Ze staan in de OP.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
Is er een overzicht van de aantal contact punten die iedereen heeft? Of ben ik weer zo blind.
Volgens mij heeft Huub er aardig wat ik zie hem steeds heel wat krijgen maar geeft er weinig uit.
Je mist hem?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Waar is Brian ????
Jij daalt nog sneller dan Eric met deze vraagstelling...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:28 schreef petraa het volgende:
Waar is Brian ????
die kraaktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:29 schreef Kinga het volgende:
hmm moeilijke stream keuze weer.... dan maar geluid van stream 1 aan, dimi is leuk om naar te kijken
Het aantal vandaag gewonnen contactpunten is het percentage van de stemmen dat ze kregen maal 10.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
Is er een overzicht van de aantal contact punten die iedereen heeft? Of ben ik weer zo blind.
Volgens mij heeft Huub er aardig wat ik zie hem steeds heel wat krijgen maar geeft er weinig uit.
Jawel, die hebben nog ruimte in de buikholte dus bij beklemming kunnen ze naar onder uitwijken...quote:
Huub zei vanavond nog dat het mooi uitkomt die contactpunten, omdat hij net op 0 staat. Dat heeft hij elke keer zei hij. Van de rest weet ik het niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
En dat zei Brainless ook over A'Del?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dingen als dat ze een vies wijf is, dat ze stinkt, dat ze een slet is.......
Huub 410quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:27 schreef sander89 het volgende:
Vraag het hier maar:
Nouuu jij bent gedaald op het moment dat je weer voor de streams ging betalenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij daalt nog sneller dan Eric met deze vraagstelling...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |