tijd om je lam te zuipenquote:
nee..ik drink niet meerquote:
Zo zie je maar weer hoe betrekkelijk cultuur is. Als het je uitkomt ben je moslim en geloof je de koran, en als het niet zo goed uitkomt interpreteer je het ruim.quote:
ow? sinds wanneer, sinds die laatste op dat terrasjequote:
quote:
heb je dus toch nog iets zinnigs te meldenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:42 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ben trouwens gevraagd om een artikel te gaan schrijven voor een academisch journalEat that Slayage
![]()
alleen als ik op dit forum postquote:
wat?quote:
haha precies, sinds een week geleden, op het terrasje...ik ben gestoptquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
ow? sinds wanneer, sinds die laatste op dat terrasje![]()
ik zuip nooit uiteraard![]()
quote:
wat is dit man? jullie weten dat ik van mn drankprobleem probeer af te komen...quote:
je kan het wel, Slayage..ik heb er vertrouwen inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
wat is dit man? jullie weten dat ik van mn drankprobleem probeer af te komen...
in plaats van opmerkingen als "hey kop slayage, je kan de drank achterwege laten" zitten jullie me continu aan het feit te herinneren dat ik geen dag zonder kan![]()
ik weet niet precies waar je op doelt eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik weet niet precies waar je op doelt eigenlijk![]()
Het leven is zooooo saai zonder alcoholquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
[..]
wat is dit man? jullie weten dat ik van mn drankprobleem probeer af te komen...
in plaats van opmerkingen als "hey kop slayage, je kan de drank achterwege laten" zitten jullie me continu aan het feit te herinneren dat ik geen dag zonder kan![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:57 schreef Emel het volgende:
[..]
je kan het wel, Slayage..ik heb er vertrouwen inzo goed??
ik word zo aanhankelijk en vervelendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het leven is zooooo saai zonder alcohol![]()
sad but truequote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het leven is zooooo saai zonder alcohol![]()
hoe vervelend?quote:
quote:
dead and buriedquote:
irritantquote:
quote:
ik kan heel goed irritant blijven doenquote:
Appelsap drinken...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
dead and buried
moet effe me bierglazen effe wassen, komen straks wat zuip buddy's over de vloer, mag je raden wat we gaan doen![]()
euhhhh effe denken...je lam zuipen???quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
dead and buried
moet effe me bierglazen effe wassen, komen straks wat zuip buddy's over de vloer, mag je raden wat we gaan doen![]()
quote:
vrijdagavond is risk avond en met alcohol op kan je natuurlijk nooit een oorlog winnenquote:
merciquote:
Kijk n's aan, het gaat nu al de goede kant op met je...quote:
daaromquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
vrijdagavond is risk avond en met alcohol op kan je natuurlijk nooit een oorlog winnen![]()
evelallahquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk n's aan, het gaat nu al de goede kant op met je...
Je moet het 'willen', dan overwin je alles...
quote:
Evel Allahquote:
nou??quote:
Allah Allahquote:
Riskquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
vrijdagavond is risk avond en met alcohol op kan je natuurlijk nooit een oorlog winnen![]()
jij eerst, remember?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |