Grappig! En niet weten wie het is terwijl 1/4 NL dweept met SB.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef boylovesgirl het volgende:
sta ik in de supermarkt te kijken naar een of ander dieet yoghurt. laat ik me ontvallen: 'alsof dat werkt, is toch allemaal nep' zegt een vrouw naast mij, jewel hoor dat werkt. wil je me vertellen hoeveel bier je drinkt (ik had een 6pack vast). dus ik zo watever, mens ik ga die yoghurt toch niet kopen. sta ik bij de kassa, zegt iemand tegen mij: wouw jij stond daarnet met sonja bakkert te praten he, wat een geweldig mens is het niet?....
Bleghquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb die kwark nog niet op
Ook het meest vervloekt op het moment denk ik..quote:Op maandag 25 juni 2007 22:38 schreef boylovesgirl het volgende:
sta ik in de supermarkt te kijken naar een of ander dieet yoghurt. laat ik me ontvallen: 'alsof dat werkt, is toch allemaal nep' zegt een vrouw naast mij, jewel hoor dat werkt. wil je me vertellen hoeveel bier je drinkt (ik had een 6pack vast). dus ik zo watever, mens ik ga die yoghurt toch niet kopen. sta ik bij de kassa, zegt iemand tegen mij: wouw jij stond daarnet met sonja bakkert te praten he, wat een geweldig mens is het niet?....
Viel wel mee hier! Ik heb de meeste problemen gehad in week 8. Vorige week dus! En nu gaat het eigenlijk weer heel lekker. Heb nu de afvalweek van 1,5 kilo volgens SB maar ik ben in 2,5 dag al 0,6 kilo kwijt . Dat kan dus uitkomen op 1,8 kilo deze week.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:21 schreef Leintjeuh het volgende:succes, volgens mij is week 4 een 'zware week'. Voor mij wel iig. Ik heb steeds zin in wat lekkers.
Nee maar het is wel allemaal bijna vetloos enzo. En volgens mij zit het aantal calorieën onder de 800. Dus vandaar ook wel. Maar zoals je al 8 weken bezig bent is het vullen met salade enzo. Vult wel maar levert niets op aan calorieën. En wat ook wel weer scheelt: heb net de menstruatie achter de rug. Is bij mij ook tussen de 1,5 en 2 kilo verschil. Maar in totaal ben ik nu wel 9 kilo kwijt en heb nog 5 dagen te gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Zozo dat is lekker! Is het een heel 'spartaanse' week? Alleen fruit en crackers ofzo?
Ik dacht dat ik ondertussen wel 70 woog.. maar weeg zelfs 67.5quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Een BMI van 22 wauw! Ik zit nu op de 29, zat eerst op de 31. Doel is 24, wat een gewicht van 64 kilo betekend.
Maar prinsesje, over -10 kilo, wat voor bmi heb je dan? 18 ofzo? of nog minder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |