Dan mag jij ook blijvenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:54 schreef noucky het volgende:
[..]
Als die vent Huub met zijn knuppel kan doodslaan dan mag hij er van mij opblijven -)
Als jij ook zo lekker loopt, dan is het best aardig -)quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft juist niet meer want hij weet 't toch eerder en sneller![]()
Ik ga trouwens ook zo naar bed. Voor een eerste SC die ik heb gestart, loopt ie toch best aardig, al zeg ik het zelf![]()
Ik ga niet weg voordat dit topic vol is hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:57 schreef PC eend het volgende:
Iedereen gaat....
Ik heb ze er weer eens uitge'lul'd![]()
En dat zegt een vrouw met een kat en misschien zelfs een vriend... Het moet ook niet gekker worden hierquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:57 schreef noucky het volgende:
[..]
Als jij ook zo lekker loopt, dan is het best aardig -)
Toch ianquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ga niet weg voordat dit topic vol is hoor.
Ik ben alleenstaand, krijg ik ook geen geseik aan de kop -)quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:58 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat zegt een vrouw met een kat en misschien zelfs een vriend... Het moet ook niet gekker worden hier![]()
Kan je met z'n allen op msnquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:59 schreef noucky het volgende:
Ik wilde net iedereen uitnodigen met Hidiho in msn, maar hidiho is foetsie
Groepsgesprek?quote:
En nu heb je spijt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:04 schreef noucky het volgende:
Huub heb ik ook in msn gehad toen hij er een weekje niet was.
Ik was er persoonlijk mee en met een groepje van 6
Ik zie heul geen filmpjequote:Op woensdag 13 juni 2007 05:03 schreef Disana het volgende:
Welterusten![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4KfT198HyGM
Ja, die heb ik ook in m'n lijst. Nou ja, een vriend van hem dan nu. Maar iedereen staat toch lekker geblokkeerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:04 schreef noucky het volgende:
Huub heb ik ook in msn gehad toen hij er een weekje niet was.
Ik was er persoonlijk mee en met een groepje van 6
Komt wel goed heurquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:06 schreef noucky het volgende:
Disana moet wel blijven voor de nieuwe topic, ik kan dat niet of weet niet hoe dat moet.
GVD ook al weg! Dan deze maar. Ben je als ik hier nog eens kom nog zo lief? Ik hoop het welquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:05 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik zie heul geen filmpje. Trusten!
Dat wilde je liever op msn doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:04 schreef PC eend het volgende:
Hadden jullie dat niet eerder kunnen zeggen
Zit ik mezelf voor niks al die tijd publiekelijk voor schut te zetten![]()
![]()
Jouw avatar doet me denken aan een heullll liev filmpje. Even zoeken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:06 schreef noucky het volgende:
Disana moet wel blijven voor de nieuwe topic, ik kan dat niet of weet niet hoe dat moet.
Ik blijf wel even kijken, maar ik open geen nieuwe. Eentje op mijn naam is precies goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:06 schreef noucky het volgende:
Ik ben altijd lievquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:06 schreef Disana het volgende:
[..]
GVD ook al weg! Dan deze maar. Ben je als ik hier nog eens kom nog zo lief? Ik hoop het wel![]()
We moeten flink ons best doen om deze nog vol te krijgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:06 schreef noucky het volgende:
Ik sprak persoonlijk met Huub en wat ie kon zeggen was vooral, als je maar lekker bent want ik wi neuken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:06 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook in m'n lijst. Nou ja, een vriend van hem dan nu. Maar iedereen staat toch lekker geblokkeerd.
De haas is zo ongeveer het enige dier dat in deze SC niet aan bod is gekomen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:08 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik ben altijd liev. Ik heb geen mot met je
. Mijn naam is haas, ik weet van niets
.
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat wilde je liever op msn doen
en nee ik bedoel niet die foto![]()
Deze vrouw is ook hheeeeeeuuuuuuulllllllllllllllll LIEFquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jouw avatar doet me denken aan een heullll liev filmpje. Even zoeken.
Mijn naam is haas.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:09 schreef Disana het volgende:
[..]
De haas is zo ongeveer het enige dier dat in deze SC niet aan bod is gekomen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:08 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik sprak persoonlijk met Huub en wat ie kon zeggen was vooral, als je maar lekker bent want ik wi neuken.
Zijn msnadres heb ik verwijderd, ten eerste hij er toch niet meer was, ten tweede zou ik het nu dan alsnog doen want ik ben die kwal meer dan zat![]()
Dat beestje is in een decor gedumpt en vraagt zich alleen maar af waar zijn moeder isquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:09 schreef TherAngelina het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4YE-vWzT8IE
Heb jij dat gekke gevoel nou ook altijd ????????quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja
Ik heb hier altijd het gevoel dat er mensen meekijken, PARA he
Jij? Dat geloof ik bestquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Deze vrouw is ook hheeeeeeuuuuuuulllllllllllllllll LIEF![]()
Toch niet van de PM's hèquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja
We are not alonequote:Op woensdag 13 juni 2007 05:11 schreef noucky het volgende:
[..]
Heb jij dat gekke gevoel nou ook altijd ????????
Ik denk soms dat mensen mij voor de cam zien als ik die niet bij ze aan heb. Of dat er camera's in huizen hangen. Ik ben helemaal para braddah.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja
je moest eens wetenquote:
Dat weet ik niet zo zeker.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:13 schreef noucky het volgende:
Ah Disana leeft nog en niet naar bed
Ik heb een bankrekening bij Abn-Amro.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:12 schreef noucky het volgende:
Als mensen hier na gaan lezen:
Kipdrumsticks bij de AH in de reclame, kopen dus want ik heb aandelen -)
Heb ik laatst een film over gezien, nog goeie tips opgedaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:13 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik denk soms dat mensen mij voor de cam zien als ik die niet bij ze aan heb. Of dat er camera's in huizen hangen. Ik ben helemaal para braddah.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |