abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51445168
denk als het afvallen hier een keer ophoud dat ik wel sonja bakker ga proberen
vind het gevarieerde eten vooral goed klinken
pi_51512328
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Miss_S het volgende:
Welke methode gebruik jij dan?

Gister flinke BBQ gehad, deze week maar weer met goede moed beginnen!
  maandag 16 juli 2007 @ 09:52:02 #178
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_51513377
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Miss_S het volgende:
Volgens mij heb jij het over een ander Sonja Bakker dieet..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 16 juli 2007 @ 12:15:28 #179
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_51517430
Ik stond vanochtend op 87.7 na 11 weken. Nog 2.7 te gaan.
pi_51523752
Jaja, ik ben weer goed bezig
Afgelopen week stil blijven staan. Kan meer oorzaken hebben, maar we houden het erop dat ik gewoon streng moet zijn/blijven.
pi_51524417
Ik ben begonnen vandaag aan week 5. In week 4 ben ik 1,5 kilo kwijtgeraakt (vanochtend gewogen)! Gaat dus erg goed. Ik vind het niet moeilijk en af en toe gun ik mijzelf wat extra, maar ik kies dan wel verstandig voor het minst erge. Bijvoorbeeld op feestjes ofzoiets.

Ik ga lekker door met SB.
pi_51545010
Hier lukt het niet meer. Ik blijf op hetzelfde gewicht staan. En dan heb ik ook nog een verjaardag gehad en een bbq.
Het wil niet nu, ik sta al 3 weken op 102,2 kilo.
*zucht*
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:28:29 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_51549090
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:22 schreef botterfly het volgende:
Hier lukt het niet meer. Ik blijf op hetzelfde gewicht staan. En dan heb ik ook nog een verjaardag gehad en een bbq.
Het wil niet nu, ik sta al 3 weken op 102,2 kilo.
*zucht*
zo schommel ik al drie weken tussen 78 en 80
ik hou me er maar aanvast dat ik in ieder geval niet aankom.
ik hou gewoon vol! ik ga vanzelf weer afvallen!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_51554826
Ey

Is dit aan te raden:

Ik Sonja Bakker ( ik weet ) en daarnaast ben ik van plan:

Elke dag een uurtje te rennen(except weekends).
Elke dag een half uurtje hard met de gewichten in de weer te gaan(except weekends).

Wat zeggen jullie hiervan?
Survival of the Fittest (= D\'Revo)
pi_51555799
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:53 schreef D-Revolutionary het volgende:
Ey

Is dit aan te raden:

Ik Sonja Bakker ( ik weet ) en daarnaast ben ik van plan:

Elke dag een uurtje te rennen(except weekends).
Elke dag een half uurtje hard met de gewichten in de weer te gaan(except weekends).

Wat zeggen jullie hiervan?
Alleen Bakkeren en niet bewegen is niet de bedoeling. Op die manier zet je je lichaam in de spaarstand en kom je aan zodra je ook maar een klein beetje meer gaat eten. Dus bewegen moet je zowiezo.
Om nu iedere dag 1 uur te gaan rennen? Kun jij dat volhouden dan? Dat is ong 10 km per dag! Hoe kom jij dan aan overgewicht? Jij hebt dus een giga conditie. Maar iig is het belangrijk om te bewegen, dat schrijft ze ook in haar boeken.
Succes
Deze ochtend maar weer gewogen 1,2 kilo erbij
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_51559524
Wat balen zeg botterfly Weet je ook waardoor het zou komen of ben je echt heel streng met SB bezig?
pi_51565229
Vanavond witte bonen in tomatensaus, haha !
Achja even doorkauwen en het is ook weer op denk ik maar. Wel een beetje saaie maaltijd dan, ik denk dat ik mijn rauwkostsalade maar wat lekkerder maak met kruiden in dit geval.

Jammer dat je bent aangekomen botterfly.

En als je gaat Sonja Bakkeren S-Revolutionary, dan raad ik je wel aan voordat je een uur gaat rennen even iets meer te eten, want een uur is heel goed natuurlijk, maar je hebt wel iets meer voedingsstoffen nodig, dus neem een banaan of een energydrink ofzoiets van te voren .

