boeren en niet kennen en niet vreten en zoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:07 schreef k_man het volgende:
Buiten Nederland - en zeker buiten Europa - is het meeste gewoon niet te vreten.
Beter als koude burgersquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:37 schreef Erotica_ het volgende:
In Turkije wordt alles vers gemaakt![]()
Moet je wel ff wachten![]()
Wat saai...quote:Op donderdag 6 november 2008 20:05 schreef Europees het volgende:
De mac in Minsk (Wit-Rusland) was gewoon ''normaal'', geen vreemde dingen en het was allemaal gewoon te eten
Zelfde geldt voor de mac van Moskou met die van Leeuwardenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:22 schreef Dynia het volgende:
de mac in moskou is niks anders dan hier in Rotterdam...
Volgens mij zijn e allerlei door mij bezochte landen die geen Mac hebben. In Noord-Korea en Cuba zeker niet, maar volgens mij ook niet in Jemen, Turkmenistan, Kyrgizië en Bhutan (waar trouwens wel een grote Coca Cola fabriek staat).quote:Op maandag 10 november 2008 23:30 schreef Hik het volgende:
Niet helemaal on-topic, maar welke landen (waar je bent geweest) hebben géén Mac?
In elk geval zijn er niet heel veel Afrikaanse landen met een McDonalds (Egypte en Zuid-Afrika in elk geval wel). Cuba heeft natuurlijk geen Mac en in Suriname heb ik er ook geen gezien (maar misschien niet opgevallen?!), verder is Zuid-Amerika geheel ontgonnen volgens mij (misschien Guyana ook niet? Frans Guyana?). In het Midden-Oosten ook vrij wijdverbreid net als (natuurlijk) Europa (hoewel: Vaticaanstad?).
Hebben ze nog de McPork? was een beetje als de McRib, maar dan vooral goedkoper en meer sausquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:30 schreef Binsentu het volgende:
Net nog naar de Mac (Japan) geweest en speciaal voor de topic een placemat meegenomen. Net een fotootje van geschoten.
De Teriyaki burger zit al langer in het assortiment, maar nu is daar tijdelijk de Mega Teriyaki bijgekomen.
Japans eten is velen malen lekkerder dan McDonalds, maar af en toe heb ik er gewoon zin in. Denk dat ik maandelijks wel eens bij Wendy's, First Kitchen of McDonalds naar binnen wandel.
[ afbeelding ]
wel in Londonquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:59 schreef Zwansen het volgende:
De Double Cheeseburgers van de Mac in Las Vegas zijn extreem lekker. Ze kosten ook maar 1$. In Nederland hebben ze die dingen niet eens volgens mij?
Nogal wiedes dat ze in India geen rundvleesburgers hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:10 schreef k_man het volgende:
De Mac in Delhi was apart. Er worden namelijk géén Big Macs verkocht, of enige andere hamburger. "Beef and beef products not sold here" staat op een bordje. Het is óf vegetarisch óf kip wat je eet.
Oh echt waar joh?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:48 schreef ScudRaket het volgende:
Nogal wiedes dat ze in India geen rundvleesburgers hebben
Brandbommetje gegooid door verstokte communisten?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:39 schreef ijscoberg het volgende:
De Mac in Moskou was ook goed te doen.. net zo goed binnen te houden als in Nederland en ook nog wat goedkoper..
quote:Op donderdag 13 november 2008 16:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Brandbommetje gegooid door verstokte communisten?
Ik durf bijna niet te zeggen wat ik op heb in Japan:quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:30 schreef Binsentu het volgende:
Net nog naar de Mac (Japan) geweest en speciaal voor de topic een placemat meegenomen. Net een fotootje van geschoten.
De Teriyaki burger zit al langer in het assortiment, maar nu is daar tijdelijk de Mega Teriyaki bijgekomen.
Japans eten is velen malen lekkerder dan McDonalds, maar af en toe heb ik er gewoon zin in. Denk dat ik maandelijks wel eens bij Wendy's, First Kitchen of McDonalds naar binnen wandel.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |