quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef ScottTracy het volgende:
Ja! En ik zit weer verplicht op de bank te kijken!
Mag ik zeggen dat je een nogal rare moeder hebt?!?!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef ScottTracy het volgende:
Ja! En ik zit weer verplicht op de bank te kijken!
Precies, een schildpad die vuur kan spuwen en stekels op zijn schild heeftquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik zie het ja. Maar gelukkig is Bowser een schildpad.
officieel een draakje met dinosaurus trekjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:00 schreef Houtspeer het volgende:
Yoshi is een dinosaurier toch?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
officieel een draakje met dinosaurus trekjes
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef YoshiBignose het volgende:
officieel een draakje met dinosaurus trekjes
Is ze wel druk deze avonden, er is blijkbaar een Stephen King week. Gisteren Annie gekeken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:05 schreef ScottTracy het volgende:
Ach ik dwing mijn familie ook weleens mijn films te kijken, wat me ook niet in dank wordt afgenomen. En mijn moeder is blijkbaar nogal weg van Stephen King verfilmingen
ik was er al iets eerder aan het rondkijken en opeens stelde jij de vraag over Yoshi. echt heel toevalligquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Zo opeens hier in dit topic verschijnen als je naam genoemd wordt?
Heusden is goed!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
Iets met een H. Heusden?
Haha, welkom!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:09 schreef YoshiBignose het volgende:
ik was er al iets eerder aan het rondkijken en opeens stelde jij de vraag over Yoshi. echt heel toevallig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |