* lacht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:31 schreef eer-ik het volgende:
dan moet je even lachen, misschien word ik dan wat minder zuur
't is niet echt een kwestie van lui zijn, maar meer dat ik geen zin heb om aan m'n moeder uit te leggen dat ik niet hoefde te werken.quote:
Doe ik ook wel hoor als zij dat wilt én ernaast ligt!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en datn alles voor en door een chick?
whehequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik denk dat ik er nog even tot half 2 in blijf liggen.
dan pleurt m' moeder op, die weet geloof ik nog niet dat ik niet werk vandaag
niet voor, ook niet specifiek door.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan doe je dat tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil me ontzettend ziek melden vandaag.
oow, een siemensquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
nog niet irl bij iemand anders dan![]()
Kan niet. Net 5 dagen weekend gehad, en binnenkort allemaal vrije dagen i.v.m. de verhuizing. Ik moet ook nog wat dingen doen daar.quote:
Je moest eens weten wat een chick met je fysieke gestel kan doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je hebt toch ander werk gevonden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
niet voor, ook niet specifiek door.
Maar omdat ik geen zin heb om uit te leggen aan m'n moeder dat ik niet hoef te werken vandaag.
zij geloof dat waarschijnlijk niet, die denkt dan weer dat ik onzin zat te verkondigen.
En dat ik maar ander werk moet gaan zoeken.
Daar zeg je wat..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een chick met je fysieke gestel kan doen
Om over het mentale nog maar te zwijgen
dan blijkt niet echt dat ze goed zijn toch ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:36 schreef MPG het volgende:
[..]
oow, een siemens
Goeie apparaten wel, heb dr 3 ofzo van versleten
ok, ja, dan schiet het niet echt op inderdaad...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kan niet. Net 5 dagen weekend gehad, en binnenkort allemaal vrije dagen i.v.m. de verhuizing. Ik moet ook nog wat dingen doen daar.
Whehe... en nu lekker werken in zo'n kantoortuinquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kan niet. Net 5 dagen weekend gehad, en binnenkort allemaal vrije dagen i.v.m. de verhuizing. Ik moet ook nog wat dingen doen daar.
Moeders is nog steeds blij met mijn eerste siemensquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dan blijkt niet echt dat ze goed zijn toch ?
Anders had je de eerste nu nog
[..]
ok, ja, dan schiet het niet echt op inderdaad...
Ik ga zo toch maar naar beneden denk....
Over een half uurtje tief ik weer 'ns op.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef MPG het volgende:
Whehe... en nu lekker werken in zo'n kantoortuinwaar iedereen
je op de vingers kiekt
![]()
't mentale gedeelte heeft het er atm moeilijker mee dan het fysieke gestel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat een chick met je fysieke gestel kan doen
Om over het mentale nog maar te zwijgen
Uitzendbureau zou me daar nog over bellen om het te verifieren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:37 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt toch ander werk gevonden?
Of gaat dat allemaal niet door?![]()
Oh en je moeder moet niet zeuren...![]()
Het zit je allemaal niet mee hequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mentale gedeelte heeft het er atm moeilijker mee dan het fysieke gestel.
Ik schat zo dat dat een ommekeer maakt als het serieus wordt
[..]
Uitzendbureau zou me daar nog over bellen om het te verifieren.
Maar ze hebben niet gebeld.
Zij ook al niet.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Over een half uurtje tief ik weer 'ns op.
Al die lui die van alles beloven en het niet doen mogen worden afgeschoten...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't mentale gedeelte heeft het er atm moeilijker mee dan het fysieke gestel.
Ik schat zo dat dat een ommekeer maakt als het serieus wordt
[..]
Uitzendbureau zou me daar nog over bellen om het te verifieren.
Maar ze hebben niet gebeld.
Zij ook al niet.
werkzequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga zo ook eens naar t werk, tot 18uur daarna mn eigen salaris sponsoren
Euhm, ja is goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:41 schreef MPG het volgende:
gezellig heur...
Naja, wat moet, dat moet
Doe je collegae de groeten
Wheheh.. je bent wel tevreden over je leveranciers heh?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Al die lui die van alles beloven en het niet doen mogen worden afgeschoten...![]()
[afbeelding]
Dan zou echt meer dan de helft van mijn leveranciers al niet meer bestaan...![]()
je bent ambtenaar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga zo ook eens naar t werk, tot 18uur daarna mn eigen salaris sponsoren
ik werk bij de blauw-gele zweedse woonwinkelquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
werkze![]()
... Btw.. eigen salaris sponsoren??
Ja.. stond pas ook iets over in de krant...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik ook! Die kun je in het toilet laten vallenDan doet 'ie het nog!
ik werk die dingen altijd in z'n geheel weg.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik had gisteren geen halve zak M&M's moeten eten.
Ik voel een bult opkomen op m'n hoofdquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef eer-ik het volgende:
ik werk die dingen altijd in z'n geheel weg.
Restanten heb ik een hekel aan
Maar hoezo niet?
Op je hoofd of op je gezicht?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel een bult opkomen op m'n hoofd.
M'n voorhoofd. Dat is m'n hoofd. Vind ik.quote:
oeh, da's vervelend idd...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik voel een bult opkomen op m'n hoofd.
Aaah. vandaar.. welke werkzaamheden verricht je daar?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik werk bij de blauw-gele zweedse woonwinkel![]()
en ga na het werk inkopen doen
Ik weet het al. Ik heb gisteren 2 eieren op bij de spinazie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef eer-ik het volgende:
oeh, da's vervelend idd...
Toch vind ik dat maar vaag, want ik heb d'r nooit last van eik....
eieren op de spinaziquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het al. Ik heb gisteren 2 eieren op bij de spinazie.
Mja, daar kan ik dus niet zo goed tegenquote:
Klantenservice, kinderparadijs, bij de ingan mensen verwelkomen en "op weg helpen", laadzone heel af en toe gelukkig(karren in de winkel duwene enzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah. vandaar.. welke werkzaamheden verricht je daar?
Vandaag kassamiep spelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Klantenservice, kinderparadijs, bij de ingan mensen verwelkomen en "op weg helpen", laadzone heel af en toe gelukkig(karren in de winkel duwene enzo), Goederen uitgifte en kassa
gezellie, werkzequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vandaag kassamiep spelendus ik ga die kant op
spinazie.. toch wel in blokjes, uit de diepvries heh?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik weet het al. Ik heb gisteren 2 eieren op bij de spinazie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |