I.R.Onie, meneer aap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoezo, broer. Moet deze reeks van elke lol ontdaan worden?
Hallo! Ik ben zwaar in onzekerheid over mijn foto's, en jij SPEELT met mijn gevoelens. Je bent KEIHARD!quote:
Ah gossie, *aai over de bol*quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo! Ik ben zwaar in onzekerheid over mijn foto's, en jij SPEELT met mijn gevoelens. Je bent KEIHARD!
Vlechtjes in doen, is het morgen nog weelderiger.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Oja, ik ging slapen, met m'n weelderige haardos.
Truste, lieve semi-bikkels van me.
Geloof me, als ik zeg dat je mijn mate van slonzigheid zeker niet zou willen hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou af en toe graag een slons zijn!!
ik lees iedere keer weer smikkeltijd en ik krijg steeds hogner van deze reeksquote:Op donderdag 14 juni 2007 01:45 schreef BeeDee het volgende:
Wat is de essentie van deze reeks eigenlijk, gewoon another SC of wat ? Serieuze vraag van een semi n00b !
Zoiets, maar dan langer dan 2 seconden nadenken over je toevoegingen, en net doen alsof je echt iets te zeggen hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:45 schreef BeeDee het volgende:
Wat is de essentie van deze reeks eigenlijk...gewoon another SC of wat ?Serieuze vraag van een semi n00b !
![]()
Ja, ik had vietnam associaties met de TT, maar dat komt omdat het op Platoon lijkt. Maar ik wacht op een antwoord van een serieuze insider.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik lees iedere keer weer smikkeltijd en ik krijg steeds hogner van deze reeks
Mwah, ik blijf er liever van verschoond!quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:40 schreef broer het volgende:
Ik nodig je uit voor een twee weken durende vakantie in mijn huis, Elizabeth.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er is er maar 1 erger, dat is Tijn, die had een paar jaar na zijn intrek nog steeds nooit iets afgewassen.
Ah..daar is een antwoord. Maar serieus...ik had niet de intentie om te baggeren of bijdehand te doen ofzo. Was gewoon een vraag. Dus...iets langer dan 2 seconden nagedacht hierover.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:50 schreef Lamon het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan langer dan 2 seconden nadenken over je toevoegingen, en net doen alsof je echt iets te zeggen hebt.
Voor de details moet je bij Tijn zelf zijn. Zelfs ik vind het vrij onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Nooit?? Hoe moet ik dat zien?? Die veegt gewoon een bord een beetje schoon en gaat er weer van eten ofzo?? Of gebruikt papieren bordjes??
Bizar!!
Dan voeg ik mij in het rijtje Tijn en Lamon.quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Mwah, ik blijf er liever van verschoond!
Is dat eigenlijk een karaktereigenschap, slonzig zijn?quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:57 schreef broer het volgende:
Dan voeg ik mij in het rijtje Tijn en Lamon.
Waarom zou je er niet tussen komen? Het is velen voor je wel gelukt, hoor. Gewoon meeposten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:01 schreef BeeDee het volgende:
Okeej, zoals de meeste SC'ts...kliekje...kom je dus niet tussen. Veel plezier verder !![]()
Echt wel, alleen moet je een beetje doorzettingsvermogen hebben, bereid zijn ergens een opvallende persoonlijke reactie te geven, en een beetje passie en voortvarendheid tonen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:01 schreef BeeDee het volgende:
Okeej, zoals de meeste SC'ts...kliekje...kom je dus niet tussen. Veel plezier verder !![]()
Volgnes mij niet. Lui zijn wel. Uitstellen enzo, en dan geen zin meer hebben als het te onoverzichtelijk wordt om er eigenlijk aan te beginnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een karaktereigenschap, slonzig zijn?
En wat zegt dat dan over ons karakter?
Ik vraag het me af.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:01 schreef BeeDee het volgende:
kutkliekjes iddquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:01 schreef BeeDee het volgende:
Okeej, zoals de meeste SC'ts...kliekje...kom je dus niet tussen. Veel plezier verder !
Valt niet mee om het gemiddelde ONZ niveau te ontstijgen...ik zal eens een poging wagen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:04 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom zou je er niet tussen komen? Het is velen voor je wel gelukt, hoor. Gewoon meeposten.
Anders kan je het altijd nog proberen bij die lamzakken uit BeFquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Valt niet mee om het gemiddelde ONZ niveau te ontstijgen...ik zal eens een poging wagen.
Als jij hem ff aanwijst ga ik daar wel zittenquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Arme Dribbel_. Jij mag wel in de kliko van semi-bikkeltijd, hoor.
O, ik heb zelf nog nooit de moeite genomen om het gemiddelde ONZ-niveau te ontstijgen. Maar als je het wilt proberen, ga je gang.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:07 schreef BeeDee het volgende:
Valt niet mee om het gemiddelde ONZ niveau te ontstijgen...ik zal eens een poging wagen.![]()
Whirlpool hè...ik heb verdomme een halve dag lopen sleutelen aan mijn jet. Een slangetje lek en volgens de onderdelenleverancier moest ik maar even de hele pomp plus electromotor vervangen omdat het slangetje vastgegalvaniseerd aan de pomp zit..damn! Ik heb dus toch dat slangetje met wat doe het zelf kunde verwijderd en vervangen door een home made slang en opgelost !quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:00 schreef ElizabethR het volgende:
ik snap er ook niks van Lamon. Maar afwassen doe ik ook niet hoor, daar heb ik mijn personeel voor. Jet heet ze. Mooie meid, van Whirlpool.
Maar ehm, jullie douchen toch wel enzo?? Elke dag bedoel ik?? Tijn? Broer? Lamon??
Mja dat jullie nog niet gelijk zijn gaan schelden verbaasde me alquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Dribbel en BeeDee, gewoon effe volhouden!! Meestal zijn we zo met elkaar in gesprek dat we 'nieuwelingen' nauwelijks opmerken, da's niet bewust hoor!! Verre van zelfs!! Niet netjes, da's waar. Maar kom op, doe gewoon lekker mee, komt vanzelf goed, en voor je het weet zit je te filosoferen met Lamon, heb je het over muziek met broer, en vind je WickedAngel en mij mutsen, en heb je de grondlegger van dit topic I.R.Baboon in je hert gesloten!!
Ik bedoelde eigenlijk dat mekaar afzeiken...ik heb liever gewoon een leuk gesprek...al dan niet ergens over.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik heb zelf nog nooit de moeite genomen om het gemiddelde ONZ-niveau te ontstijgen. Maar als je het wilt proberen, ga je gang.
Da's mooi klote! Maar wel fijn dat je het zelf hebt kunnen oplossen. Ik zou niet weten wat ik zonder mijn Jet moest!!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Whirlpool hè...ik heb verdomme een halve dag lopen sleutelen aan mijn jet. Een slangetje lek en volgens de onderdelenleverancier moest ik maar even de hele pomp plus electromotor vervangen omdat het slangetje vastgegalvaniseerd aan de pomp zit..damn! Ik heb dus toch dat slangetje met wat doe het zelf kunde verwijderd en vervangen door een home made slang en opgelost !Alleen nu is de stuurelectronica ietwat verstoord...
![]()
Dit vraagt bijvoorbeeld al toelichting.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:12 schreef BeeDee het volgende:
mijn jet.
over het pompje in je badquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat mekaar afzeiken...ik heb liever gewoon een leuk gesprek...al dan niet ergens over.
Het is duidelijk...gelukkig geen vijandigheid hier...quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
Dribbel en BeeDee, gewoon effe volhouden!! Meestal zijn we zo met elkaar in gesprek dat we 'nieuwelingen' nauwelijks opmerken, da's niet bewust hoor!! Verre van zelfs!! Niet netjes, da's waar. Maar kom op, doe gewoon lekker mee, komt vanzelf goed, en voor je het weet zit je te filosoferen met Lamon, heb je het over muziek met broer, en vind je WickedAngel en mij mutsen, en heb je de grondlegger van dit topic I.R.Baboon in je hert gesloten!!
Jij had het net over je Whirlpool keukenhulp...Jet heette ze, toch ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit vraagt bijvoorbeeld al toelichting.
In de volksmond noemt men een afwasmachine een 'proper Jetje'quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dit vraagt bijvoorbeeld al toelichting.
Nee, dat was ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 02:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Jij had het net over je Whirlpool keukenhulp...Jet heette ze, toch ?![]()
Even je verschillende users uit elkaar houden is ook wel een beetje een vereiste.quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:17 schreef BeeDee het volgende:
Jij had het net over je Whirlpool keukenhulp...Jet heette ze, toch ?![]()
Ik ga eens even kijken bwoew. Doe je morgen verslag, want ik ken ze niet. Dus altijd leuk om te horen!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Wat een fantastisch clip blijft dit toch: Venetian Snares - Szamár Madár.
Mijn slaapmuziekje voor vannacht.
(Welterusten.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |