Op wat?quote:
Schending van de privacyquote:
Dit zijn allemaal bovengrondse zaken, uit besloten fora zijn geen gegevens beschikbaarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Schending van de privacyNiet iedereen hoeft mijn ondergrondse pacten te zien.
Ik zie het nu, het gaat dus helemaal niet over de 'buddies' in je PM box maar gewoon over topics waarin je gepost hebt..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dit zijn allemaal bovengrondse zaken, uit besloten fora zijn geen gegevens beschikbaar
Ik ben nu de icoontjes aan het downloaden, zometeen ga ik kijken of de eerste poging tot een grafiek een beetje gelukt is en zo ja, dan post ik 'mquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Wanneer denk je een grote versie te hebben JeRa? Dan weet ik of ik nog effe op moet blijven of tot morgenvroeg moet wachten.
Je hebt het over yvonne met de zoveelste waarschuwings-PM?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:23 schreef Armageddon het volgende:
Grappig script heb je. Doe mij dat eens mailen. Dan bouw ik het om om al die vrouwen te beantwoorden via de PM.
Als in donderdag dus?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:01 schreef JeRa het volgende:
Vannacht gaat niet meer lukken helaas, de gegenereerde postscript ziet er wat raar uit. Morgen meer!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef JeRa het volgende:
[afbeelding,link]
(klikbaar, 6,9MB, en misschien niet aardig voor je geheugen)
quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:22 schreef JeRa het volgende:
[[url=http://fok.gmta.nl/images/relations/v1-thumb.jpeg]afbeelding][/url]
(klikbaar, 6,9MB, en misschien niet aardig voor je geheugen)
Misschien dat ik de userstatistieken een keer ga uitbreiden met de mogelijkheid om een minigrafiek voor jezelf aan te vragenquote:
Omdat het aantal topics waarin je samen met een andere user hebt gepost er toe doet, en niet het aantal posts dat je hebt gemaaktquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
JeRa de technische uitleg van de grafiek nog in de buurt?
Bijvoorbeeld waarom sommige met een hoge postcount er niet in staan en andere met een lage wel?
Als jij je top 30 userbuddies opvraagt, zijn dat 30 'relaties' met het aantal topics als waarde. Ik heb van iedereen alle relaties bepaald, die afgelopend gesorteerd op hun waarde en vervolgens de 2000 beste relaties in deze grafiek gezetquote:Alles gebasseerd op samen posten in meerdere topics? en waar ligt de drempel dan?
Enigzins wel. De ondergrens ligt ergens rond de 900-1000 topics, dus als je in je userbuddies lijst relaties hebt staan met meer dan dat aantal topics dan sta je er ongetwijfeld inquote:Kunnen we dat terug vinden in onze persoonlijke statistieken?
Dank voor het snelle antwoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:13 schreef JeRa het volgende:
[..]
Omdat het aantal topics waarin je samen met een andere user hebt gepost er toe doet, en niet het aantal posts dat je hebt gemaaktbovendien vond ik het een verfrissende kijk op de FOK!users, die top 500 kent iedereen wel
[..]
Als jij je top 30 userbuddies opvraagt, zijn dat 30 'relaties' met het aantal topics als waarde. Ik heb van iedereen alle relaties bepaald, die afgelopend gesorteerd op hun waarde en vervolgens de 2000 beste relaties in deze grafiek gezet
[..]
Enigzins wel. De ondergrens ligt ergens rond de 900-1000 topics, dus als je in je userbuddies lijst relaties hebt staan met meer dan dat aantal topics dan sta je er ongetwijfeld in
Daarom sta ik er niet in.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:13 schreef JeRa het volgende:
Enigzins wel. De ondergrens ligt ergens rond de 900-1000 topics, dus als je in je userbuddies lijst relaties hebt staan met meer dan dat aantal topics dan sta je er ongetwijfeld in
Wel een 3 baans snelweg naar golferquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:02 schreef Wouser het volgende:
En ja hoor er staat een file op het knooppunt tong80
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |