je bent ambtenaar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga zo ook eens naar t werk, tot 18uur daarna mn eigen salaris sponsoren
ik werk bij de blauw-gele zweedse woonwinkelquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
werkze![]()
... Btw.. eigen salaris sponsoren??
Ja.. stond pas ook iets over in de krant...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik ook! Die kun je in het toilet laten vallenDan doet 'ie het nog!
ik werk die dingen altijd in z'n geheel weg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik had gisteren geen halve zak M&M's moeten eten.
Ik voel een bult opkomen op m'n hoofdquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef eer-ik het volgende:
ik werk die dingen altijd in z'n geheel weg.
Restanten heb ik een hekel aan
Maar hoezo niet?
Op je hoofd of op je gezicht?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel een bult opkomen op m'n hoofd.
M'n voorhoofd. Dat is m'n hoofd. Vind ik.quote:
oeh, da's vervelend idd...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel een bult opkomen op m'n hoofd.
Aaah. vandaar.. welke werkzaamheden verricht je daar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk bij de blauw-gele zweedse woonwinkel![]()
en ga na het werk inkopen doen
Ik weet het al. Ik heb gisteren 2 eieren op bij de spinazie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
oeh, da's vervelend idd...
Toch vind ik dat maar vaag, want ik heb d'r nooit last van eik....
eieren op de spinaziquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het al. Ik heb gisteren 2 eieren op bij de spinazie.
Mja, daar kan ik dus niet zo goed tegenquote:
Klantenservice, kinderparadijs, bij de ingan mensen verwelkomen en "op weg helpen", laadzone heel af en toe gelukkig(karren in de winkel duwene enzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah. vandaar.. welke werkzaamheden verricht je daar?
Vandaag kassamiep spelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Klantenservice, kinderparadijs, bij de ingan mensen verwelkomen en "op weg helpen", laadzone heel af en toe gelukkig(karren in de winkel duwene enzo), Goederen uitgifte en kassa
gezellie, werkzequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vandaag kassamiep spelendus ik ga die kant op
spinazie.. toch wel in blokjes, uit de diepvries heh?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het al. Ik heb gisteren 2 eieren op bij de spinazie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |