Puik plan!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:40 schreef Blight het volgende:
Anyway. Ik ga bier drinken en vrouwen lastig vallen. Groetjes.
Ik heb een piemel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:41 schreef Chowi het volgende:
Tja, ik ken je seksuele geaardheid niet, z.
Met deze snelheid duurt het nog wel eventjes, voordat hij vol is, hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:15 schreef katerwater het volgende:
even een tvp'tje plaatsen voor ie vol is.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:43 schreef Paramnesia het volgende:
Ik wil met chowi neuqen. Maar dat gaat er vast niet inzitten. Kut.![]()
betraptquote:
Geen idee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:03 schreef KopieerMachine het volgende:
Wieneuktwie is dat een chinees?
Wie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar als ik je een tip mag geven: Mocht je met jouw humor geld willen verdienen vraag dan maar vast een uitkering aan. Zelfs Seth Gaaikema is grappiger.
Ik ben er dan ook!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef zarGon het volgende:
Binnenkort is er een Groningenmeet. Hoop doet leven..
Dan moet ik maar even snel wat minder verliefd worden op de niet-fokker die ik aardig leuk vindt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef zarGon het volgende:
Ondr voourbehoud, Arma met PDL, Rien en Brechtjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef zarGon het volgende:
Brechtje wordt in de gaten gehouden, Deox.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:08 schreef yvonne het volgende:
*kuch*
Al een moederhoen die over haar kuikens waaktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Brechtje wordt in de gaten gehouden, Deox..
Als we heiden6 moeten geloven hadden we bij je man een hele lijst kunnen opstellenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:08 schreef yvonne het volgende:
*kuch*
Pien85 en Kogelmagneet, maar die doen het al een tijdje samen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ondr voourbehoud, Arma met PDL, Rien en Brechtje![]()
* Kuch.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als we heiden6 moeten geloven hadden we bij je man een hele lijst kunnen opstellen![]()
Oh ohquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als we heiden6 moeten geloven hadden we bij je man een hele lijst kunnen opstellen![]()
ik ben nog steeds 19 trouwens![]()
En zeker over Brechtjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Al een moederhoen die over haar kuikens waakt![]()
wat was de minimale bruidschat ook alweer?quote:
Je ziel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat was de minimale bruidschat ook alweer?
Is dat zo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze kan veel meer leren bij haar vader.
Waaruit?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oew Jawoesje, gebruik je Turkse slinksheid om je hier uit te redden
Pas je wel op met wat je zegt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die is een deskundige als het aankomt op jongetjes, hm?
Hey, jij neukt Laura 2000!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:18 schreef Plasterk het volgende:
tvp
Remlof redt hem alquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oew Jawoesje, gebruik je Turkse slinksheid om je hier uit te redden
Laura 2000, klopt dat met Houzer nou wel of niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, jij neukt Laura 2000!
Of kan er al iets nieuws worden toegevoegd?
Tegen scherpe opmerkingen moet je maar kunnen. Waarom boze mails, eigenlijk. Hoezo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pas je wel op met wat je zegt?
Toen ik dat zei had ik dagen gescheld in mn MSN en boze mail
Volgens mij is hij allang geen jongetje meer. Of Yv heeft hem ingeruilt voor Iteejer 2.0 (of was het 1.9 ?)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die is een deskundige als het aankomt op jongetjes, hm?
Uit wat DNA zeiquote:
Ah, weet ik uit welke hout jij gesneden ben. Zomaar uitleveren bij Yv.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag em gerust alsnog affikken hoor
Heerlijk hè, Yv. Goed zo een conversatie die maar een paar kunnen volgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef mvt het volgende:
[..]
Volgens mij is hij allang geen jongetje meer. Of Yv heeft hem ingeruilt voor Iteejer 2.0 (of was het 1.9 ?)
Omdat dat zo "hoort"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tegen scherpe opmerkingen moet je maar kunnen. Waarom boze mails, eigenlijk. Hoezo?
pfft.. ik ben gewoon onnavolgbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heerlijk hè, Yv. Goed zo een conversatie die maar een paar kunnen volgen.
Neh, hij wordt altijd zo snel bozigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag em gerust alsnog affikken hoor
Uit het goede zGquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, weet ik uit welke hout jij gesneden ben. Zomaar uitleveren bij Yv..
Hebben we het over ik?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neh, hij wordt altijd zo snel bozig
Ja jij ja, en dan haal ik die foto maar voor de geest met die knuffel in je armen en dan denk ik aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaachquote:
Jij weet wel beter. Om mijn posts als bozig te zien, gaat wel een beetje te ver. Hooguit geirriteerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja jij ja, en dan haal ik die foto maar voor de geest met die knuffel in je armen en dan denk ik aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaach
*krak*quote:
Mijn posts in die topics van jou die elke keer de zG. in de TT bevatten. Even voor de duidelijkheid. Niet dat andere,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij weet wel beter. Om mijn posts als bozig te zien, gaat wel een beetje te ver. Hooguit geirriteerd.
hoezo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef enter het volgende:
waar kan ik mijn maagdenvlies herstellen?
Oooooooooooooow, laat ik dat toch wegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mijn posts in die topics van jou die elke keer de zG. in de TT bevatten. Even voor de duidelijkheid. Niet dat andere,.
Wie neemt het bloed mee?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef enter het volgende:
waar kan ik mijn maagdenvlies herstellen?
zG, jeweetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoezo?
je wil voor de 2de keer opengescheurd worden?
laat zg je niet beffen, anders wordt ie idd opengescheurdquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooooooooow, laat ik dat toch weg
Mooi.quote:
Doe je het weerquote:
Bedoel je mijn antwoord? Mooi? Ik dacht dat ik iets moest verduidelijken, maar blijkbaar dacht jij daar niet eens aan. Ergo, opgelost.quote:
DRAMA. DRAMA!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef yvonne het volgende:
Heb ik wat an, hij is op ferkansie!
Oh jah, jij komt dagelijks over de vloer...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze kan veel meer leren bij haar vader.
Mooi inkopper hoor. Téring, wat een debielen soms. Yv., je OP klopt wel een beetje, heb ik het gevoel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:02 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Oh jah, jij komt dagelijks over de vloer...
Heb toch eens geduldquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef remlof het volgende:
Ik vind dat het hier verdomd weinig over neuken gaat voor een wieneuktwie slowchat![]()
Doe er wat aan, remlove. Jij pimp.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:07 schreef remlof het volgende:
Ik vind dat het hier verdomd weinig over neuken gaat voor een wieneuktwie slowchat![]()
Rustig maar, het topic is al genoeg gederailleerd, maar niet zo erg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:08 schreef yvonne het volgende:
Hé, onverwachte wending opeens
* krentebolletje met suiker erbij pakt*
Zoek nieuw ruk-materiaal zou ik zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mooi inkopper hoor. Téring, wat een debielen soms. Yv., je OP klopt wel een beetje, heb ik het gevoel. [afbeelding].
Touché.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:17 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zoek nieuw ruk-materiaal zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |