Omdat ze de taal niet spreken?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
het zit erg ingewikkeld in elkaar, scorp. Hoeveel weet je af van de GGZ?
Allochtonen vinden hun weg naar de GGZ erg moeilijk. Dit komt toch door o.a. culturele factoren. De problemen in allochtone gezinnen nemen toe. Vaak komen ze terecht in onvrijwillige hulpverlening omdat ze te lang wachten met de juiste hulp. En niemand die hen de weg wijst.
Ik vind positief dat er steeds meer interculturele organisaties komen. Waarom denk je dat mijn Nederlandse collega's, Turkse clienten aan mij matchen ipv aan zichzelf?
is Linux goed?quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:28 schreef saban het volgende:
[..]
Nee, linux installeren voor de patienten van Emel.
Linux de wereld in helpen.
Weet ik veel
Ik denk een leuk ddos-net maken ofzo
Ik zie dit als een beloftequote:Op donderdag 14 juni 2007 22:34 schreef Emel het volgende:
[..]
1600 maar?? Aangenomen![]()
en je krijgt de rest ook![]()
![]()
![]()
Het is in ieder geval gratis.quote:
onder anderequote:
Deal!quote:
ik vertrouw op je deskundigheidquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:35 schreef saban het volgende:
[..]
Het is in ieder geval gratis.
En moeilijker kapot te maken, windows is binnen 10 minuten kapot.
ik ben een lieve baasquote:
effe geduld kardes, ik moet even rijk wordenquote:
Ben je alquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:42 schreef Emel het volgende:
[..]
effe geduld kardes, ik moet even rijk worden![]()
ik zoek nog een partner! in je eentje lijkt me lastigquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:44 schreef saban het volgende:
[..]
Ben je al
Alsof jij het moet financieren, devlet ne gunlere duruyo:D
Ikquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:45 schreef Emel het volgende:
[..]
ik zoek nog een partner! in je eentje lijkt me lastig
Iyi geceler!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:59 schreef Emel het volgende:
saban, ben slapeniyi geceler sana. Kendine iyi bak!
Gunaydinquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:08 schreef saban het volgende:
[..]
Iyi geceler!
Ik reis wel naar Rotterdam
Ja, Emel vroeg of iemand iets leuks te vertellen had. Ik had toevallig niks te doen, dus ik dacht laat ik maar wat Nasreddin Hoca-moppen kopiëren&plakken van Internet.quote:
Ik weet genoeg af van cultuur om al die onzin niet te hoeven geloven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:33 schreef Emel het volgende:
[..]
het zit erg ingewikkeld in elkaar, scorp. Hoeveel weet je af van de GGZ?
Allochtonen vinden hun weg naar de GGZ erg moeilijk. Dit komt toch door o.a. culturele factoren. De problemen in allochtone gezinnen nemen toe. Vaak komen ze terecht in onvrijwillige hulpverlening omdat ze te lang wachten met de juiste hulp. En niemand die hen de weg wijst.
Ik vind positief dat er steeds meer interculturele organisaties komen. Waarom denk je dat mijn Nederlandse collega's, Turkse clienten aan mij matchen ipv aan zichzelf?
welke onzin? is er weer ruzie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik weet genoeg af van cultuur om al die onzin niet te hoeven geloven.
evet cok komiksinquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, Emel vroeg of iemand iets leuks te vertellen had. Ik had toevallig niks te doen, dus ik dacht laat ik maar wat Nasreddin Hoca-moppen kopiëren&plakken van Internet.![]()
wat is onzin???quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik weet genoeg af van cultuur om al die onzin niet te hoeven geloven.
ik had geen zin, dus ging maar internettenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:06 schreef saban het volgende:
Haha, acaip komikmis magnificent
Emel, mag niet he, foei
Hmm, okulum ICT-er ariyormus, yeni gordum .. maybe iets voor mij?
tegenwoordig is het een trend in het Turkentopic om te ruzieen met elkaarquote:
als het maar een gezellige ruzie is, dan maakt het niet zoveel uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:09 schreef Emel het volgende:
[..]
tegenwoordig is het een trend in het Turkentopic om te ruzieen met elkaar![]()
![]()
mee eensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
als het maar een gezellige ruzie is, dan maakt het niet zoveel uit![]()
Iedereen heeft gezond verstand en heeft de keuze dat te gebruiken, laten we het daar maar bij laten.quote:
nog steeds weet ik niet wat je nou precies onzin vindt...zou je dat willen uitleggen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:23 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Iedereen heeft gezond verstand en heeft de keuze dat te gebruiken, laten we het daar maar bij laten.![]()
anders is het zo'n saaie boelquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef Emel het volgende:
[..]
nog steeds weet ik niet wat je nou precies onzin vindt...zou je dat willen uitleggen?![]()
![]()
![]()
quote:
Die hele ophef over cultuur, dat vind ik onzinquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef Emel het volgende:
[..]
nog steeds weet ik niet wat je nou precies onzin vindt...zou je dat willen uitleggen?
was dat het joh?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die hele ophef over cultuur, dat vind ik onzin![]()
mee eens...dat gezeik steeds over culturen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Die hele ophef over cultuur, dat vind ik onzin![]()
Ik?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
was dat het joh?![]()
dacht dat je iets zinnigs te melden had![]()
ik heb lolquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |