Niet met elkaar in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen! Pubers horen niet te neuken, maar moeten lief handjes vasthouden en af en toe een stiekem kusje uitwisselen. En als ze het heel bont maken een tongzoentje![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:12 schreef pussydeluxe het volgende:
Gaan er nog FOK!kers neuken komend weekend?![]()
Hé Sal! Die ouders van jou die neuken ook nogquote:
Ik weiger dat te geloven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé Sal! Die ouders van jou die neuken ook nog
Hoor je ze niet?!
Echtquote:
Ik heb nooit hoofdpijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:49 schreef talin77 het volgende:
[..]
dat ligt eraan of jij weer zeurt over hoofdpijn.
Zeker na het neuken nietquote:
Jij en ik zijn een agendapunt voor de 29e.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Jij en ik zijn een agendapunt voor de 29e.
Wij staan er ook nog niet in!quote:
Dan heeft het niet veel indruk gemaakt.quote:
Nee. Inderdaad.quote:
Kan het "eventuele doel" uit bovenstaande opmerking worden toegelicht?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jullie samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme wel
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:08 schreef ElizaJarvis het volgende:
[..]
Met bovenstaand zouden 'gezamelijke handelingen' ook gezien kunnen worden als het altijd geile webcumsexen, MSN geilpraat, beetje Skypehijgen ...
Dwarssnede Fok!ker is daar al gauw trots op. Of verwart het misschien met het betere lichamelijk gooi en smijtwerk.quote:
Weet je 't zeker? Kennen wij elkaar niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb nog nooit met een fok!ker geneukt (voor zover ik weet), ik denk dat ik dat maar zo hou
![]()
SHE en WhoopsyDaisy.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijf eens ontopic, welke FOK!ker zou jij wel eens willen willen neuken?
Eh..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:04 schreef Drazzy® het volgende:
[..]
Weet je 't zeker? Kennen wij elkaar niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |