Game onquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:13 schreef Scarface2004 het volgende:
Vol.
Hier verder.
[360] Forza 2 deel 9
nee dat schijnt niet te kunnen. ook die bovenste foto schijnt gemaakt te zijn uit dezelfde rondjes en blokjes die iedereen moet gebruiken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 06:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
heb hem ook, zeker vet! maar is het nu wel of niet mogelijk om zelf foto's in het spel te krijgen en die op je auto te plakken? tenminste dat lijkt wel op die bovenste...
Echt bizar hoor...quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee dat schijnt niet te kunnen. ook die bovenste foto schijnt gemaakt te zijn uit dezelfde rondjes en blokjes die iedereen moet gebruiken.![]()
Hier het topic van die gozer die hem heeft gemaakt(denk dat je moet reggen):quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Echt bizar hoor...
Je zou haast denken dat iemand uit het forza team het met een tooltje gemaakt heeft ofzo, dit kan toch niet zo![]()
Ik wil er een tutorial van zien eigenlijk hoe die gast het gedaan heeft
wel een beetje jammer dat ie eerst loopt te blaten dat er maar 2 van zijn, en om toch nog een beetje geld binnen te halen gaat ie er nog een derde bijmaken. beetje jammerquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:33 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Hier het topic van die gozer die hem heeft gemaakt(denk dat je moet reggen):
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/247248.aspx
mja, hij geeft ook aan bijna geen races gespeeld te hebben. was level 20 ofzo. wie weet had hij al heel veel ervaring met painten tijdens forza 1. geen idee of dat idee hetzelfde is, maar dat zou al een hoop verklaren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
dan heb je echt iets te veel vrije tijd hoor... en vraag me af hoe ze dat in godsnaam goed kunnen zien, ik loop iedere keer te kutten met het niet goed kunnen zien bij het painten enzo
Oh ja,.. daarvoor gaat het allemaal wel lekker.. en dan moet je ineens met die Ford rijden... dat was wel een tegenvallerquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
tvp
Gisteren even wat Time Trials gedaan, op een gegeven moment aangekomen bij de New York track waar je met een 1966 Ford GT rijdt.
Dat geluid
De handling![]()
Ik ga denk ik voor het eerst in het spel mn assist aanzetten om met die bak de timetrial te halenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had al best wat laps NY erop zitten in andere auto’s, dus ik dacht wel te weten waar te remmen, alleen bleek bij die Ford GT dat je er zo’n 300 meter bij op moest tellen.
Gewoon blijven proberen dan..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
Die time trials ga ik volgens mij nooit allemaal halen.
heb er 3 of 4 kunnen halen. Daarna ging het al niet meer en ben ik er maar mee gestopt.
Moet trouwens alleen de nordschleife nog winnen om die arcade races allemaal gewonnen te hebben.
ABS is voor homo'squote:Op woensdag 13 juni 2007 10:36 schreef Martijn85 het volgende:
Hij lag gister eindelijk in de bus
Even een uurtje gespeeld (had ook nog betere dingen te doen)
Maar wat een spel
Begonnen op medium met wat hulpmiddelen aan maar na een tijdje op hard gezet met alles uit want het ging toch wel erg makkelijk. Denk alleen dat ik ABS weer aan ga zetten want als je dan remt ga je gewoon rechtuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |