niets mis met een mt.. als je dr maar niet mee omgaat als hijackingquote:Op zondag 24 juni 2007 13:26 schreef Ferrox het volgende:
godver
maar waar moet ik dan aan denken?
lagers enzo die iedere 500 km op zijn?
Je moet dus echt je sproeiert wel verranderen 10 hoger ofzo is het toch?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:35 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nou kijk. Mijn tzr reed wel lekker. ongeveer 80/85. Maar de uitlaat was helemaal verroest, dus ik dacht koop een nieuwe, gewoon de goedkoopste uitlaat voor de Tzr van easyparts gehaald. Prop eruit gehaald, eronder gedondert en wil gewoon blazuh nu!![]()
Iemand zei tegen mij iets met de sproeier? Ik wil gewoon weer lekker kunnen rijden. niet teveel toeren maken, zoals hij nu doet...
niet leukquote:Op zondag 24 juni 2007 13:29 schreef no1uknow het volgende:
HAHAHA
Gebaseerd op wat experts over de MT5 zeggen.quote:Op zondag 24 juni 2007 13:19 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ja?
gebaseerd op Hijacking of andere verhalen?
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:19 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ja?
gebaseerd op Hijacking of andere verhalen?
alleen maar duurderquote:Op zondag 24 juni 2007 14:31 schreef Zuen het volgende:
Misschien een Yamaha DT, Suzuki TSX?
Dude, met een Peugot Ludix rij ik met 50 over drempels.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:55 schreef Hijacking het volgende:
Rij zelf best wel asociaal maarja dat krijg je met een crosser dan kun je gewoon drempels pakken met 60 in tegenstelling tot scooters waar je met 25 er al bijna af flikkert
heb overigens wel altijd een helm op dat is wel weer een plus punt maarja een goede brommer is een snelle brommer![]()
Terwijl je met een halfstijve in de hoek van de cafetaria stond, kwijlend, terwijl je gefixeerd naar het meisje keek, en je puisten pus over je gezicht ejaculeerde.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:41 schreef Ferrox het volgende:
Ik heb een lumineus plan
gister in Borne (overijssel, was er voor mn werk)
en ik ging ff wat met mn baas eten in een cafetaria
en buiten stond een honda mt mét dakar kit in het blauw geel
buiten al ff naar gekeken, nette brommer
binnen wij eten, zat daar een super mooie meid haar huiswerk te maken
Gaat ze op een gegeven moment weg op die honda
echt super vond ik het
en nu wil ik ook zo'n ding
niet te duur, redelijk simpel, en gaat toch ook hard![]()
ik ben dus ff weg mensen![]()
Jij zou dat direct doen natuurlijk.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Terwijl je met een halfstijve in de hoek van de cafetaria stond, kwijlend, terwijl je gefixeerd naar het meisje keek, en je puisten pus over je gezicht ejaculeerde.
Je hebt vast haar telefoonnummer niet gevraagd?
Punt A: ik liep in mn werkkleren (gare spijkerbroek, stalen neuzen, oud tshirt) , zat onder het smeer ( heftruck reparerenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Terwijl je met een halfstijve in de hoek van de cafetaria stond, kwijlend, terwijl je gefixeerd naar het meisje keek, en je puisten pus over je gezicht ejaculeerde.
Je hebt vast haar telefoonnummer niet gevraagd?
Daarom cum jij je zelf altijd op je buikjequote:Op zondag 24 juni 2007 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Meiden vinden een vieze jongen vaak wel cheil
alhoewel, stadse meiden geilen er wel op als ik aan het werk ben op het landquote:Op zondag 24 juni 2007 20:42 schreef Geqxon het volgende:
Meiden vinden een vieze jongen vaak wel cheil
Ik houd van hunquote:Op zondag 24 juni 2007 21:23 schreef Ferrox het volgende:
[..]
alhoewel, stadse meiden geilen er wel op als ik aan het werk ben op het land
staan ze vaak ff te kijken hoe ik werk, als ik dicht bij ben, komen ze ff praten
ik hou van mn werk
spieren krijgen, bruin worden, en nog betaald ook
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:23 schreef Ferrox het volgende:
[..]
alhoewel, stadse meiden geilen er wel op als ik aan het werk ben op het land
staan ze vaak ff te kijken hoe ik werk, als ik dicht bij ben, komen ze ff praten
ik hou van mn werk
spieren krijgen, bruin worden, en nog betaald ook
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk, een plaatje van twee honden. Hoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |