Heerlijk hè, Yv. Goed zo een conversatie die maar een paar kunnen volgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef mvt het volgende:
[..]
Volgens mij is hij allang geen jongetje meer. Of Yv heeft hem ingeruilt voor Iteejer 2.0 (of was het 1.9 ?)
Omdat dat zo "hoort"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegen scherpe opmerkingen moet je maar kunnen. Waarom boze mails, eigenlijk. Hoezo?
pfft.. ik ben gewoon onnavolgbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heerlijk hè, Yv. Goed zo een conversatie die maar een paar kunnen volgen.
Neh, hij wordt altijd zo snel bozigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag em gerust alsnog affikken hoor
Uit het goede zGquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, weet ik uit welke hout jij gesneden ben. Zomaar uitleveren bij Yv..
Hebben we het over ik?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, hij wordt altijd zo snel bozig
Ja jij ja, en dan haal ik die foto maar voor de geest met die knuffel in je armen en dan denk ik aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachquote:
Jij weet wel beter. Om mijn posts als bozig te zien, gaat wel een beetje te ver. Hooguit geirriteerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja jij ja, en dan haal ik die foto maar voor de geest met die knuffel in je armen en dan denk ik aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach
*krak*quote:
Mijn posts in die topics van jou die elke keer de zG. in de TT bevatten. Even voor de duidelijkheid. Niet dat andere,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij weet wel beter. Om mijn posts als bozig te zien, gaat wel een beetje te ver. Hooguit geirriteerd.
hoezo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef enter het volgende:
waar kan ik mijn maagdenvlies herstellen?
Oooooooooooooow, laat ik dat toch wegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn posts in die topics van jou die elke keer de zG. in de TT bevatten. Even voor de duidelijkheid. Niet dat andere,.
Wie neemt het bloed mee?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef enter het volgende:
waar kan ik mijn maagdenvlies herstellen?
zG, jeweetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoezo?
je wil voor de 2de keer opengescheurd worden?
laat zg je niet beffen, anders wordt ie idd opengescheurdquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooooow, laat ik dat toch weg
Mooi.quote:
Doe je het weerquote:
Bedoel je mijn antwoord? Mooi? Ik dacht dat ik iets moest verduidelijken, maar blijkbaar dacht jij daar niet eens aan. Ergo, opgelost.quote:
DRAMA. DRAMA!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef yvonne het volgende:
Heb ik wat an, hij is op ferkansie!
Oh jah, jij komt dagelijks over de vloer...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze kan veel meer leren bij haar vader.
Mooi inkopper hoor. Téring, wat een debielen soms. Yv., je OP klopt wel een beetje, heb ik het gevoel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Oh jah, jij komt dagelijks over de vloer...
Heb toch eens geduldquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef remlof het volgende:
Ik vind dat het hier verdomd weinig over neuken gaat voor een wieneuktwie slowchat![]()
Doe er wat aan, remlove. Jij pimp.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef remlof het volgende:
Ik vind dat het hier verdomd weinig over neuken gaat voor een wieneuktwie slowchat![]()
Rustig maar, het topic is al genoeg gederailleerd, maar niet zo erg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:08 schreef yvonne het volgende:
Hé, onverwachte wending opeens
* krentebolletje met suiker erbij pakt*
Zoek nieuw ruk-materiaal zou ik zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi inkopper hoor. Téring, wat een debielen soms. Yv., je OP klopt wel een beetje, heb ik het gevoel. [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |