En allemaal op schoot 's winters?!? Ik heb ook maar 1x een kitten gehad, heb vaker bejaarden uit het asiel opgenomen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, we hebben nu vijf katten (eerst zes) alleen ik heb nooit een echte kitten gehad, dus wel heel nieuw en zo, zo'n kleine.
Ik heb net mijn mug doodgeslagenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:01 schreef TherAngelina het volgende:
Kijk, wij kunnen ook baggeren!!
Vicious? Zo'n tragische film, Sid and Nancy.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Sid.
Hij ging toendertijd ook overal mee heen. En toen kreeg 'ie een pukkel en toen ging 'ie dood.
Nee, het is echt van: ik heb mijn eigen, die woont op mijn kamer, dan nog twee beneden en dan nog ergens één buiten. Ze zijn nooit echt bijelkaar, dus mensen denken vaak dat we er gewoon twee hebben of zo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
En allemaal op schoot 's winters?!? Ik heb ook maar 1x een kitten gehad, heb vaker bejaarden uit het asiel opgenomen.
En toch, he, zou het me niets verbazen als je stiekempjes toch een kloon bent van Ian. Maar dan ben je zo wel een leuke Ianquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:01 schreef TherAngelina het volgende:
Kijk, wij kunnen ook baggeren!!
Zeker bij haar is dat af te radenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:03 schreef noucky het volgende:
Met dat teken antwoord ik op jou tekst, dus niet altijd noodzakelijk.
Nee, was echt toeval, ik wilde een stoere, korte naam en ik vond Sid wel passendquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Vicious? Zo'n tragische film, Sid and Nancy.
Sneu. Maar ratten leven sowieso niet zo lang, dacht ik?
Nou, dan heeft Ian geen levenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch, he, zou het me niets verbazen als je stiekempjes toch een kloon bent van Ian. Maar dan ben je zo wel een leuke Ian![]()
Okee, sorry, als je het zo liever hebt, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:03 schreef noucky het volgende:
Met dat teken antwoord ik op jou tekst, dus niet altijd noodzakelijk.
Ja laten we het daar eens over hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En toch, he, zou het me niets verbazen als je stiekempjes toch een kloon bent van Ian. Maar dan ben je zo wel een leuke Ian![]()
Mijn ex had een rat en ging na 1 1/2 jaar spontaan dood. Het beest sprong omhoog op de bank en viel dood neer. Ik blij want pppffffff ratten nee..........quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Vicious? Zo'n tragische film, Sid and Nancy.
Sneu. Maar ratten leven sowieso niet zo lang, dacht ik?
Het bewijs is al geleverdquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja laten we het daar eens over hebben![]()
Oohhh... Jij blij. Ik woon in het midden van een blok tuinen, dus alle katten komen hierlangs, dus mensen denken soms dat ik er wel vijftien heb ofzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:03 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, het is echt van: ik heb mijn eigen, die woont op mijn kamer, dan nog twee beneden en dan nog ergens één buiten. Ze zijn nooit echt bijelkaar, dus mensen denken vaak dat we er gewoon twee hebben of zo.
Dat zou ik ook gezegd hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Mijn ex had een rat en ging na 1 1/2 jaar spontaan dood. Het beest sprong omhoog op de bank en viel dood neer. Ik blij want pppffffff ratten nee..........
Fuck jane....quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En ik ben wel benieuwd hoe Jane Marple dit zaakje gaat oplossen.
Jezus, da's toch schrikken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:05 schreef noucky het volgende:
[..]
Mijn ex had een rat en ging na 1 1/2 jaar spontaan dood. Het beest sprong omhoog op de bank en viel dood neer. Ik blij want pppffffff ratten nee..........
Dat wist ik niet, wat raar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, was echt toeval, ik wilde een stoere, korte naam en ik vond Sid wel passend.
Nee... alle ratten krijgen kanker op den duur. Vandaar dus de 'pukkel' (tumor).
Jij hebt jezelf. Brandt los!quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fuck jane....
Ik heb nu geen huisdieren meer om over mee te praten![]()
Ik denk meteen aan zo'n enge bult waar kleine spinnen uit komen... ja sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een onderhuidse bult op in mijn onderarm, doet geen pijn en jeukt niet. Wat zou dat zijn?
Vast niks ergs... misschien moet het nog gaan jeuken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb een onderhuidse bult op in mijn onderarm, doet geen pijn en jeukt niet. Wat zou dat zijn?
Is echt waar Eend, het beest sprong wel een meter omhoog en was dood.quote:
Worden ratten niet gebruikt voor onderzoeken ?quote:
Heb het een week geleden ontdekt...quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Vast niks ergs... misschien moet het nog gaan jeuken.
Je maakt mij niet wijs dat je hem niet stiekum tegen het plafond gegooit hebtquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:09 schreef noucky het volgende:
[..]
Is echt waar Eend, het beest sprong wel een meter omhoog en was dood.
Oei... Ik woon niet zo ver van het Dierenlab van het UMCG. Zal toch eens beter op de bosjes letten als ik erlangs loopquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:11 schreef noucky het volgende:
[..]
Worden ratten niet gebruikt voor onderzoeken ?
Vast een paar ontsnapt en zich vermenigvuldigt hebben met de tumoren.
Ah jakkesquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei... Ik woon niet zo ver van het Dierenlab van het UMCG. Zal toch eens beter op de bosjes letten als ik erlangs loop![]()
Dan moet die spin toch eerst in mijn arm gespit hebben?quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:09 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik denk meteen aan zo'n enge bult waar kleine spinnen uit komen... ja sorry. Even mee naar de dokter? Klinkt wel raar namelijk.
Uh-huhquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan moet die spin toch eerst in mijn arm gespit hebben?
'Bijna' wel voor eendjes zoals jijquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:14 schreef PC eend het volgende:
Is er een dokter in de zaal ?
Mannen in witte pakkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:15 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
'Bijna' wel voor eendjes zoals jij.
Kleine knikker. Met google kwam ik bij een neorofybroom endie spinnen van jou...quote:
Ik heb er nog 1 uit mijn stadswachtverledenquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:17 schreef noucky het volgende:
Ik houd van uniformen :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |