I.R.Onie, meneer aap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoezo, broer. Moet deze reeks van elke lol ontdaan worden?
Hallo! Ik ben zwaar in onzekerheid over mijn foto's, en jij SPEELT met mijn gevoelens. Je bent KEIHARD!quote:
Ah gossie, *aai over de bol*quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben zwaar in onzekerheid over mijn foto's, en jij SPEELT met mijn gevoelens. Je bent KEIHARD!
Vlechtjes in doen, is het morgen nog weelderiger.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja, ik ging slapen, met m'n weelderige haardos.
Truste, lieve semi-bikkels van me.
Geloof me, als ik zeg dat je mijn mate van slonzigheid zeker niet zou willen hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou af en toe graag een slons zijn!!
ik lees iedere keer weer smikkeltijd en ik krijg steeds hogner van deze reeksquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:45 schreef BeeDee het volgende:
Wat is de essentie van deze reeks eigenlijk, gewoon another SC of wat ? Serieuze vraag van een semi n00b !
Zoiets, maar dan langer dan 2 seconden nadenken over je toevoegingen, en net doen alsof je echt iets te zeggen hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:45 schreef BeeDee het volgende:
Wat is de essentie van deze reeks eigenlijk...gewoon another SC of wat ?Serieuze vraag van een semi n00b !
![]()
Ja, ik had vietnam associaties met de TT, maar dat komt omdat het op Platoon lijkt. Maar ik wacht op een antwoord van een serieuze insider.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik lees iedere keer weer smikkeltijd en ik krijg steeds hogner van deze reeks
Mwah, ik blijf er liever van verschoond!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:40 schreef broer het volgende:
Ik nodig je uit voor een twee weken durende vakantie in mijn huis, Elizabeth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |