De goede namen, maar niet de overeenkomst.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk, Hugo Borst, Henk Spaan. Holland Sport?
Dat zocht ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef Neleos het volgende:
Vanwege Hard Gras?
De laatste dagen valt het juist wel mee? Ik zie de jouwe trouwens wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:04 schreef wyccie het volgende:
Bij mij is ie nog steeds weg.
Is Fok de laatste dagen zo langzaam of is mijn nieuwe computer zo langzaam?
Ik bedoel dat op mijn computer jouw avatar nog steeds weg is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
De laatste dagen valt het juist wel mee? Ik zie de jouwe trouwens wel.
Oh ok, ik zie 'm soms wel en soms niet. De site waar ie is gehost, zal af en toe wegvallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:10 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel dat op mijn computer jouw avatar nog steeds weg is.
Of een glimwormquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef wyccie het volgende:
Post eens een Barbievraag of zo.
Volgende keer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:14 schreef wyccie het volgende:
Post eens een Barbievraag of zo.
Als je op mijn naam klikt weet je dat het niet meer is bij te houdenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt twee voetbalvragen gemist![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet het niet hoor, was een geintje.
Laat ik dat maar niet doen, anders word ik duizelig. Pssst... je doet het jezelf aan, hè.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:19 schreef tong80 het volgende:
Als je op mijn naam klikt weet je dat het niet meer is bij te houden
Het is mijn lot Wickedangelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen, anders word ik duizelig. Pssst... je doet het jezelf aan, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |