21 máál zo hoog... pfff.quote:"Testosteronwaarde Kessler ver boven de grens"
De testosteronwaarde van Matthias Kessler lag 21 keer hoger dan de maximaal toegestane waarde. Dat meldt de Duitse tv-zender ARD.
De gemeten verhouding tussen testosteron en epitestosteron zou 84,5-1 bedragen. Een verhouding van 4 tegen 1 is de maximaal toegestane norm.
Kessler werd op 24 april op de vooravond van de Waalse Pijl gecontroleerd. Zijn ploeg Astana zette hem nadat het nieuws naar buiten kwam op non-actief.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:42 schreef Asskicker14 het volgende:
T-Mobile.
Alleen Rogers kan enigzins meedoen voor het klassement. Maar van hem verwacht ik een plek in de middenmoot. Maar wat moet je als de helft van de ploeg inmiddels geschorst is voor dopinggebruik.
Kirchen wordt de manquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:42 schreef Asskicker14 het volgende:
T-Mobile.
Alleen Rogers kan enigzins meedoen voor het klassement. Maar van hem verwacht ik een plek in de middenmoot. Maar wat moet je als de helft van de ploeg inmiddels geschorst is voor dopinggebruik.
De hele ploeg is natuurlijk niet onaardigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Kroon thuis??? WTF die gozer is best goei
Hier zit de tourwinnaar in gok ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:44 schreef Biggs. het volgende:
Astana
Antonio Colom Mas
Maxim Iglinksiy
Sergei Ivanov
Andrey Kashechkin
Andreas Klöden
David Navarro
Gregory Rast
Paolo Savoldelli
Alexandre Vinokourov
IJzersterke ploeg. Als Kessler daar nog bij zou zitten![]()
Best sterk bezig hoor dit jaar, vooral in Georgia.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vandevelde. Ik vind het zo'n saaie renner, valt me alleen op bij de tour en dat kwam vooral door z'n val samen met Heras in de TTT toen Lance op ze ging wachten
.
Ja oke, die koersen komen hier niet of anuwlijks op tv. Maar dan is een Kroon toch leuker om naar te kijken. Chauvinist die ik benquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Best sterk bezig hoor dit jaar, vooral in Georgia.
Maar, maar, maar Zabriskie is in de plaats van Kroon gekomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja oke, die koersen komen hier niet of anuwlijks op tv. Maar dan is een Kroon toch leuker om naar te kijken. Chauvinist die ik ben.
I know, maar doe mij maar stoere knechtenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar, maar, maar Zabriskie is in de plaats van Kroon gekomen.
En daarbij, ploegen die graag werken hebben nu eenmaal ook échte knechten nodig.
Ach, Zabriskie brengt tenminste ook wel spektakel met z'n stuurmanskunstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
I know, maar doe mij maar stoere knechten.
Ja, maar:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:44 schreef Biggs. het volgende:
Astana
Antonio Colom Mas
Maxim Iglinksiy
Sergei Ivanov
Andrey Kashechkin
Andreas Klöden
David Navarro
Gregory Rast
Paolo Savoldelli
Alexandre Vinokourov
IJzersterke ploeg.
quote:Uitsluiting Tour dreigt voor Astana
Astana dreigt dit jaar de Tour de France te moeten gaan missen. Hoewel nog geen enkele renner officieel in staat van beschuldiging is gesteld heeft de Kazachse formatie met Matthias Kessler en Eddy Mazzoleni twee renners die momenteel in een dopingzaak verwikkeld zijn.
Wanneer een ploeg tijdens één seizoen twee positieve dopinggevallen kent, mag het een bepaalde periode niet in aktie komen. Astana zou hierdoor de Tour missen. Bij vier dopinggevallen volgt zelfs een intrekking van de licentie.
Voor kopman Vinokourov zou een startverbod extra zuur zijn. De Kazach moest ook vorig seizoen de Tour laten schieten, toen zijn Liberty Seguros-ploeg door Operacion Puerto te weinig renners op kon opstellen om te starten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |