Jij blijft tenminste ontopicquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet eens opstaan.
Je glibbert maar wat.
Dat is de lachbandquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
sorry?
Het publiek lag al een par keer in een deuk om Huub.
Jensen of DGK?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef Gelderland het volgende:
als je dat programma niet kent denk je echt dat er een stel gekken in zitten...
Zo is hij altijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:56 schreef Taurus het volgende:
Aan het begin durfde ik bijna niet meer te kijken, Huub voelt zich zo fantastischHet kán haast niet anders dan dat hem iets goeds is overkomen daar voor de opnames ofzo, fans ofzoiets. Hij loopt meters naast zn schoenen
![]()
Wat natuurlijk ook gewoon zo is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:55 schreef Gelderland het volgende:
als je dat programma niet kent denk je echt dat er een stel gekken in zitten...
Nee want hij zit niet altijd bij Jensen. Dat ie zo in huis is snap ik nog wel, maar hier is 't dubbel zo erg en voel ik 'n beetje plaatsvervangende schaamtequote:
Ok ik begin het een beetje te begrijpenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee want hij zit niet altijd bij Jensen. Dat ie zo in huis is snap ik nog wel, maar hier is 't dubbel zo erg en voel ik 'n beetje plaatsvervangende schaamteBegrijp me niet verkeerd, ik wil dat hij het huis wint hoor. Maar het zijn natuurlijk allemaal trieste mensjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |