Ja, wel met een startersmotor met minder dan 25 kwquote:Op maandag 18 juni 2007 00:35 schreef fs180 het volgende:
javast
met een kruissnelheid van 160 haal de je 1 op 18 nog man![]()
enne ik heb een motor
ik heb het niet eens over mn "gare phantom" gehad, ik had het puur over de prijs van de benzine.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:20 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik smeek je bij alles wat heilig is om eens te nokken over die gare phanton van jou waarmee je denkt dat je helemaal de man bent. Terwijl je door de brommerjugend uitgekotst word en de mhr gasten
ja dan al helemaal, kom je meer inde buurt van een 1 op 25 ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 00:43 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja, wel met een startersmotor met minder dan 25 kw![]()
quote:
Houd je dikke bek maar gewoonquote:
FOTO'S NUquote:Op maandag 18 juni 2007 09:41 schreef saaw het volgende:
normaal doen kids
ik heb een mtx trouwens
tenminste, deelshij is van ons samen
ik ben dolgelukkig
snel foto's
FOTO'Squote:Op maandag 18 juni 2007 09:41 schreef saaw het volgende:
normaal doen kids
ik heb een mtx trouwens
ik ben dolgelukkig
snel foto's
hoe gaan jij en bobbie hem noemen?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:41 schreef saaw het volgende:
normaal doen kids
ik heb een mtx trouwens
ik ben dolgelukkig
snel foto's
Ik vind mijzelf niet de man en betrek niet bij elk topic wat ik open het feit dat ik op een brommer rij.quote:Op maandag 18 juni 2007 04:16 schreef Sjibble het volgende:
[..]
ik heb het niet eens over mn "gare phantom" gehad, ik had het puur over de prijs van de benzine.
Nu we het hebben over zichelf DE MAN vinden, iedereen hier vind zich al de man als ze alleen al een nieuw pijpje kopen, en noobs die vinden dat schakels heerschen, en zich heel wat vinden als ze met hun getunede 70/80cc een 50std eruitrijden..![]()
Niet dat ik me druk maak, maar je bent een n00b![]()
![]()
leer goed lezen analfabeet![]()
15 euro aldiquote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef fs180 het volgende:
owja! die heb ik ook nog liggen.. vertel mij als je weet hoe dat werkt okay?
Een jongen van de straatquote:Op maandag 18 juni 2007 20:24 schreef fs180 het volgende:
Sjibble
.Usericon van Sjibble
Deze gebruiker is momenteel offlineSjibble - zaterdag 28 april 2007 @ 01:05
PMKlik hier om het profiel van Sjibble te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
best genant, maar kan me niks schelen.
Deze week woensdag gingen we uit eten met wat leerlingen uit de 4de klassen.
Ik besloot een keer malibu-cola te drinken (groot als een bierglas).
Was idd lekker zoals ze zeiden, toen ging ik ff naar de kermis en toen nog naar een maat van me die die morgen moest gaan verhuizen, dus ff laatste uren met heb doorbrengen (verhuist ergens ver ver weg.)
Toen ik daar was begon ik me niet goed te voelen, misselijk te worden en draaierig in mn kop te worden En dat door 1 glas, omfg
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Sander, verstandig van je.
Brommers.![]()
Fietsquote:Op maandag 18 juni 2007 23:59 schreef Geqxon het volgende:
no1uknow, waar ga je je dan op vervoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |