abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50388977
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat heb je nou de laatste twee dagen?? Je loopt maar te jennen. Echt niet meer leuk hoor!
sorry
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 juni 2007 @ 22:03:01 #102
163650 Greys
pi_50389040
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik bedoelde jou
het lijkt daar ook meer een slowchat topic dan iets anders daarom is dieet club ook eet club geworden

kan je een posten wat je op een dag eet?
Vandaag:

Breaker Light aardbei
Volkoren boterham rosbief
Volkoren boterham kipfilet
Klein bakje yoghurt met cruesli (maar dat is een caloriebom zeg, die cruesli! wist ik nooit)
Wat gedroogd fruit ipv snoep (zak van de Lidl, tutti frutti)
Sushi, zelf gemaakt
2 Kiwi gold

Maar dat was dus vandaag mijn eerste dag dat ik besloot om echt af te gaan vallen he, normaal at ik elke avond nog borrelnootjes, chocolade, enz. En vaak nog wat TUC-jes tussendoor op het werk enzo. En die moet ik dus echt gaan laten staan.

Conleche, dan worden wij gewoon de oudewijven in dit topic
Oud en wijs, zeg maar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_50389078
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

sorry
Fair enough. Laten we het maar weer over iets dieeterigs hebben.
pi_50389094
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Vandaag:

Breaker Light aardbei
Klein bakje yoghurt met cruesli (maar dat is een caloriebom zeg, die cruesli! wist ik nooit)
Sushi, zelf gemaakt
2 Kiwi gold

Maar dat was dus vandaag mijn eerste dag dat ik besloot om echt af te gaan vallen he, normaal at ik elke avond nog borrelnootjes, chocolade, enz. En vaak nog wat TUC-jes tussendoor op het werk enzo. En die moet ik dus echt gaan laten staan.

Oud en wijs, zeg maar?
je hebt ook cruesli balans, iets gezonder

maar verder ziet het er inderdaad goed uit

en als je stopt met dat snoepen zal het in het begin wel snel gaan

wat drink je verder?
pi_50389131
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Fair enough. Laten we het maar weer over iets dieeterigs hebben.
ja geen slowchat over katten hier
pi_50389359
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Vandaag:

Breaker Light aardbei
Sushi, zelf gemaakt
2 Kiwi gold

Oud en wijs, zeg maar?
Ga je ook in het OPlijstje staan? Ik vind dat wel werken, het is een soort stok achter de deur. En dit topic is ook fijn, dan hoef je je (slanke) vriendinnen niet de hele tijd te vervelen met je verhalen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:10:31 #107
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50389394
Ik volg het niet echt meer
Maar het zal wel. Om een professioneel iemand in te schakelijk lijkt me ietwat overdreven, maar geen zorgen. Ik kijk wel uit. Ik wil juist wel een beetje strakker worden, spieren kweken, weetjewel. Geen bodybuilder, maar gewoon een beetje strak plat buikje en billen. Probleem is dat ik oefeningen meestal maar een paar dagen volhou (of nouja, gisteren eerste keer intensief oefeningen gedaan en vandaag verrek ik van de spierpijn :p).
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_50389442
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef Liebe het volgende:
Maar het zal wel. Om een professioneel iemand in te schakelijk lijkt me ietwat overdreven, maar geen zorgen. Ik kijk wel uit. Ik wil juist wel een beetje strakker worden, spieren kweken, weetjewel. Geen bodybuilder, maar gewoon een beetje strak plat buikje en billen. Probleem is dat ik oefeningen meestal maar een paar dagen volhou (of nouja, gisteren eerste keer intensief oefeningen gedaan en vandaag verrek ik van de spierpijn :p).
met trainen is niets mis
maar als je niet eet gaat het mis
pi_50389496
Wat is het gezondste om te nemen in een Oosters Wokrestaurant? (behalve veel groentes) En zijn dingen als sushi eigenlijk gezond? ... ben me een beetje aan het verdiepen in Oosters eten, en ben wel benieuwd eigenlijk

Oeh ik wil naar dat restaurant en dan lekker klooien met de stokjes (reminder voor mezelf: ga je stokjes eens opzoeken, je hebt nog 'ergens' van die mooie japanse liggen en dan kan je thuis al oefenen, in plaats van in het restaurant net zo erg te gaan klungelen als toen op schiphol)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:12:50 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_50389512
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja geen slowchat over katten hier
tja... kan het niet laten:

ennuh katten kan jij als de beste

trouwens ik heb in een medisch tijdschrift een artikel gelezen over Sonja Bakker, en die was zeker niet mild. Er staan gewoon echte fouten in haar boeken. Dit is onderzocht door verschillende medici en dietisten...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_50389522
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef Liebe het volgende:
Gewoon beetje gezond eten, voldoende bewegen, en wellicht idd wat oefeningen doen... en spierpijn is goed, dan voel je dat je iets gedaan hebt, is de volgende keer vast weer minder
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_50389576
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Chicolate het volgende:
Wat is het gezondste om te nemen in een Oosters Wokrestaurant? (behalve veel groentes) En zijn dingen als sushi eigenlijk gezond? ... ben me een beetje aan het verdiepen in Oosters eten, en ben wel benieuwd eigenlijk

Oeh ik wil naar dat restaurant en dan lekker klooien met de stokjes (reminder voor mezelf: ga je stokjes eens opzoeken, je hebt nog 'ergens' van die mooie japanse liggen en dan kan je thuis al oefenen, in plaats van in het restaurant net zo erg te gaan klungelen als toen op schiphol)
oosters is volgens mij altijd redelijk gezond
veel groente wokken en vis
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:14:01 #113
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50389579
Ik eet wél. Of nouja, ik probeer het. Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Bovendien, wat ik eet, is wel gezond. Omdat ik zo weinig 'kan' eten, zorg ik wel dat ik bewuster eet, snapje? Dingen als fruit, groente en brood en cruesli enzo.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
pi_50389603
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nu nog de volgende 17
Als jij er ook nog 25 doet...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50389643
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

trouwens ik heb in een medisch tijdschrift een artikel gelezen over Sonja Bakker, en die was zeker niet mild. Er staan gewoon echte fouten in haar boeken. Dit is onderzocht door verschillende medici en dietisten...
Mag ik weten wat voor fouten? Of heb je een link ofzo? Ben wel nieuwsgierig wat er mis is, buiten de eierkoeken, speculaasjes, liga's en andere niet echt nuttige tussendoortjes
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_50389651
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef teigan het volgende:

[..]

Als jij er ook nog 25 doet...

ik ga voor nog 10 kilo ja
dan heb ik een gezond gewicht
pi_50389708
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef Liebe het volgende:
Ik eet wél. Of nouja, ik probeer het. Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Bovendien, wat ik eet, is wel gezond. Omdat ik zo weinig 'kan' eten, zorg ik wel dat ik bewuster eet, snapje? Dingen als fruit, groente en brood en cruesli enzo.
maar hoeveel eet je dan precies?
en bewust eten doen er veel die een eet problemen hebben
pi_50389712
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

tja... kan het niet laten:
Dag Brammetje!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:18:21 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_50389799
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Dag Brammetje!!
*Brammetje zwaait vrolijk terug*
pi_50389953
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Chicolate het volgende:

Volgens mij is een wokrestaurant zeker niet ongezond (in de zin van vet eten enzo), integendeel. En het is nog lekker ook! Het is verder enorm leuk om je eigen gerechtjes samen te stellen, met vlees, groenten en de saus uitkiezen. Als je dat aanvult met gewone witte rijst, en niet je bord volplempt met nasi of bami (das dus wel vet) heb je zeker een gezonde maaltijd. Toetjes kun je vaak ook zelf pakken, houd je daar een beetje in. Maar laat het ijs zeker niet staan, want je gaat uit eten om te genieten van het eten toch? Enne, onbeperkt eten -> geniet ervan.

Wokrestauranten zijn leuk!

@ Miss_S: het is nu niet leuk meer, je doet het erom. Zou je dit topic alsjeblieft niet willen vervuilen met je gemene opmerkingen? Je gaat alweer aardig ver en ik ben het gekat van je een keer zat.
pi_50390007
is dat geen goed idee voor een meet , naar een wokrestaurant
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:24:29 #122
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_50390093
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

@ Miss_S: het is nu niet leuk meer, je doet het erom. Zou je dit topic alsjeblieft niet willen vervuilen met je gemene opmerkingen? Je gaat alweer aardig ver en ik ben het gekat van je een keer zat.
je zou denken dat ze juist mijn kattenfoto's leuk zou vinden
pi_50390136
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

wat doe ik nou weer verkeerd?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:27:39 #124
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_50390224
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar hoeveel eet je dan precies?
en bewust eten doen er veel die een eet problemen hebben
Ik heb geen eetstoornis. En zit ook niet in een ontkenningsfase .
Al eet ik wel weinig,
euhm voorbeeld van vandaag?

Ontbijt: bakje yoghurt met cruesli
lunch: 1 boterham met appel
Tussendoor zelfs nog zo'n mona frusi
's avonds: friet met een kroket (okee niet heel gezond, maar het was dinsdagfrietdag. Normaal is het woensdagfrietdag maar morgen is m'n moeder niet thuis ofzoiets)

Maar niet veel dus. En ik ben er niet trots op, maar als ik gewoon vol zit en niet de behoefte voel om te eten (tussendoor dan), dan eet ik ook niet. Het is ook (hopelijk) maar iets tijdelijks. Als het over een maand of wat nog zo is, dan zal ik wel eens naar de dokter gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 juni 2007 @ 22:28:50 #125
163650 Greys
pi_50390281
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Ga je ook in het OPlijstje staan? Ik vind dat wel werken, het is een soort stok achter de deur. En dit topic is ook fijn, dan hoef je je (slanke) vriendinnen niet de hele tijd te vervelen met je verhalen.
Ja, leuk! Ik ga zo even kijken hoe dat werkt, dan moet je je ergens aanmelden geloof ik. Ik ben wat ouder, dan werkt dat wat trager Nee hoor, ik ga meteen kijken.

Miss-S, ik probeer zo veel mogelijk water te drinken. Maar aan de 2 liter kom ik nog niet (en ik blijf naar het toilet rennen dan ). Verder veel zoethout thee, dat kan ik zonder suiker drinken tenminste. En max. 2 glazen cola light per dag. Gaat dat goed?

En meisjes, wel lief zijn voor elkaar hier he Elkaar steunen werkt een stuk beter dan elkaar afkatten, lijkt me zo. Maar ik zal wel Spuit 11 zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')