Als je de drie concerten van Live hebt gemist vorig jaar oktober in Rotterdam, dan is jouw kans de band live aan het werk te zien. Wees er wel snel bij, want één ding is zeker, de kaartverkoop zal als een speer gaan.
LIVE + SUPPORT ACT
Donderdag 16 en vrijdag 17 mei 2002
Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost
Aanvang: 20.00 uur
Entree: ¤ 33,- (exclusief servicekosten)
De kaartverkoop voor dit concert begint zaterdag 9 februari om 10.00 uur.
Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!
Dag daarna begint pinkpop,dus de kans dat ze daar zoals eerder al eens vermeld de zaterdag gaan afsluiten,wordt steeds waarschijnlijker!!
Hmh is echt een topzaal,niet te groot,goede sfeer,goede akoestiek,ik heb er echt zin in
quote:Yes, they were really selling the drama.
Op donderdag 07 februari 2002 12:59 schreef pulse80 het volgende:
De laatste cd vond ik drama. Live is niet meer wat het was helaas.
* Forumpi is zich ervan bewust dat dit wel een heel flauw woordgrapje is.
quote:JAAAAAAA en hou ze dan daar, gijzel ze, laat ze er nooit meer weg dan komen ze zeker niet naar Belgenland
Op donderdag 07 februari 2002 12:32 schreef SHARKYKING het volgende:
Live aan het werk in HMH -vervolg-
Ed Kowalczyk, Chad Taylor, Patrick Dahlheimer en Chad Gracey. Vier namen die de rockmuziek compleet op haar kop hebben gezet. Ingewijden waren jarenlang toegetreden tot de wereld van Live. Maar met de cd The Distance To Here ging ook het grote publiek voor de bijl voor de heftige songs van Live.Als je de drie concerten van Live hebt gemist vorig jaar oktober in Rotterdam, dan is jouw kans de band live aan het werk te zien. Wees er wel snel bij, want één ding is zeker, de kaartverkoop zal als een speer gaan.
LIVE + SUPPORT ACT
Donderdag 16 en vrijdag 17 mei 2002
Heineken Music Hall - Amsterdam Zuidoost
Aanvang: 20.00 uur
Entree: ¤ 33,- (exclusief servicekosten)De kaartverkoop voor dit concert begint zaterdag 9 februari om 10.00 uur.
Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!
Dag daarna begint pinkpop,dus de kans dat ze daar zoals eerder al eens vermeld de zaterdag gaan afsluiten,wordt steeds waarschijnlijker!!
Hmh is echt een topzaal,niet te groot,goede sfeer,goede akoestiek,ik heb er echt zin in
quote:Ik ook!
Op donderdag 07 februari 2002 22:34 schreef TearSong het volgende:
heb alweer 2 kaarten gereserveerd...heb er zin in!
quote:Bij de fanclub als je lid bent. Ik niet dus moet morgen maar in de rij gaan staan
Op vrijdag 08 februari 2002 13:40 schreef Sjimmie het volgende:
Waar kun je al reserveren dan?
quote:lid worden van de fanclubvoor een volgende keer.
Op vrijdag 08 februari 2002 15:05 schreef snellejelle het volgende:
Ikke wil! Morgen ochtend kaartjes kopen duz........! Hier in Breda is het vast niet zo druk.....hoop ik!
quote:en dat was bij een zaal waar ruim 2 keer zoveel mensen in kunnen
Op vrijdag 08 februari 2002 21:43 schreef SHARKYKING het volgende:
Reken er maar niet op dat het volgende week nog kan,de vorige keer was ik er 45 minuten na opening van de verkoop en ik kon alleen nog maar kaartjes krijgen voor de 2de ring,de rest was al helemaal weg en een anderhalf uur later ofzo waren beide concerten al uitverkocht
quote:* madcap ook
Op zaterdag 09 februari 2002 10:54 schreef calvobbes het volgende:
* calvobbes is van de partij op vrijdag 17 mei
Hier in Middelburg was het niet druk op het postkantoor...
ik kwam er om kwart voor tien en was als tweede aan de beurt
word een druk weekje...
zondag of maandag Supertramp...woensdag Roger Waters en vrijdag Live
Waarschijnlijk kan ik dan niet!!
Iemand die 2 kaarten van vrijdag wil ruilen met me? (Evt. kleine bijbetaling)
quote:so...da's weer rap gegaan dan
Op zaterdag 09 februari 2002 12:46 schreef Mycroft het volgende:
..........vrijdag was al uitverkocht ........
weet iemand een site waar je een beetje uptodate kan zien welke concerten er zijn uitverkocht
quote:Als die weer bereikbaar is:
Op zaterdag 09 februari 2002 12:49 schreef madcap het volgende:[..]
so...da's weer rap gegaan dan
weet iemand een site waar je een beetje uptodate kan zien welke concerten er zijn uitverkocht
Daar zie je direct de batabase van Ticketservice!!! Die info gebruik ik ook voor m'n eigen site. Helaas is die ticketsite nog niet betrouwbaar tijdens drukke voorverkopen, slaat gauw dicht ivm drukte
edit: toch al bereikbaar, vrijdag uitverkocht, voor donderdag nog wel kaarten te krijgen --> http://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=2439
quote:Kijk zo iets zocht ik
Op zaterdag 09 februari 2002 13:05 schreef calvobbes het volgende:.......handige info.........
quote:En ook een donderdag is reeds uitverkocht
Op zaterdag 09 februari 2002 13:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als die weer bereikbaar is:
Daar zie je direct de batabase van Ticketservice!!! Die info gebruik ik ook voor m'n eigen site. Helaas is die ticketsite nog niet betrouwbaar tijdens drukke voorverkopen, slaat gauw dicht ivm drukte
edit: toch al bereikbaar, vrijdag uitverkocht, voor donderdag nog wel kaarten te krijgen --> http://tickets.lvp.nl/trs/res1.php?vn=2439
quote:Opletten dus.. Het komt regelmatig voor dat een band wegens groot succes en een zeer snelle uitverkoop besluit om een extra concert te geven, indien daat tijd voor is.. Ik ozu de bronnen die je hebt (o.a. Fok!) daarvoor maar goed in de gaten houden.. ik sluit de kans niet uit dat er misschien nog een extra concert gepland wordt.. je weet t maar nooit...
Op zondag 10 februari 2002 01:31 schreef Bastard het volgende:
GVD
Wil al jaren naar LIVE toe en steeds mis ik die kaartverkoop.
Nee dat is niet leuk
* calvobbes had liever Krezip gezien...
* The_Joshua_Tree is erg blij
quote:Krezip ben ik nu wel zat en wel benieuwd naar FFF.... Wie ziet er nog meer Live twee daags achterelkaar??? Eerst in Amsterdam en een dagje later in Landgraaf!!!
Op zaterdag 30 maart 2002 22:56 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoorde Jan Douwe Kroeske op tv zeggen dat Five for Fighting het voorprogramma zal verzorgen.* calvobbes had liever Krezip gezien...
quote:Is uiteraard wel te begrijpen maar wel jammer voor mij... gelukkig zie ik ze wel op pinkpop! Iemand enig idee wat nu het vp gaat worden dan??? Alsjeblieft GEEN Krezip!!!
Op maandag 01 april 2002 14:25 schreef SHARKYKING het volgende:
Five for fightning wordt het zeker weten niet
zoals hierboven al vermeld spelen ze de 16de zelf in de grote zaal van paradiso en de 17e spelen op rock am ring/park. Was wel eerst de bedoeling dat zij het voorprogramma zouden doen,maar gaven toch liever de voorkeur aan zelf een show doen dan een voorprogramma zijn.
quote:Heb nog nooit van dat voorprogramma gehoord..... Kan iemand mij vertellen wat voor'n soort muziek zij maken???
Op woensdag 08 mei 2002 21:38 schreef SHARKYKING het volgende:
Voorprogramma's zijn powderfinger en phantom planet.
Nog een ruim weekje,heb er echt zin in
quote:tis een Aussie-rock band, op sommige fronten wel een beetje te vergelijken met bijv. Our Lady Peace. De nieuwste cd is Odyssey No 5, en daarvoor hebben ze een cd uitgebracht die Internationalist heet. Maar het beste kun je denk ik zelf toch even wat mp3'tjes luisteren als je wilt weten wat het is.
Op vrijdag 10 mei 2002 01:33 schreef snellejelle het volgende:[..]
Heb nog nooit van dat voorprogramma gehoord..... Kan iemand mij vertellen wat voor'n soort muziek zij maken???
Ik heb ook wat gedownload, en het klinkt best grappig, maar ik hoef er geen volledige cd van te hebben...
quote:Het ging om waar ze in dat nummer gebleven waren eigenlijk. Er zat een nogal lang instrumentaal gedeelte in en ik kreeg het idee dat Ed niet precies meer wist waar hij de lyrics weer moest oppakken, vandaar de vraag 'where are we?'. Hij zong toen vervolgens een heel couplet niet en met het refrein zong hij gewoon weer verder. Die opmerkingen van 'we're here' waren eerder grappig bedoeld.
Op vrijdag 17 mei 2002 07:05 schreef SHARKYKING het volgende:
Tijdens white discussion vroeg ed "where are we".Meneer wist niet meer dat ie in amsterdam was .
En ja, dat soort dingen gebeuren als je 4 maanden niet hebt opgetreden, dat gaf de show eigenlijk wel iets unieks, niet zo gepolijst.
als het net zo'n goed concert word als in Ahoy dan zit het wel goed
Ja, was erg cool !
quote:Ik ook
Op vrijdag 17 mei 2002 10:55 schreef madcap het volgende:
* madcap heeft er ook weer zin in
Eindelijk weer een concert waarbij ik volledig uit m'n dak ben gegaan
Intro
1. Simple Creed
2. Like a soldier
3. All over you
4. The distance
5. Selling the drama
6. Stood up for love
7. Voodoo lady
8. Call me a fool
9. Nobody knows
10. Lakinis Juice
11. Deep enough
12. Lightning crashes
13. Dophins cry
14. White discussion
15. Shit town
16. Run to the water
17. I alone
18. Overcome
Het was trouwens verrassend om te zien dat Ed z'n haar weer eraf had geschoren, met alleen een staartje (net zoals in de videoclip van I Alone).
quote:Yeah!! Eindelijk
Op zaterdag 18 mei 2002 00:37 schreef The_Joshua_Tree het volgende:
Het was trouwens verrassend om te zien dat Ed z'n haar weer eraf had geschoren, met alleen een staartje (net zoals in de videoclip van I Alone).
quote:Ja idd, was toch wel effe schrikken. Maar begreep dat ze dat gister pas zo hadden laten knippen!
Op zaterdag 18 mei 2002 00:57 schreef D3nn15 het volgende:Yeah!! Eindelijk
Ik heb het concert gemist maar met 8 ball kapsel is ie toch het beste
maar hoe hete dat bandje in het voorprogramma...
die kerels hakten er nogal op los en hadden het best naar hun zin gloof ik
was het niet iets van "Gain" ofzo
quote:Met "Overcome" natuurlijk als onvermijdelijke afsluiter.
Op vrijdag 17 mei 2002 23:54 schreef calvobbes het volgende:
...
18. Overcome
quote:Was al eerder genoemd...volgens mij Phantom Planet, maar ik weet het niet 100% zeker
Op zaterdag 18 mei 2002 17:46 schreef madcap het volgende:maar hoe hete dat bandje in het voorprogramma...
die kerels hakten er nogal op losen hadden het best naar hun zin gloof ik
was het niet iets van "Gain" ofzo
quote:Op donderdag 16 mei was dit de opener...
Op zaterdag 18 mei 2002 18:01 schreef MuadDib het volgende:[..]
Met "Overcome" natuurlijk als onvermijdelijke afsluiter.
quote:het concert begon met als voor-voorprogramma adam kowalcyck
Op zaterdag 18 mei 2002 20:10 schreef The_Joshua_Tree het volgende:[..]
Was al eerder genoemd...volgens mij Phantom Planet, maar ik weet het niet 100% zeker
setlist donderdag:
Overcome
Stood up for love
the distance
simple creed
like a soldier
all over you
voodoo lady
call me a fool
nobody knows
dolphins cry
run to the water
deep enough
lakini's juice
white discussion
shit town
beauty of gray
lightning crashes
i alone
dance with you (extra nummer niet op de setlist)
quote:Ja vooral die drummer was wel lache!!! En die gitarist die aan het einde rondjes draaide en duizelig (of deed alsof) het podium afzwalkte
Op zaterdag 18 mei 2002 17:46 schreef madcap het volgende:maar hoe hete dat bandje in het voorprogramma...
die kerels hakten er nogal op losen hadden het best naar hun zin gloof ik
Overigens idd Phanton Planet zoals al genoemd is
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 18:01 schreef MuadDib het volgende:[..]
Met "Overcome" natuurlijk als onvermijdelijke afsluiter.
quote:Ik hou m'n mond verder wel
Op zaterdag 18 mei 2002 20:19 schreef AirwiN het volgende:[..]
Op donderdag 16 mei was dit de opener...
Intro
Simple Creed
Like A Soldier
The Distance
Selling the drama
They stood up for love
voodoo lady
call me a fool
Lakini's juice
deep enough
lightning crashes
dolphins cry