Succes!
pi_51583967
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef Purky het volgende:
Wat balen zeg botterfly Weet je ook waardoor het zou komen of ben je echt heel streng met SB bezig?
Ik heb een bbq gehad 1 verjaardag en een diner bij Herman den Blijker. Maar dan ga ik ervoor dat ik niet afval. Maar aankomen bij deze dingen,,,,,? Ik ben voor de rest heel gedisciplineerd bezig dus eigenlijk snap ik het niet.

Maar vandaag gewogen en ik ben weer die 1,2 kilo kwijt. Sta ik nog op mijn gewicht van 3 weken geleden inmiddels.

Of boek 'zomerslank met Sonja' is echt bagger! Sinds ik hierin bezig ben ben ik niet meer afgevallen.
Zit er al over te denken om week 4 daaruit maar niet te doen en door te gaan naar boek 3.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:53:24 #189
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_51603513
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef botterfly het volgende:

[..]

Ik heb een bbq gehad 1 verjaardag en een diner bij Herman den Blijker. Maar dan ga ik ervoor dat ik niet afval. Maar aankomen bij deze dingen,,,,,? Ik ben voor de rest heel gedisciplineerd bezig dus eigenlijk snap ik het niet.

Maar vandaag gewogen en ik ben weer die 1,2 kilo kwijt. Sta ik nog op mijn gewicht van 3 weken geleden inmiddels.

Of boek 'zomerslank met Sonja' is echt bagger! Sinds ik hierin bezig ben ben ik niet meer afgevallen.
Zit er al over te denken om week 4 daaruit maar niet te doen en door te gaan naar boek 3.
Zoals al eerder gepost is mijn ervaring dat anders/vetter eten zorgt voor vasthouden van veel vocht. Ik was laatst de ochtend na een BBQ 3 kilo zwaarder, en dat met een paar stukjes vlees, brood, een beetje saus en 3 biertjes of zo. Nog niet eens 3kg aan gewicht gegeten en gedronken tijdens de BBQ zeg maar (wel weer een aantal glazen water naderhand). Weer een dag later was ik alweer 2,5kg kwijt en nog een dag later zat ik 3 ons lager dan voor de BBQ. Misschien werkt het bij jou ook zo?
pi_51605893
Even een vraagje; ik heb werk waarbij je de hele dag loopt, van 7 tot 16 flink ik de weer (verpleging). Ik trek een ochtend dan ook echt niet op yoghurt en een ontbijtkoek-plakje. Wat te doen?
pi_51606763
Special K door je yoghurt gooien, en je tussendoortje aanvullen met een appel. Ik ken het probleem, werk zelf ook in de zorg. Gewoon meer eten, maar wel gezonde dingen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 10:54:59 #192
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_51620716
boek 1 heb ik uit, 10kg eraf... gaat lekker ;-)
pi_51620974
Wow mavje, wat goed zeg!!!

Hoeveel kilo moet je er nog af? Of ben je nu klaar?
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:27:08 #194
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_51639794
Ik ben nu in week 7 bezig van boek 1, intussen 7 kilo afgevallen en ik sta al bijna 2 weken stil, het is zo ontzettend frustrerend om elke dag weer rauwkost naar binnen te proppen en dingen te eten die ik niet lust als het niet helpt Ook is mijn stoelgang helemaal ontregeld, kan soms 3 dagen niet naar de wc, en krijg ik weer puistjes terwijl we hier alleen maar water drinken..
wie heeft nog wat extra motivatie over voor mij?
pi_51641791
Hoi, ik ben ook net begonnen, en t voelt wel goed moet ik zeggen.
Ik heb niet zo veel te verliezen maar ben afgelopen half jaar door reizen toch wel n beetje aangekomen en dat mag er wel weer af.

nou heb ik 2 vragen:
- hoeveel gram is een bakje rauwkost? (ik dacht zelf rond 200?)
- wtf is een SAS dag? (ik begrijp dat t een dag is dat je niet op je eten let?)

@ botterlfy:
Echt naar voor je, maar je weet dat spieren zwaarder wegen dan vet? Daarbij gaat het volgens mij uiteindelijk niet om je gewicht maar om je centimeters rond je middel. En zoals iemand anders al zei, pas het dieet anders aan aan datgene wat jij denk dat goed voor je is. (vaak weet je zelf best wat goed voor je is.... alles wat Sonja zegt wist ik ook al maar het is fijn om een steuntje in de rug the hebben)
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
  donderdag 19 juli 2007 @ 22:38:32 #196
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_51642690
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef lovegrrl het volgende:
Ik ben nu in week 7 bezig van boek 1, intussen 7 kilo afgevallen en ik sta al bijna 2 weken stil, het is zo ontzettend frustrerend om elke dag weer rauwkost naar binnen te proppen en dingen te eten die ik niet lust als het niet helpt Ook is mijn stoelgang helemaal ontregeld, kan soms 3 dagen niet naar de wc, en krijg ik weer puistjes terwijl we hier alleen maar water drinken..
wie heeft nog wat extra motivatie over voor mij?
voor de stoelgang staat er in bereik en behoud je gewicht de tip om drie kiwi's en een glas lauw water te nemen op de nuchtere maag. naast je gewone ontbijt. hou dit een aantal dagen vol..
nou works like a charm for me...

bij mij is slechte stoelgang ook samen met te weinig water. Maar da's bij jou niet zo zo lijkt het. Puistjes is ook een uiting van afvalstoffen die los komen, op zich goed.
voor de rest kan ik alleen maar zeggen! als je nog wat wil afvallen: volhouden!! ik heb ook drie weken stil gestaan, en ben nu zo ineens 2 kilo kwijt!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_51650427
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:16 schreef n8 het volgende:
Hoi, ik ben ook net begonnen, en t voelt wel goed moet ik zeggen.
Ik heb niet zo veel te verliezen maar ben afgelopen half jaar door reizen toch wel n beetje aangekomen en dat mag er wel weer af.

nou heb ik 2 vragen:
- hoeveel gram is een bakje rauwkost? (ik dacht zelf rond 200?)
- wtf is een SAS dag? (ik begrijp dat t een dag is dat je niet op je eten let?)
Een SAS dag is een Schijt Aan Sonja dag
Baaldagen dus, een dag dat je absoluut niet aan Sonja en haar afslanken wilt denken.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:07:43 #198
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_51656199
Ik dacht dat een SAS dag een dag was dat je je niet aan het SB dieet hield..?

Wij hebben het eerste boek uit. Resultaat was bij ons beide niet echt denderend, bij m'n vriendin een kilo of 6, 7, bij mij een kilo of 6. Nu waren onze eetgewoontes al niet zo slecht voor we eraan begonnen(redelijk rond de zelfde tijd eten dagelijks, veel variatie, veel groenten en best weinig vlees en rijst/aardappelen en niet te vet eten, frietpan wordt 3 keer in het jaar gebruikt ) maar ze gleden wel wat af de laatste tijd.. Je weet wel, wat vaker even snel uit het werk wat eten halen e.d. Ik ben benieuwd of het gewicht er bij mij af blijft. Dingen die ik wel blijf volhouden uit het dieet:

* De tussendoortjes op gezette tijden, en dan vooral de goede.. Dus wat vaker een plakje ontbijtkoek, een appeltje mee, wat vaker een eierkoek e.d. i.p.v. die eeuwige boterhammen..
* Ontbijten s'ochtends
* Meer varieren bij de lunch en het ontbijt.. Crackers bij de lunch bevallen nog steeds goed (s'morgens ook makkelijk voor in je lunchpakket, geen boterhammen ontdooien en smeren, maar gewoon een pot jam mee naar het werk met de crackers.. Tijd die je daarmee uitspaart kan je mooi ontbijten, wardoor je niet eerder je nest uit hoeft )
* Less in when less out: in het weekend ben je minder actief, dus eet je minder.. Logisch eigenlijk.
* Meer drinken.. En dan heb ik het over water.

Verder ben ik benieuwd of ik op hetzelfde gewicht blijf ongeveer..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_51656534
Deze ochtend weer gewogen en ben weer wat afgevallen. 0,4 kilo kwijt in 11 dagen.
Het is een beetje maar oke het is weer iets.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
pi_51658098
Wat ik me afvraag, die tussendoortjes, is dat echt op vaste tijden of is het ook goed als je het tussen bv 3 en 4 uur neemt iedere dag? Ik las het in het boek maar of het dan ook echt inhoudt dat je elke dag om 3 uur je tussendoortje neemt snap ik niet. Zal toch niet veel uit maken he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')