Een nieuw topic is toch veel gebruiksvriendelijker met een bij behorende OP en tt dan een topic dat is geëvolueerd tot iets wat het niet hoort te zijn?quote:
Misschien voor die zeikserie, maar voor de USSR discussie?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een nieuw topic is toch veel gebruiksvriendelijker met een bij behorende OP en tt dan een topic dat is geëvolueerd tot iets wat het niet hoort te zijn?
Zal ik dan maar een opvolger maken om ook dat voort te zetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien voor die zeikserie, maar voor de USSR discussie?
Die was reteinteressant.
Opvolger haalt de discussie wegquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zal ik dan maar een opvolger maken om ook dat voort te zetten?
check je pm eens.
Ook verwarring en een abonnement op een discussie die je niet wilt volgen.quote:
As u wish.quote:Tip: heropen het oude en verwijs voor de flutserie naar het nwe topic.
Heb je interesse?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand iets van Floripas gehoord? Ik heb Yvonne gePMt, maar krijg geen antwoord. Wordt het anders geen tijd weer een nieuwe mod aan te stellen?
Mag ik de nieuwe mod worden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand iets van Floripas gehoord? Ik heb Yvonne gePMt, maar krijg geen antwoord. Wordt het anders geen tijd weer een nieuwe mod aan te stellen?
Lord Vetinari zou mij een hele goede mod lijken!quote:
Heb ik al aangeboden, heb ervaring tenslotte.quote:
O hai.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kristos, ik krijg één keer een nare operatieontstekeing en het is hier meteen een WOII-subforum geworden.quote:
Dat zullen we dan snel veranderen in een WO1 forumquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kristos, ik krijg één keer een nare operatieontstekeing en het is hier meteen een WOII-subforum geworden.
Nee, ouwe, vergeet het maar. Middeleeuws wordt het hier weer. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zullen we dan snel veranderen in een WO1 forum
Geef eens een goeie reden waarom jij een post van mij moet weghalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, ouwe, vergeet het maar. Middeleeuws wordt het hier weer. Zoals het hoort.
Omdat het flamerig was bedoeld, en ik heb geen zin om dat topic te laten uitmonden in een vitrioolgevecht.quote:Op zondag 16 maart 2008 16:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geef eens een goeie reden waarom jij een post van mij moet weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |