quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:22 schreef Dizer het volgende:
Trivia:
Dammit, I did not think this through
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die weet ik! Het ligt op het puntje van m'n tong. Chandler zegt het?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij probeert ergens een cover-up verhaaltje voor te vinden, maar ik weet niet meer waarvoor.
Game on!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is het niet Monica die probeerd van Phoebes lelijke schilderij "Gladis" af te komen?
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi, wat ik even wilde zeggen: F:rIENDS!
Zo, dat dus
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:04 schreef Breuls het volgende:
[..]
Weet je hoe vaak dat gezegd wordt? Ik denk dat elke hoofdrolspeler dat wel eens geroepen heeft.
quote:
Ja das waar ook. Vannacht zat ik ook zo van.. volgens mij is het niet door Chandler maar door Monica, maar wist nog niet waarover het was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is het niet Monica die probeerd van Phoebes lelijke schilderij "Gladis" af te komen?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:24 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat zegt Jon Lovitz als Monica iets voor hem klaarmaakt.
Nee, das Joey die het alleen zegt en zegt dus ook, I do it every year...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:38 schreef Breuls het volgende:
Joey en zijn feestje op het dak? Of ben ik in de war met "I do it every year"?
Ja kom op... vertelquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:41 schreef -Mo- het volgende:
Inderdaad, en het is echt we.
Als jullie het zo meteen nog niet weten zeg ik wel de zin die er na komt.![]()
TOW The Red Sweater, als hij met Phoebe en Monica aan het praten is, zich wat herinnerd en vervolgens wegloopt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef Breuls het volgende:
Yup.
Gerelateerd: wanneer loopt hij zonder te zeggen het appartement uit, niet rennend en nadenkend?
Dat doet Ross toch eigenlijk heel vaak?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef Breuls het volgende:
Yup.
Gerelateerd: wanneer loopt hij zonder te zeggen het appartement uit, niet rennend en nadenkend?
quote:'Joey, you're gonna have to introduce me to your new girlfriend'
Correct. Geniale aflevering.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef Jojoortje het volgende:
Ah... dat Ross helemaal flipt dat Joey en Rachel samen zijn
MY FAHITA'S!!!![]()
Blijft toch wel een van mijn favorieten.quote:Joey: "If the Homo Sapiens were, in fact, HOMO Sapiens..... is that why they're extinct?"
Ross: "Joey, Homo Sapiens are people."
Joey "Hey, I'm not judging."
Die is goed iddquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:18 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Blijft toch wel een van mijn favorieten.
Welke is dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef Remzz het volgende:
"But where is all your furniture pointed at ?" o.i.d.
Een van de beste grappen
quote:He's got nothing!
Seizoen 9 Aflevering 23quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:23 schreef Remzz het volgende:
Eehm 1001 of 924. Die in Barbados tenminste waar z´n vrouw zegt dat ze geen tv heeft
You steal my clothes, I wear everything you own. I'm Chandler, could I BE wearing anymore clothesquote:
Dat is Chandler in het appartement van Monica, maar waar het over gaatquote:
O jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
You steal my clothes, I wear everything you own. I'm Chandler, could I BE wearing anymore clothes![]()
Maybe if I wasn't going, COMMANDO!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
You steal my clothes, I wear everything you own. I'm Chandler, could I BE wearing anymore clothes![]()
Joey die dacht dat hij een 8 had met pokeren in plaats van een 3 met chocolade eropquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:15 schreef DuranK het volgende:
Ik weet er nog een, makkelijke maar goed![]()
[..]
Vind ik ook een geniale aflevering.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:22 schreef Jovatov het volgende:
Serie 1, the one with the Poker
Als Joey een 3 aan ziet voor een 8
Joey die een comercial wil doen waar hij 19 voor moet zijn.quote:
quote:I'm very drunk right now
Monica als ze denkt dat Chandler geil wordt van haaien en ze dan die film gaat huren.quote:
quote:My God! This parachute is a napsack!
Dat Chandler zegt tegen Monica dat als ze beiden 40 en single zijn, dat ze dan samen gaan trouwen...quote:
Monica, nadat ze met Monica is uitgeweets en zichzelf Monana noemtquote:
Volgens mij was deze goed...quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:31 schreef Dizer het volgende:
Monica, nadat ze met Monica is uitgeweets en zichzelf Monana noemt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:19 schreef Jovatov het volgende:
Monica als ze denkt dat Chandler geil wordt van haaien en ze dan die film gaat huren.
Haha aaah please? Little Ruthie Gellerquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef DuranK het volgende:
Als Ross en Rachel namen voor hun kind verzinnen. VETO![]()
Maar dat is em nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom weet ik die niet?![]()
Ik weet er wel 1 met:
My sandwich?? MY sandwich?????
Leuk topicquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom weet ik die niet?![]()
Ik weet er wel 1 met:
My sandwich?? MY sandwich?????
Is volgens mij als ze in Central Perk Chandler na gaan doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef DuranK het volgende:
Ik ga naar bed, maar ik heb nog wel een trivia
[..]
Klopt, dat is het moment wanneer Phoebe bij Chandler tijdelijk gaat werken en ontdekt dat iedereen hem haat. En na doet...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Is volgens mij als ze in Central Perk Chandler na gaan doen.
Ojaa hoe kon ik het vergeten!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:12 schreef Dizer het volgende:
Klopt, dat is het moment wanneer Phoebe bij Chandler tijdelijk gaat werken en ontdekt dat iedereen hem haat. En na doet...
En Chandler zo iets van? What?
Phoebe: Could those files BE any later?
En dan Joey: My scone... MY SCONE!
Juistquote:Op donderdag 14 juni 2007 10:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Klopt, dat is het moment wanneer Phoebe bij Chandler tijdelijk gaat werken en ontdekt dat iedereen hem haat. En na doet...
En Chandler zo iets van? What?
Phoebe: Could those files BE any later?
En dan Joey: My scone... MY SCONE!
The One With The Ick Factorquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:23 schreef TornadoDK het volgende:
welke aflevering is dat met: My scone... MY SCONE!
dan ga ik die vannavond kijken
quote:Phoebe: Oh, I've got a birthday party, with some work people.
Chandler: Work people? Nobody told me.
Phoebe: No, I know. That's a part of the whole, you know, them-not-liking-you extravaganza!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |