Je komt echt dicht in de buurt nu.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:07 schreef geenaam het volgende:
Ik weet alleen dat zijn achternaam schots/iers achtig was. Iets van mc..... De rest weet ik echt niet meer.
Ok ik reken 'm goed. McVeigh it was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:10 schreef geenaam het volgende:
Come on. Ik was veel te jong om dat fatsoenlijk mee te krijgen. Heb het ook maar een keer gelezen op internet.![]()
![]()
Geen idee? Ik ben ook maar net nieuw hier.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:24 schreef geenaam het volgende:
Zijn er nog genoeg mensen om een vraag te stellen? Of stel ik 'm alleen voor jou?
Col. Paul Tibbets die Elona Gay vloog.quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:41 schreef sig000 het volgende:
Wie was de Amerikaan met de grootste bomaanslag.
Ach, ik kan me nog wel herinneren dat ik hier met 2 man gewoon de punten weggaf. Gewoon een vraag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen idee? Ik ben ook maar net nieuw hier.![]()
Die is buiten mededinging omdat ie militair was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Col. Paul Tibbets die Elona Gay vloog.
Financieel opleidingscentrum wel te verstaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:50 schreef MadMaster het volgende:
Door een univesiteit (opleidingscentrum) in Amsterdam op te zetten (a la Harvard).
Dat zal best, maar dat kunnen we niet goed rekenen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:12 schreef steekbal het volgende:
mijn droompaleis
quote:
Bingo!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:56 schreef steekbal het volgende:
bazel ?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:06 schreef PhysicsRules het volgende:
Aken?
Ik ben bang dat je je vraag verkeerd hebt gesteld. De prijs waar jij op blijkt te doelen is de Internationale Karelsprijs. Welke wel is vernoemd naar Karel de Grote. Maar de Karel de Grote prijs is een nijmeegse cultuurprijs.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:02 schreef steekbal het volgende:
In welke stad werd in 1990 de Karel de Grote prijs aan Vaclav Havel uitgereikt ?
Alleen heet die prijs dus niet karel de grote prijs, maar internationale karelsprijs. Zoals ik al zei is de Karel de Grote prijs een nijmeegse cultuurprijs.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:13 schreef PhysicsRules het volgende:
Aken is de stad van Karel de Grote, waar anders rijkt men de Karel de Groteprijs uit.
Verder associërend.
Het rijk van Karel de Grote viel in drie stukken uiteen. Frankrijk, een voorloper van Duitsland en een derde land. Hoe heette dit derde rijk?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
Was naar zn zoon genoemd dacht ik... kom er niet op
Juist!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef LadyBlack het volgende:
Lotharingen naar Lotharius?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef SaskiaR het volgende:
john milton
Iago +1quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Iago het volgende:
Inferno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |