Welke methode gebruik jij dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Miss_S het volgende:
denk als het afvallen hier een keer ophoud dat ik wel sonja bakker ga proberen
vind het gevarieerde eten vooral goed klinken
Volgens mij heb jij het over een ander Sonja Bakker dieet..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:26 schreef Miss_S het volgende:
denk als het afvallen hier een keer ophoud dat ik wel sonja bakker ga proberen
vind het gevarieerde eten vooral goed klinken
zo schommel ik al drie weken tussen 78 en 80quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:22 schreef botterfly het volgende:
Hier lukt het niet meer. Ik blijf op hetzelfde gewicht staan. En dan heb ik ook nog een verjaardag gehad en een bbq.
Het wil niet nu, ik sta al 3 weken op 102,2 kilo.
*zucht*
Alleen Bakkeren en niet bewegen is niet de bedoeling. Op die manier zet je je lichaam in de spaarstand en kom je aan zodra je ook maar een klein beetje meer gaat eten. Dus bewegen moet je zowiezo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:53 schreef D-Revolutionary het volgende:
Ey
Is dit aan te raden:
Ik Sonja Bakker ( ik weet) en daarnaast ben ik van plan:
Elke dag een uurtje te rennen(except weekends).
Elke dag een half uurtje hard met de gewichten in de weer te gaan(except weekends).
Wat zeggen jullie hiervan?
Ik heb een bbq gehad 1 verjaardag en een diner bij Herman den Blijker. Maar dan ga ik ervoor dat ik niet afval. Maar aankomen bij deze dingen,,,,,? Ik ben voor de rest heel gedisciplineerd bezig dus eigenlijk snap ik het niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:00 schreef Purky het volgende:
Wat balen zeg botterflyWeet je ook waardoor het zou komen of ben je echt heel streng met SB bezig?
Zoals al eerder gepost is mijn ervaring dat anders/vetter eten zorgt voor vasthouden van veel vocht. Ik was laatst de ochtend na een BBQ 3 kilo zwaarder, en dat met een paar stukjes vlees, brood, een beetje saus en 3 biertjes of zo. Nog niet eens 3kg aan gewicht gegeten en gedronken tijdens de BBQ zeg maar (wel weer een aantal glazen water naderhand). Weer een dag later was ik alweer 2,5kg kwijt en nog een dag later zat ik 3 ons lager dan voor de BBQ. Misschien werkt het bij jou ook zo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:34 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik heb een bbq gehad 1 verjaardag en een diner bij Herman den Blijker. Maar dan ga ik ervoor dat ik niet afval. Maar aankomen bij deze dingen,,,,,? Ik ben voor de rest heel gedisciplineerd bezig dus eigenlijk snap ik het niet.
Maar vandaag gewogen en ik ben weer die 1,2 kilo kwijt. Sta ik nog op mijn gewicht van 3 weken geleden inmiddels.![]()
Of boek 'zomerslank met Sonja' is echt bagger! Sinds ik hierin bezig ben ben ik niet meer afgevallen.
Zit er al over te denken om week 4 daaruit maar niet te doen en door te gaan naar boek 3.
voor de stoelgang staat er in bereik en behoud je gewicht de tip om drie kiwi's en een glas lauw water te nemen op de nuchtere maag. naast je gewone ontbijt. hou dit een aantal dagen vol..quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef lovegrrl het volgende:
Ik ben nu in week 7 bezig van boek 1, intussen 7 kilo afgevallen en ik sta al bijna 2 weken stil, het is zo ontzettend frustrerend om elke dag weer rauwkost naar binnen te proppen en dingen te eten die ik niet lust als het niet helptOok is mijn stoelgang helemaal ontregeld, kan soms 3 dagen niet naar de wc, en krijg ik weer puistjes terwijl we hier alleen maar water drinken..
wie heeft nog wat extra motivatie over voor mij?
Een SAS dag is een Schijt Aan Sonja dagquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:16 schreef n8 het volgende:
Hoi, ik ben ook net begonnen, en t voelt wel goed moet ik zeggen.
Ik heb niet zo veel te verliezen maar ben afgelopen half jaar door reizen toch wel n beetje aangekomenen dat mag er wel weer af.
nou heb ik 2 vragen:
- hoeveel gram is een bakje rauwkost? (ik dacht zelf rond 200?)
- wtf is een SAS dag? (ik begrijp dat t een dag is dat je niet op je eten let?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |