Hoeveel water drink je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef vroutje het volgende:
Ben sinds gisteren begonnen met veel water drinken omdat er toch wel een paar kilootjes af mogen.
Ook let ik op wat ik eet natuurlijk..
Maar helpt water drinken nou echt bij het afvallen en hoe lang duurt het voordat je blaas eraan gewent raakt?
2 is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:35 schreef Chandler het volgende:
Gemiddeld moet je toch tussen de 2 en 4 liter per dag drinken... Maar blijf goed eten hé...
Beter iets te veel vet dan iets te veel rib
nee inderdaad, ik pies het in ieder geval zo weer uit!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Het volle gevoel wat je ervan zou krijgen, klopt ook niet helemaal. Het blijft volgens mij namelijk niet lang in de maag, dus kan daar ook niet lang een vol gevoel geven.
M'n college zuipt zich vol met water omdat ie er vol wat wordt. Ik snap 't ook niet. Sowieso niet hoe iemand zoveel water weg kan krijgen. Ik heb al moeite met een liter, laat staan 2.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Het volle gevoel wat je ervan zou krijgen, klopt ook niet helemaal. Het blijft volgens mij namelijk niet lang in de maag, dus kan daar ook niet lang een vol gevoel geven.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Doe ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Ga sporten i.p.v. water drinken...
maar ik vind het lekkerder dan cola (als tussendoor ofso)quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef La_Vita het volgende:
Van water drinken val je niet af, en je krijgt er ook geen vol gevoel van.
Water is zooooo overrated![]()
Cola vervangen door water is natuurlijk wel oké, maar hysterische hoeveelheden water lurken...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef La_Vita het volgende:
Van water drinken val je niet af, en je krijgt er ook geen vol gevoel van.
Water is zooooo overrated![]()
Ja ik drink ook wel eens een glaasje als ik dorst hebquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:37 schreef Ravii het volgende:
[..]
maar ik vind het lekkerder dan cola (als tussendoor ofso)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Ga sporten i.p.v. en water drinken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |