Die staat inderdaad op de verlanglijst om een keer te kijken. Maar the River is niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik vond het ook een matige Renoir.
Het schijnt vooral om symboliek te gaan. Zeker als je het vergelijkt met diverse andere Renoirs. Maar La Grande Illusion bv. is ontieglijk veel beter.
Drowning Monaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:50 schreef RuneRose het volgende:
Welke drie heb je nog meer meegenomen?
die staat hier ook nog op de planken, snel eens kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:35 schreef Gorro het volgende:
The Red House (Delmer Daves, 1947)
Fijne film-noir met Edward G. Robinson in weer een prima rol. Het is nogal een a-typisch verhaal voor een film-noir. Geen detectives, geen femme fatale en geen donkere steegjes in de stad, maar een afgelegen boerderij met een nabijgelegen donker bos vormt het decor van de film. De sfeer is echter wel typisch noir. ***½
Nee, een andere weg inslaan is zeker niet per se een probleem. Soms zelfs een pro, zoals voor sommigen bij Aliens het geval is (of niet Victorinox?) Maar als ie kwalitatief een andere weg in slaat, wat bij Aliens niet echt het geval is, dan kun je dat een film best aanrekenen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:59 schreef Mainport het volgende:
Meestal kun je nog wel iets zinnigs zeggen waarom een sequel minder is, maar niet per se omdat hij een andere weg inslaat dan je gedacht had. Anders zouden er in eerste instantie maar weinig liefhebbers van Aliens zijn, niet?
Ik vond 'm de eerste keer wel goed, maar heb de fout begaan om 'm een paar jaar later nog eens te kijken. Hij kon me totaal niet meer boeien en ik heb 'm halverwege uitgezet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:14 schreef Roi het volgende:
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Wat een overrated film is dat zeg! Had er heel wat van verwacht maar het kwam mij allemaal veel te ongeloofwaardig over. Al dat stoere gedoe ken ik ondertussen ook wel. Verhaal was vrij rommelig tot het in het einde mooi in elkaar vlechte, dat was wel goed gedaan. 6/10
Die heb ik ook pas gezien, vond het maar een matig verhaal dat me niet echt kon boeien. Wel leuk verder. Heb op IMDB een zeven gestemd, wat eigenlijk nog wel gul is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Kiss Kiss Bang Bang: Ook al zo'n lekkere film. De humor is zwart en precies mijn smaak. Downey Jr speelt echt leuk, Kilmer is een heerlijke nicht, het verhaal slaat nergens op en dat kan ik wel waarderen. Ja, geen echte hoogvlieger maar eigenlijk precies wat ik er van verwachtte. Mooi. 8-.[/url]
Terug uit het Verre Oosten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het wordt weer eens tijd om dit bij te gaan houden. Afgelopen week heb ik gezien:
Death Proof: Tof, lekker. Fijn sfeertje, heerlijke personages, werkelijkwaar een geweldige Russell (dat janken is geniaal), verhaal is simpel en doeltreffend, eind is kort maar krachtig. En dan de muziek. Ja, echt tof. Wacht met smart op Planet Terror! 8,5.
Kiss Kiss Bang Bang: Ook al zo'n lekkere film. De humor is zwart en precies mijn smaak. Downey Jr speelt echt leuk, Kilmer is een heerlijke nicht, het verhaal slaat nergens op en dat kan ik wel waarderen. Ja, geen echte hoogvlieger maar eigenlijk precies wat ik er van verwachtte. Mooi. 8-.[/url]
The All Together: Ik verwachtte weinig en kreeg nog minder. Het verhaal was gewoon irritant, de scenes op geen enkel moment grappig (met uitzondering van de opgezette dieren) en de personages overtuigden volledig niet. Enkel bij de eindscene moest ik even proesten, maar dat pastte er eigenlijk weer helemaal niet in. Helaas. 5-.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ondanks dat zat ik toch op het puntje van mijn stoel, figuurlijk gesproken
Één van de andere pluspunten was de wederom zeer lieftalligeVera Clouzot
![]()
cijfer: 8.5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |