Wel een 3 baans snelweg naar golferquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef Wouser het volgende:
En ja hoor er staat een file op het knooppunt tong80
En dan JeRa vragen of hij weer een week wil rekenenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gewoon iemand uitkiezen die veel op Fok is en stalken maar
Nee dank je. Ik hou het wel op veel posten in een beperkt aantal topicsquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Godlike02 zou bijvoorbeeld uitstekend moeten werkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Puur toeval, als er geen connecties tussen jou en die users staanquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:53 schreef Maanvis het volgende:
Jera, tis alleen wel klote dat ik bijv. in de buurt sta van Breuls, Knut, Nikky en Miss_bleu en die komen allemaal in mijn statistieken van userbuddies voor, maar dat daar dan geen lijntje naar is. Op zich wel vreemd en frappant dus dat ik wel in de buurt van mijn 'buddies' kom te staan maar je grafiek het niet ziet als een echte relatie, enkel als een onbedoelde onderhuidse relatie
Dat is dus zeg maar dé reden waarom ik niet opnieuw zo'n grafiek ga makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, ik hou me aan de regels en stuur de juiste referer doorquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Tof. Alleen spijtig genoeg sta ik er met mijn antileech icoontje in![]()
Het was natuurlijk een garpje hequote:Op donderdag 14 juni 2007 21:32 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat is dus zeg maar dé reden waarom ik niet opnieuw zo'n grafiek ga makenik ga hoogstens de huidige aanpassen. Nieuwe grafieken zullen hoogstens lichtelijk gaan verschillen maar de kans op dergelijke stalkers wordt wel groter zo.
Weet ik, maar er zijn ongetwijfeld users die dat gaan doen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een garpje he
Overwoog nog om er een disclaimer bij te zetten, maar dacht dat het wel duidelijk genoeg was
iets met quotes?quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:46 schreef JeRa het volgende:
[..]
Weet ik, maar er zijn ongetwijfeld users die dat gaan doen.Niet echt een groot probleem, ik ben aan het bedenken hoe ik de relaties beter kan berekenen dan alleen op basis van topic.
Mocht je nog een nieuwe maken later met nieuwe berekeningen enzo, en ik sta er dan nog in, kun je het dan updaten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef JeRa het volgende:
[..]
Tja, ik hou me aan de regels en stuur de juiste referer dooren dat is niet *.fok.nl
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef JeRa het volgende:
[[url=http://fok.gmta.nl/images/relations/v1-thumb.jpeg]afbeelding][/url]
(klikbaar, 6,9MB, en misschien niet aardig voor je geheugen)
Photoshop hem gewoonquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mocht je nog een nieuwe maken later met nieuwe berekeningen enzo, en ik sta er dan nog in, kun je het dan updaten?
Zo zondeZo'n mooie Kristel, en dan staat er een verrekt No bordje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |