haha een katalysator op een brommerquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:34 schreef Ipho het volgende:
MosPos
die buis van de uitlaat kan je weglaten
zit in het luchtfilter
is de luchtaanvoer voor de katalysator.
Wat ik achteraf ook dacht, en een TZR'er heeft die beaamd.
Als ik bij het stoplicht kan kiezen tussen achter een ouwe tomos of een nieuw tomosje met cat. staan, dan weet ik het welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:52 schreef Hijacking het volgende:
[..]
haha een katalysator op een brommer
wat onnodig net alsof zo'n ding vervuilend is ivm een auto![]()
Ah scootergangsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:14 schreef Hijacking het volgende:
maarja mijn mt5 rookt zo erg soms ( iets te vet afgesteld ) dat er een blauwe waas door de helestraat hangt) En ik 1x de lokale scooter jugend boos had gemaakt door een scooter gast in te halen met mn mt5 en er een tijdje voor te rijden waardoor die hele wolken uitlaat gas moest happen
Ik durf niks tegen negers te zeggen. Mijn mama zegt dat ik niet tegen vreemden en nikkers mag praten.quote:
Honda MTX 50 SHquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:46 schreef Zuen het volgende:
saaw wat voor brommer heb je?
Leg eens uit wat 50 cc snel nou eigenlijk isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef Hijacking het volgende:
leuk model 50cc snel ondergooien en gaan <3
Ander / beter materiaal dan je standaard cilinder.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
Leg eens uit wat 50 cc snel nou eigenlijk is
Ik snap wel 60 cc 70cc 80cc dat wel maar 50 snel?
koop dan dus gewoon 80 ccquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ander / beter materiaal dan je standaard cilinder.
Minder zuinig / meer slijtage / brommer gaat harder. Ben best te vreden met mijn 50cc snel, die 1:40 / 1:45 doet, en geen drol aan onderhoud nodig heeft. Ook op de rollerbank ben ik amper de pineut.quote:
Als ik er 50cc snel opzet word die zuiniger van :Squote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Minder zuinig / meer slijtage / brommer gaat harder. Ben best te vreden met mijn 50cc snel, die 1:40 / 1:45 doet, en geen drol aan onderhoud nodig heeft. Ook op de rollerbank ben ik amper de pineut.
ligt ook aan je carb afstelling uitlaat en dergelijke dus zuiniger hoeft niet persequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:49 schreef Geqxon het volgende:
Iets zegt mij dat als je van 80cc naar 50cc gaat, dat hij dan zuiniger wordt.
50 snel heeft vaak grotere poorten, en fluitpoorten enzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
Leg eens uit wat 50 cc snel nou eigenlijk is
Ik snap wel 60 cc 70cc 80cc dat wel maar 50 snel?
JIJ VERKOOPT JE BROMMER TOCH NOOBquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
50 snel heeft vaak grotere poorten, en fluitpoorten enzo.
Ik heb trouwens een 2e blokje binnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |