Doei Veulen, slaap lekker!quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:43 schreef Veulen het volgende:
Eend, Thera
en andere vage gevalletjes,
Slaap lekker. Probeer iets zinnigs te schrijven.
Dag![]()
Een paar katten bijkopen en dan in een scrabble-doos stoppen ......quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:41 schreef noucky het volgende:
WAt kan ik met de beginletters van mijn katten beginnen ? :-)
y n a d d :-)
Iedereend is welkom hequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:43 schreef Veulen het volgende:
Eend, Thera
Dag![]()
Truste Veulen, kort maar krachtig slaapje toegewenst.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:43 schreef Veulen het volgende:
Eend, Thera
Dag![]()
Da's mij dan weer veel te snel. Maar dit is inderdaad traag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:46 schreef noucky het volgende:
WAt gaat vernieuwen hier toch traag. Geef mij dan maar chat.
Ik ben toch wel liever?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:47 schreef noucky het volgende:
Lijkt zeker op jou :-)
I did it all for the nookie so you can take that cookiequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:45 schreef PC eend het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=UlBNVcrLpcs
Mijn nick bestaat uit mijn eigen naam en die van mijn 2 katten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:45 schreef noucky het volgende:
hahhaha disana, maar ik verander naam niet :-)
Ohh, wat mooi, wat voor ras is het?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
Niet schrikken, ik weet dat het lelijk is om deze tijd van de nacht![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:47 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
I did it all for the nookie noucky so you can take that cookie.
Dat is een buxus en die is giftig...quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:47 schreef noucky het volgende:
Je hebt dezelfde struik als mij in de tuin die met die lichtgroene blaadjes :-)
Ik zwaai om te pestenquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is een buxus en die is giftig...
Maar goed ik was naar me bed![]()
Een Devon Rex. Daar heb ik er 2 van. Allebei uit asiels.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ohh, wat mooi, wat voor ras is het?![]()
Wij zijn poezenmensen, vandaar dus hequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:49 schreef noucky het volgende:
Disana lees ik weleens in COS en ik kan me er wel in vinden :-)
Ahh, met kort krulletjeshaar toch? Daar had ik een rat van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Een Devon Rex. Daar heb ik er 2 van. Allebei uit asiels.
Lovely Bad Cats.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mijn nick bestaat uit mijn eigen naam en die van mijn 2 katten.
Ja, krulletjes. Je hebt ook Cornish Rexen. Krulletjes krijg je als de bovenvacht grotendeels ontbreekt. Lijkt me leuk, zoiets in rat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:51 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ahh, met kort krulletjeshaar toch? Daar had ik een rat van.
Hoe heet deze dan?
Over twee weken een kitten.
Lees je ook wel eens FB?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:49 schreef noucky het volgende:
Disana lees ik weleens in COS en ik kan me er wel in vinden :-)
Ik heb altijd aanlopers en/of asielkatten gehad. Meestal heel gewone jongens en meiden trouwens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:52 schreef noucky het volgende:
Merknamen zeggen me niks, wel tof dat je aan het asiel denkt.
Een lapjeskatmamma en de vader weet ik niet... volgens de vriend waar ik 'em van krijg worden het of lapjeskatten of cyperse. In ieder geval meerdere kleuren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, krulletjes. Je hebt ook Cornish Rexen. Krulletjes krijg je als de bovenvacht grotendeels ontbreekt. Lijkt me leuk, zoiets in rat.
Wat voor kitten?
Ik heb lange vingersquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:53 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gezien het katje Noucky heet... het koekje!!
Cypers zou ook leuk zijn. Was mijn eerste. In elk geval een verrassingskitten dus... je gaat er vanzelf van houden ongeacht hoe het eruit ziet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Een lapjeskatmamma en de vader weet ik niet... volgens de vriend waar ik 'em van krijg worden het of lapjeskatten of cyperse. In ieder geval meerdere kleuren.
Ehm.... hou je van Star Trek?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:54 schreef noucky het volgende:
Disana is wel tof en beiden poezen, ook verder nog gelijkenissen? :-)
Je meent het lol. Ik wilde net typen van eendje dobbert maar lekker :-)quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:54 schreef PC eend het volgende:
Mijn naam bestaat uit een PC en een eend
Jij hebt het daar ook aardig aan de stok bij tijd en wijle, jochie..quote:
Was anders heul lief hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:53 schreef noucky het volgende:
Je had een rat ????? Die enge beesten hoef ik niet.
Nee ik nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 03:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt het daar ook aardig aan de stok bij tijd en wijle, jochie..![]()
Een lekker vachtje, zo te zien. Had h/zij ook een naam?quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:58 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Was anders heul lief hoor.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, we hebben nu vijf katten (eerst zes) alleen ik heb nooit een echte kitten gehad, dus wel heel nieuw en zo, zo'n kleinequote:Op woensdag 13 juni 2007 03:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Cypers zou ook leuk zijn. Was mijn eerste. In elk geval een verrassingskitten dus... je gaat er vanzelf van houden ongeacht hoe het eruit ziet.
Sidquote:Op woensdag 13 juni 2007 04:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Een lekker vachtje, zo te zien. Had h/zij ook een naam?
Nee, gewoon dezequote:Op woensdag 13 juni 2007 04:00 schreef noucky het volgende:
WAt is verschil tussen rechtericoontje bovenin of hieronder invoeren doen.
WAt me zeker opvalt is naar boven te moeten scrollen en dan die knop vind, erg onhandig lijkt mij.
die zeg maar bovenop dit berichtje ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |