Nee hoor, ik kom er eerlijk voor uit dat ik het niet doe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:52 schreef Gert het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind het toch een beetje als een smoes klinken om de troep van je eigen hond niet op te hoeven ruimen.
Zo associaal ben ik niet... Trouwens het enige speelveld dat we hier hebben is een speeltuin waar honden verboden zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
ik woon echt 500 meter van het bos. Toch laten mensen hier liever hun hond uit op het voetbalveldje van de kinderen, dat op 50 meter hiervan ligt, dan dat ze ff naar het bos strompelen.
En daar maak ik me kwaad over ja. Hier ook, er is zoveel groen daar mag mijn hondje best poepen.
Dat alle kinderen met de hondenstront van boven tot onder van dat veldje komen zien ze natuurlijk niet.
ik vind dus dat iedereen met een hond, ongeacht woonplaats de stront moet opruimen. kleine moeite enzo...
ja, zo'n rond bord met een rode rand en een poepende hond n het midden...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo associaal ben ik niet... Trouwens het enige speelveld dat we hier hebben is een speeltuin waar honden verboden zijn.
Je kan hier prima je hond heerlijk uitlaten. 10 minuten de ene kant op en je staat in een aangelegd bos, 5 minuten de andere kant op en je loopt langs een rivier of kanaal zo door naar utrecht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Leandra het volgende:
Als je hond poept daar waar het niet kan (stoep, veld waar mensen komen) dan moet het gewoon opgeruimd worden. In het bos (buiten de paden) heb ik er minder moeite mee.... maar de meeste mensen zijn te beroerd om hun hond een flink eind te laten lopen en maken liever een een rondje speelplaats met hun klotekeffertje.
Ergo: als je woont waar je je hond niet fatsoenlijk kunt uitlaten... moet je geen hond nemen.
In Amersfoort zijn ze trouwens helemaal in de war.... een van de gebieden waar je honden mocht laten loslopen (en het niet hoefde op te ruimen) is het veld waar 's winters de ijsbaan is.... lekker ruim, naast het park, dus dat er geen honden in het park poepen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo associaal ben ik niet... Trouwens het enige speelveld dat we hier hebben is een speeltuin waar honden verboden zijn.
ik had anders ook nog een vraagje voor je uitstaan..quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Talitha het volgende:
Stelletje ouwe zemelaars!Gaan jullie het de hele middag over hondenpoep hebben?
Neeh, een echte speeltuin met een groot hek erom heen die 's avonds op slot gaatquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, zo'n rond bord met een rode rand en een poepende hond n het midden...staat hier ook ja...
Oh maar dat is op meer plekken en in meer stedenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:07 schreef Leandra het volgende:
In Amersfoort zijn ze trouwens helemaal in de war.... een van de gebieden waar je honden mocht laten loslopen (en het niet hoefde op te ruimen) is het veld waar 's winters de ijsbaan is.... lekker ruim, naast het park, dus dat er geen honden in het park poepen...
Maar wie hebben er buiten gym op datzelfde veld?? De lagere school die 75 meter verderop ligt
En dan te bedenken dat er een voetbalvereniging naast zit... maar daar mag die school natuurlijk geen gebruik van maken![]()
Yup, new bugs For Teh Winn!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:10 schreef Veulen het volgende:
Zeg krijgen jullie ook zo'n vage error (ik tikte errot)?
Ianquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup, new bugs For Teh Winn!
Joh, ik woon in een uitermate riante eensgezinswoning, met een leuk tuintje en in een omgeving waar honden prima uitgelaten kunnen worden (zelfs zonder dat je het noodzakelijk op moet ruimen, want de berm naast een weiland waar de koeien staan te poepen aan de andere kant van het prikkeldraad) maar ik heb een schurfthekel aan kleine hondjes en ik vind dat ik niet ruim genoeg woon voor een grote hond... daarom zie ik mezelf hier geen hond nemen, dat zou ik zielig voor dat beest vinden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kan hier prima je hond heerlijk uitlaten. 10 minuten de ene kant op en je staat in een aangelegd bos, 5 minuten de andere kant op en je loopt langs een rivier of kanaal zo door naar utrecht.
En toch staat de gemeente hier gewoon lekker te dreigen met absurde boetes als: 50 euro als je geen zakje bij je hebt. 75 euro als je het niet opruimt en nog is 50 euro als je je hond los laat lopen.
En vooral dat laatste maakt me pissig. Het is echt niet gezond om je hond z'n halve leven maar buiten aan een lijn te laten...
Ze blijft drie weken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian![]()
Hoe was het nou met je vriendin? Is ze d'r nog of wat?
Owh, is dat zo...?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had anders ook nog een vraagje voor je uitstaan..![]()
Dat is toch niet logisch?? Ik bedoel: stel dat mijn flink uit de kluiten gewassen hond even lekker aan het rennen is op een veld van 100 x 300 meter.... de kans dat ik niet meer terugkan vinden waar hij zijn behoefte doet na een sprint te hebben genomen is vrij groot....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh maar dat is op meer plekken en in meer steden![]()
Ik was laatst in den haag en daar zat zo'n uitren/uitlaat veld en daarop hadden ze een stel wipkippen staan.
Yep... regelmatigquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:10 schreef Veulen het volgende:
Zeg krijgen jullie ook zo'n vage error (ik tikte errot)?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze blijft drie weken.
Komt helpen in kiosk en restaurant.
Ik snap hem helemaal. Vroeger (hmm) toen we nog in de stad woonde (op een woonboot op de amstel) hadden we 2 katten inplaats van 1 hond.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:13 schreef Leandra het volgende:
Joh, ik woon in een uitermate riante eensgezinswoning, met een leuk tuintje en in een omgeving waar honden prima uitgelaten kunnen worden (zelfs zonder dat je het noodzakelijk op moet ruimen, want de berm naast een weiland waar de koeien staan te poepen aan de andere kant van het prikkeldraad) maar ik heb een schurfthekel aan kleine hondjes en ik vind dat ik niet ruim genoeg woon voor een grote hond... daarom zie ik mezelf hier geen hond nemen, dat zou ik zielig voor dat beest vinden.
Ik snap echt niet wat mensen met een hond op een flat moeten... das gewoon zielig, een hond heeft ruimte nodig, en een hond moet idd los kunnen lopen, nou is dat vooral een kwestie van opvoeding, maar je moet er ook de omgeving voor hebben.
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze blijft drie weken.
Je hebt een ban aan je broek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef Peter6000 het volgende:
Warning
main({config_root}/www.inc/global/classes/topic.class.php): failed to open stream: No such file or directory in line 183 of file {config_root}/www.inc/repliqueCore.php
![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze blijft drie weken.
Daar begin ik al helemaal niet aan... ik hou niet van kleine hondjes, maar aan katten heb ik echt een hekelquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snap hem helemaal. Vroeger (hmm) toen we nog in de stad woonde (op een woonboot op de amstel) hadden we 2 katten inplaats van 1 hond.
D'r is wel meer niet logischquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:16 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch niet logisch?? Ik bedoel: stel dat mijn flink uit de kluiten gewassen hond even lekker aan het rennen is op een veld van 100 x 300 meter.... de kans dat ik niet meer terugkan vinden waar hij zijn behoefte doet na een sprint te hebben genomen is vrij groot....
Ik heb een groot hart en noach syndroomquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:20 schreef Leandra het volgende:
Daar begin ik al helemaal niet aan... ik hou niet van kleine hondjes, maar aan katten heb ik echt een hekel![]()
Ik heb hier ook wel eens een schreeuwende kitten in een stortbui in de tuin gehad hoor... arm beest, en niet eens onder de tuintafel gaan zitten, die hebben we dus binnengehaald, afgedroogd, wat te eten gegeven...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb een groot hart en noach syndroom![]()
Kijk die kat zou hier never nooit mee aan de wandel zijn gegaan. Ik hd hem gewoon gevangen gehouden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hier ook wel eens een schreeuwende kitten in een stortbui in de tuin gehad hoor... arm beest, en niet eens onder de tuintafel gaan zitten, die hebben we dus binnengehaald, afgedroogd, wat te eten gegeven...
De kid al helemaal vroljik want die dacht 'we krijgen een kat' maar de volgende dag ging hij aan de wandel en hebben we m niet meer teruggezien...
Ik kan toch geen beest van een ander opgesloten houden in mijn huis??quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk die kat zou hier never nooit meer aan de wandel zijn gegaan. Ik hd hem gewoon gevangen gehouden.
Moet je hem maar niet loslaten lopenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef Leandra het volgende:
Ik kan toch geen beest van een ander opgesloten houden in mijn huis??![]()
LOL... de deur staat hier gewoon open (als het fatsoenlijk weer is) dus hij kon gewoon weer naar buiten lopen, en dat heeft ie gedaan.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef Leandra het volgende:
LOL... de deur staat hier gewoon open (als het fatsoenlijk weer is) dus hij kon gewoon weer naar buiten lopen, en dat heeft ie gedaan.
Goh...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een beetje in een keetschopperige bui![]()
still waiting...quote:
Als ik zomaar van sjaggo Ian naar hippie Ian overschakel is dat schadelijk voor mijn image.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat maakt je vast heel blij!!![]()
![]()
zo kom je alleen niet over...![]()
Yups, en ik kan de hulp nog goed gebruiken ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutnewbie Schnitzeltje![]()
![]()
Wat geweldig voor je dat ze er is... en nog zo lang blijft ook![]()

Dan komt het helemaal goed uit toch... en het is nog gezellig ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yups, en ik kan de hulp nog goed gebruiken ook. [afbeelding]
Behalve vandaag![]()
Het is enorm koud en grijs weer.
Geen zwemmerts heute.[afbeelding]
*Ian even afkloppen doet
Yup, gaat alleen wel ten koste van mijn Fokzeit!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef Leandra het volgende:
Dan komt het helemaal goed uit toch... en het is nog gezellig ook
Wil je nou dat we daar over gaan klagen, of dat we zeggen dat we dat niet erg vinden omdat je het toch wel heel gezellig hebt??quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, gaat alleen wel ten koste van mijn Fokzeit!![]()
![]()
Dat loop jij toch makkelijk weer in man.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup, gaat alleen wel ten koste van mijn Fokzeit!![]()
![]()
Ganz genau, Frau Leandra.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je nou dat we daar over gaan klagen, of dat we zeggen dat we dat niet erg vinden omdat je het toch wel heel gezellig hebt??
Damn, brainwave... je bent gewoon bang dat je ppd weer naar beneden dondert![]()
Ik heb een hendig compromis gesloten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat loop jij toch makkelijk weer in man.![]()
Ik neem aan dat we die foto dan ook heel snel in je fobo zullen zien?!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een hendig compromis gesloten.
Ik mag met de laptop op het terras Fokken tot de accu leeg is.
Nu moet ik echter straks wel iets heul lekkers te eten maken ofzo.
En het schijnt dat ik op de feauteaux moet.
Om aan te tonen hoe belachelijk het is dat ik aan het zwembad zit te fokkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |