Als jij erbij zit komt er een groot feestquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als er hier iemand een glibbereend is, ben jij het wel.
Wacht maar af: straks worden er 10 users geband, en doet glibbereend niets.
Ik heb een rein geweten, jij bent een glibbereend die glibbert.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als jij erbij zit komt er een groot feest![]()
Als dat haar mening is , dan mag ze die hier zeggen , punt uit. Ga mensen niet aanvallen daarop , iedereen mag zelf weten voor wie hij is en daar hoeft zij/hij niet op afgerekend te worden. Dat gebeurt continu hier en ik blijf het herhalen.quote:
Waarom ? Het kan haar toch niets schelen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het vreselijk verdrietig dat Amanda op 7 staat![]()
![]()
![]()
Per saldo zal Natasia Brian niet laten vallen. Ze had Eric willen gebruiken om wat meer tegenspel te kunnen bieden tegen Brian, dat gaat haar nu niet lukken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat wordt zeker lastig, want ze heeft juist aangegeven dat ze de laatste dagen afstand van Brian en Amanda wil nemen.
Het is ook een mening van mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als dat haar mening is , dan mag ze die hier zeggen , punt uit. Ga mensen niet aanvallen daarop , iedereen mag zelf weten voor wie hij is en daar hoeft zij/hij niet op afgerekend te worden. Dat gebeurt continu hier en ik blijf het herhalen.
Natasja zegt zo vaak wat, om 5 minuten later weer van mening te veranderenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef Meganog het volgende:
Dat wordt zeker lastig, want ze heeft juist aangegeven dat ze de laatste dagen afstand van Brian en Amanda wil nemen.
Maar mij welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom ? Het kan haar toch niets schelen...
Dan beperk je je mening maar tot de bewoners....quote:
Moet je volgende keer maar wat meer SMSjes voor haar overhebbenquote:
Wordt lastig, ik heb geloof ik weer een stalkerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:39 schreef Polonium-120 het volgende:
mensen even ontopic blijven a.u.b.
Laat hem es opschieten danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef riri het volgende:
Huub is een echte tukker...recht door zee tot in de dood
Ja maak er maar weer een mooi cijfer van... gewoon 3%....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het vreselijk verdrietig dat Amanda op 7 staat![]()
![]()
![]()
Je voelt je verraden he? Moet enorm veel pijn doen, want je praat alleen nog maar over Huub, Huub, Huub tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef noucky het volgende:
Waarom kan Huub niet bedenken dat een ander ZIJN vriendschap niet meer wil ?
De mijne is hij ook weken kwijt en krijgt hij niet meer terug.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja maak er maar weer een mooi cijfer van... gewoon 3%....
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja maak er maar weer een mooi cijfer van... gewoon 3%....
Och, hij wakkert alleen maar aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan moet Brian even ophouden over de details.
Bommen los op Eric!!![]()
Precies Brian, ipv de Sherlock Holmes uit te hangen kun je beter de aandacht richten op Eric !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Hou ze tegen...ben aan het betalen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda kan soms echt recht door zee zijn :-)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef riri het volgende:
Huub is een echte tukker...recht door zee tot in de dood
En wederom waren mijn gevoelens terecht..... aanranding terwijl hij sliep... en nog steeds een verboden item wantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef Kinga het volgende:
[..]Hij sprak het niet uit, maar zei dat iedereen wel wist waar het over ging. Het gaat over dát.
Robert*cijfer* Kloon?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef noucky het volgende:
[..]
Amanda kan soms echt recht door zee zijn :-)
Je bebt je laten betalen, das een groot verschilquote:
Met de hakken over de sloot in de schouder...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef noucky het volgende:
[..]
recht door de rode zee als het op brian aankomt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef noucky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |