Fijn dat er ook nog users zijn met een intelligente mening.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef klarelucht het volgende:
[..]
precies..wat een gelul...
jij probeerd Brian steeds te fokken dus doe niet zo schijnheilig, hij wil hetzelfde dus wat wil je nu..zelf mag je alles en een ander niet
Was dat topic van jou als COS bedoeld?? Het lijkt me dat ie dan gesloten kan wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef klarelucht het volgende:
[..]
precies..wat een gelul...
jij probeerd Brian steeds te fokken dus doe niet zo schijnheilig, hij wil hetzelfde dus wat wil je nu..zelf mag je alles en een ander niet
Heel voorzichtig even, maar niet overtuigend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef MissSomebody het volgende:
Komt Natasja nog niet op voor haar "maatje" E?
Oei, ik word nu bang. Brrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nu..door jou.....
ik zou heel goed onder je auto kijken straks![]()
Geschreeuw.... ik vind dat Huub zich zeer fatsoenlijk uitdrukt tegen deze pisnichtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:31 schreef Kinga het volgende:
Ik snap dat geschreeuw van Huub wel, is allemaal opgekropte frustratie over aanrander Eric.. ik heb dat ook, ik kan er gewoon niet tegen als die slang zijn smoel opentrekt.
Alleen moet hij stil zijn nu hij dit bommetje heeft geplaatst.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:34 schreef F04 het volgende:
Huub is strategisch heel slim bezig.
Beter log jij ff uit, onzin van jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:34 schreef noucky het volgende:
Huub je bent gewoon erg manipulatief, stoken stoken stoken met onzin en je grote bek.
Pas op dat je niet uitglijdtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fijn dat er ook nog users zijn met een intelligente mening.
En dit dankzij de vele stemmen van Milton op Huubje !!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
Huub heeft de popipoll weer met afstand gewonnen, en vooral BEAN is daar ziek van... Brian probeert weer eens te scoren door Huub aan te spreken op zijn taalgebruik maar de streamers lijken niet onder de indruk.
UITSLAG:
7. 3% Amanda
6. 4% Natasia
5. 7% Lieke
4. 8% Eric
3. 18% Brian
2. 19% Jaap
1. 41% Huub
Beter!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heel voorzichtig even, maar niet overtuigend.
Als er hier iemand een glibbereend is, ben jij het wel.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:34 schreef noucky het volgende:
Huub je bent gewoon erg manipulatief, stoken stoken stoken met onzin en je grote bek.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Fijn dat er ook nog users zijn met een intelligente mening.
Dat wordt zeker lastig, want ze heeft juist aangegeven dat ze de laatste dagen afstand van Brian en Amanda wil nemen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tweede voordeel van Huub's actie : Natasia zal moeten kiezen - Eric of Brian
[afbeelding]
Ik ben pas tevreden als ie de poort uitloopt...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Héérlijk dit. Ik hoop zó dat ie in janken uitbarst.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef riri het volgende:
Huub had het net ook iets over iets wat er voorgevallen was vanuit Erik naar hem....dat is toch wel echt te ver gegaan want je merkt aan Huub dat ie niet voor niks zo pissig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |