Dat er meer vraag is naar Puch onderdelen dan Tomos onderdelen, terwijl er minder Puchjes rondrijden dan Tomosjes..... dat zegt wel heel wat over Puchjes, nietwaar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ori buddy van Puch kost 22,50. ORI, niet imi.
En gast jank niet, voor Puch zijn gewoon veel meer onderdelen te koop. Dat is gewoon een feit. Ook omdat het gewoon zo goedkoop is en er meer vraag naar is dan bij Tomosjes.
Volgens mij rijden er meer puchjes rond dan tomosjes, als je het over bromfietsen hebt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat er meer vraag is naar Puch onderdelen dan Tomos onderdelen, terwijl er minder Puchjes rondrijden dan Tomosjes..... dat zegt wel heel wat over Puchjes, nietwaar?
Ik heb het gewoon over snor en bromfietsen, aangezien die qua onderdelen zo goed als identiek zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Volgens mij rijden er meer puchjes rond dan tomosjes, als je het over bromfietsen hebt.
En Puchjes worden gewoon meer opgevoerd -> meer vraag naar onderdelen -> meer aanbod.
wtf lol pic? das echt te vaag..of gewoon remstelboutje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ook het speciale remboutje dat ik heb, waar een stuk geen schroefdraad heeft, met een gaatje erin voor de remkabel?
[..]
Ik heb een zaak in de stad die alles van Tomos verkoopt. Goedkoop zelfs, mijn duurste aanschaf daar was een buddyseat van 22 euro (imi).
En zeg nou zelf, waar is nou meer van te koop? Een brommer die al jaren lang niet meer verkocht wordt, of een brommer die nog steeds verkocht wordt?
cb?ss?cb?(novio?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik had een 70cc honda viertakt, met volledig open pijp. En nog hoorde die bejaarde me niet aankomen en zet die de fiets er zo voor. Keek ik achter me, die kerel door de lucht vliegen
, zei die een tijd later dat ik maar had moeten toeteren. Yeah right op topspeed hoorde je door het uitlaatgeluid die hele toeter niet
![]()
Gelukkig niet frontaal erop geknald toen, maar met mn stuurhelft, dus ik kon blijven rijden![]()
Op mijn trommelrem hangt het volgende boutje:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
wtf lol pic? das echt te vaag..of gewoon remstelboutje?
Tomos boutjes ook gewoon hoorquote:maar puch boutjes zijn te koop bij ijzerzaken.. die teminste open zijn na 5uur en ook nog op maandag
ik hoor stationair mn bel ( :' ) al niet meer bijna.. zon toeter is helemaal achterlijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:17 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik had een 70cc honda viertakt, met volledig open pijp. En nog hoorde die bejaarde me niet aankomen en zet die de fiets er zo voor. Keek ik achter me, die kerel door de lucht vliegen
, zei die een tijd later dat ik maar had moeten toeteren. Yeah right op topspeed hoorde je door het uitlaatgeluid die hele toeter niet
![]()
Gelukkig niet frontaal erop geknald toen, maar met mn stuurhelft, dus ik kon blijven rijden![]()
das gewoon standaard remboutje jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op mijn trommelrem hangt het volgende boutje:
-Schroefdraad
-Kaal stuk met een doorboord gaatje
-Boutkop.
In dat gaatje gaat je remkabel, ringetje erop, moertje over het schroefdraad en vastzetten maar.
[..]
Tomos boutjes ook gewoon hoor
Daar controleren ze echt niet op hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik hoor stationair mn bel ( :' ) al niet meer bijna.. zon toeter is helemaal achterlijkdan liever een bel die dr oziot om geen boete te kriijgen
precies, mn voorrem piept ook, maar doet het wel goed, remt beter dan puch met 2 remmen.. mt naafquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:13 schreef no1uknow het volgende:
Ach dat ze piepen maakt ook geen drol uit hoor, als hij maar normaal remt wtf lol
mits hij op een puch komtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
He ook even aan jou, ergens in de zomervakantie gaan we een meeting houden, we weten nog niet echt waar precies, heb je ook zin om te komen?
OMG, dat ding lijkt gewoon als nieuwquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:31 schreef fs180 het volgende:
120cc 4takt snorfiets
http://img517.imageshack.us/img517/7869/p1011184fi6.jpg
hihi ja een puch wtfloller
Een c.quote:
20 tientjes? 200 euro?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ondeugelijke bel: 20 tientjes.
http://www.om.nl/boetebase/
Voor jou is het even bukken, jongeman!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
20 tientjes? 200 euro?
20 euro bedoel je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |