Mijn conclusies zijn op dit moment wel enigszins beneveld.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar concludeer je dat uit? Misschien is dat meisje wel 13. Maar goed, dan nog kan ze verliefd zijn op Lamon.
Whehehequote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:26 schreef Lamon het volgende:
Geloof me, dat ik die koppeling zelf niet eens gemaakt had en kap eens met die vrouwelijke neiging om zaken op zo'n simpele manier te berationaliseren.![]()
Hij is de naamgever van deze topicreeks. Wij verwachten niet anders van hemquote:I.R heeft al 300 foto's gepost, en daar wordt nooit een punt of analyse van gemaakt, waarom is dat dan?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:26 schreef broer het volgende:
Omdat je dan bezig blijft?
Arcee is een lieffie, maar enigszins behept met een dwangmatige manier van omgaan met taal en cijfertjes.. Geeft niets toch?? Hoort gewoon bij hem.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je 'm niet postte in dat taalfoutentopic. Waarvoor dank![]()
Ik zag laatst dat Arcee daar iets van Tong quootte (hoe schrijf je dat?). Ik had echt zoiets van: maar dat doe je toch niet!![]()
Ja, als er een kudde schapen de weg oversteekt.quote:
Nou en of! Aangezien de infrastructuur behoorlijk achterloopt op het aantal auto's, en Galway een van de grotere steden is, staan er elke dag giga files. Een 'grote' weg in Ierland is wat bij jullie een normale secundaire tweebaans weg is tussen twee dorpjes. En die wegen lopen door heel Ierland. Er is een kilometer of 120 echte snelweg in Ierland.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:27 schreef svann het volgende:
Dat zou hem verbazen.
Ach ja, wat is klein......quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:35 schreef svann het volgende:
Wauw! Goed gescoord, ER!
Ik hoop dat je het naar je zijn gaat hebben!
Alleen vind ik dat 'klein bedrijfje' een beetje in tegenspraak met al die dure beloftes klinken.
Gefeliciteerd met dat gedeelte.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
Verder heb ik een nieuwe baan. Ik ga heerlijk in een klein bedrijfje werken, helemaal van de grond af mee opbouwen zelfs
Dankjewelquote:
Is het ook, maar als je kostwinner bent omdat je man zo nodig moet studeren aan de universiteit, is een beetje meer financiele armslag heel fijn!!quote:De rest klinkt minder belangrijk.![]()
Megabitch!quote:Behalve de files, dat is ook een hele verbetering, want altijd in de file, dat lijkt me ook een bitch.
Dat klinkt wel erg goed, zijn de mooiste banen waarbij je vanaf 't begin erbij bent.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ach ja, wat is klein......
De eigenaar heeft hetzelfde bedrijf gehad in de UK. Daar is ie heel groot mee geworden en hij heeft het vorig jaar verkocht voor 42 miljoen GBP. Hij is Ier, en wilde terug naar huis. Nu zet ie hier hetzelfde bedrijf op
In eerste instantie dus klein. Maar hij denkt over een jaar ongeveer 120 werknemers te hebben.
Precies! Daar kun je heerlijk in meegroeienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg goed, zijn de mooiste banen waarbij je vanaf 't begin erbij bent.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
!
Hee svann een inkopper Algemene Kennis Quiz Deel 814
Is dat het imago dat ik hier heb? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Ik houd absoluut niet van de meeste foto's, en heb het idee dat ik er ook niet heel scheutig mee ben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:26 schreef Lamon het volgende:
I.R heeft al 300 foto's gepost, en daar wordt nooit een punt of analyse van gemaakt, waarom is dat dan?
Hoezo, broer. Moet deze reeks van elke lol ontdaan worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:23 schreef broer het volgende:
Goeie ontwikkeling, hier. Het is leuk om naar foto's te kijken en daarom stimuleren we de mensen die dat dan in ieder geval af en toe nog doen om dat dan toch maar niet meer te doen.
Ik kom zojuist thuis van mijn onchristelijke studentenvereniging. Daar was ik bezig met het vrij burgerlijke rikken. Heel brabants, maar ik blijk er wel goed in te zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:27 schreef Burdie het volgende:
Hallo mijn waarde I.R.Baboon. Wat brengt u op dit onchristelijke tijdstip op dit onchristelijke forum?
Toch heb jij ook wel een beetje die verbaasde blik op de foto's die ik toevallig een keer gezien heb.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Is dat het imago dat ik hier heb? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Ik houd absoluut niet van de meeste foto's, en heb het idee dat ik er ook niet heel scheutig mee ben.
Zo ja: hoog tijd dat er verandering in komt.
Er moet íets zijn dat ons allen bindt, sig000. Iets dat ons al meer dan 5 jaar terug brengt naar dit topic. Ik was er nog niet achter wat het was, maar waarschijnlijk is dat inderdaad die verbazing.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch heb jij ook wel een beetje die verbaasde blik op de foto's die ik toevallig een keer gezien heb.![]()
Ik denk dat je zonet de essentie van dit topic hebt blootgelegd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Er moet íets zijn dat ons allen bindt, sig000. Iets dat ons al meer dan 5 jaar terug brengt naar dit topic. Ik was er nog niet achter wat het was, maar waarschijnlijk is dat inderdaad die verbazing.
Ik verbaas me elke dag dat mensen zich onderverdelen in ontwikkelde en onderontwikkelde gebieden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Waar blijkt jouw verbazing uit?
Mag ik dan zo vrij zijn om uitleg te vragen met betrekking tot de term rikken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kom zojuist thuis van mijn onchristelijke studentenvereniging. Daar was ik bezig met het vrij burgerlijke rikken. Heel brabants, maar ik blijk er wel goed in te zijn.
ooooowwwwww, ik mis rikken!!! Wij zijn maar met zijn drieen, en die gekke Ieren krijg je het niet geleerd!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik kom zojuist thuis van mijn onchristelijke studentenvereniging. Daar was ik bezig met het vrij burgerlijke rikken. Heel brabants, maar ik blijk er wel goed in te zijn.
Natuurlijk. Maar aangezien ik niet zo'n die hard rikker ben verwijs ik toch maar naar http://nl.wikipedia.org/wiki/Rikken . Maar het is in ieder geval simpeler dan je denkt en toch prettig om je een avond mee bezig te houden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 02:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mag ik dan zo vrij zijn om uitleg te vragen met betrekking tot de term rikken?
Kaartspelletjequote:Op woensdag 13 juni 2007 02:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mag ik dan zo vrij zijn om uitleg te vragen met betrekking tot de term rikken?
Ah, het is een kaartspel. Ik was in de veronderstelling dat het wellicht een soort drankspelletje zou zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar aangezien ik niet zo'n die hard rikker ben verwijs ik toch maar naar http://nl.wikipedia.org/wiki/Rikken . Maar het is in ieder geval simpeler dan je denkt en toch prettig om je een avond mee bezig te houden.
Juistquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar aangezien ik niet zo'n die hard rikker ben verwijs ik toch maar naar http://nl.wikipedia.org/wiki/Rikken . Maar het is in ieder geval simpeler dan je denkt en toch prettig om je een avond mee bezig te houden.
Het klinkt heel erg leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kaartspelletje
Je deelt 13 kaarten uit, in twee rondes, eerst een ronde van zes kaarten, dan een ronde van 7 kaarten. Die steek je, je kijkt of je veel plaatjes hebt zodat je kunt rikken. Rikken is minstens acht slagen halen met een troef. Je vraagt een maat mee die een aas heeft. Dus:
Ik rik in de harten en vraag klaveren aas mee
Dan ga je dus slagen halen. Of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |