Beetje vertrouwen in mijn bagger skillz gerne.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je strax weer op een Tong gemiddelde van 103
Ligt er een beetje aan hoe sexy ik erop sta.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we die foto dan ook heel snel in je fobo zullen zien?!![]()
![]()
Ik had het van te voren lopen plannen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:52 schreef Leandra het volgende:
Daar heb ik meer vertrouwen in dan in de accu van de laptop![]()
Volgens mij heb ik gisteren hendig weinig zitten posten.quote:
Dat is ook belachelijk, maar niet zo belachelijk als met 30 graden binnen zittenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb een hendig compromis gesloten.
Ik mag met de laptop op het terras Fokken tot de accu leeg is.
Nu moet ik echter straks wel iets heul lekkers te eten maken ofzo.
En het schijnt dat ik op de feauteaux moet.
Om aan te tonen hoe belachelijk het is dat ik aan het zwembad zit te fokkeren.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is ook belachelijk, maar niet zo belachelijk als met 30 graden binnen zitten
Para-vliegje?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:00 schreef Leandra het volgende:
Moord, doodslag... hier midden in de woonkamer
Edit: het was maar een vliegje Leandra![]()
Als Thera dit hoort...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.. een echte... wel zooooooo groot.... maar kleiner dan de vliegenmepper![]()
Ik pak m'n koffer wel vast... handboeien zijn niet nodig, ik ben geen Paris...quote:
Dat was hier dus gewoon voorpaginanieuws...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik pak m'n koffer wel vast... handboeien zijn niet nodig, ik ben geen Paris...
Als ik maar wel m'n gezichtscreme mee mag nemen in de gevangenis, anders wordt m'n huid zo droog![]()
Van die gezichtscrème??quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was hier dus gewoon voorpaginanieuws...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van die gezichtscrème??
Hier hebben de kranten er ook redelijk vol mee gestaan hoor
Ja, hier ook. Ik vond het best lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
het begint hier gewoon, uit het niets, zomaar te regenen...![]()
zo zit ik lekker in het zonnetje, en zo vlucht ik naar binnen...![]()
Uit het niets??quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
het begint hier gewoon, uit het niets, zomaar te regenen...![]()
zo zit ik lekker in het zonnetje, en zo vlucht ik naar binnen...![]()
we hebben hier nog heel geen regen gehad... dus het was hard nodig (tegen het stuiven)quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:22 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Ik vond het best lekker.
waar die wolken nou zo ineens vandaan komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Uit het niets??![]()
Ik dacht altijd dat regen uit de wolken kwam![]()
Heb je al gebeld met het Vaticaan? Volgens mij kom je wel in aanmerking voor een heiligverklaring![]()
Jippie, dat wordt binnenlopen: de wondertuin van de buurvrouwquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
waar die wolken nou zo ineens vandaan komen![]()
gelukkig heb ik een getuige! meer kans bij de paus!![]()
kort bezoekje vandaag PT!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:26 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Jippie, dat wordt binnenlopen: de wondertuin van de buurvrouw![]()
![]()
![]()
En ik heb weer genoeg gebaggerd![]()
Toedels
nou ja zeg...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wacht ook! Tot ik weer naar huis mag.![]()
![]()
I know nothing.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja zeg...![]()
laat je mij hier in vertwijfeling achter...![]()
heb ik datquote:
Is jouw ondertitel soms een liefdesverklaring richting ons allerEend?quote:
Eend is een vaste bewoner van mijn sig, maar die is tijdelijk aangepast. Daarom heb ik 'm naar m'n ondertitel verhuisd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:02 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is jouw ondertitel soms een liefdesverklaring richting ons allerEend?![]()
Wacht, ik heb een beter idee!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eend is een vaste bewoner van mijn sig, maar die is tijdelijk aangepast. Daarom heb ik 'm naar m'n ondertitel verhuisd.![]()
En iedereen houdt toch van Eend?![]()
![]()
Ja, die is goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wacht, ik heb een beter idee!
* sig gaat aanpassen![]()
Mooie sigquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wacht, ik heb een beter idee!
* sig gaat aanpassen![]()
Psychokinese.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:40 schreef PC eend het volgende:
Ik zie dat ik zelfs een topic kan doodslaan zonder dat ik er zelf bij ben![]()
![]()
Ik persoonlijk zou hebben gekozen voor "stuff" ipv "fill" maar goed....das ongeveer net zo belangrijk als het openen van een COS.quote:
De duck is later toegevoegd, dus fill was in eerste instantie voldoende. En het klinkt ook beter vind ik persoonlijk. Hoewel Eend misschien een voorkeur zal hebben voor stuff.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou hebben gekozen voor "stuff" ipv "fill" maar goed....das ongeveer net zo belangrijk als het openen van een COS.![]()
Ik zou persoonlijk de grammaticale fouten er hebben uitgehaald... ook al is dat ongeveer net zo belangrijk als de keuze voor stuff of fill.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou hebben gekozen voor "stuff" ipv "fill" maar goed....das ongeveer net zo belangrijk als het openen van een COS.![]()
Fouten? Ik zie er maar eentje en die is expres gemaakt!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk de grammaticale fouten er hebben uitgehaald... ook al is dat ongeveer net zo belangrijk als de keuze voor stuff of fill.![]()
Gaat ze dat zeggen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Fouten? Ik zie er maar eentje en die is expres gemaakt!
Maar ik laat mij graag onderwijzen.![]()
![]()
![]()
* wacht op corrigerende tik van Meester Demins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |