Je komt echt dicht in de buurt nu.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:07 schreef geenaam het volgende:
Ik weet alleen dat zijn achternaam schots/iers achtig was. Iets van mc..... De rest weet ik echt niet meer.
Ok ik reken 'm goed. McVeigh it was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:10 schreef geenaam het volgende:
Come on. Ik was veel te jong om dat fatsoenlijk mee te krijgen. Heb het ook maar een keer gelezen op internet.![]()
![]()
Geen idee? Ik ben ook maar net nieuw hier.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:24 schreef geenaam het volgende:
Zijn er nog genoeg mensen om een vraag te stellen? Of stel ik 'm alleen voor jou?
Col. Paul Tibbets die Elona Gay vloog.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:41 schreef sig000 het volgende:
Wie was de Amerikaan met de grootste bomaanslag.
Ach, ik kan me nog wel herinneren dat ik hier met 2 man gewoon de punten weggaf. Gewoon een vraag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen idee? Ik ben ook maar net nieuw hier.![]()
Die is buiten mededinging omdat ie militair was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Col. Paul Tibbets die Elona Gay vloog.
Financieel opleidingscentrum wel te verstaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Door een univesiteit (opleidingscentrum) in Amsterdam op te zetten (a la Harvard).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |