sorryquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat heb je nou de laatste twee dagen?? Je loopt maar te jennen. Echt niet meer leuk hoor!
Vandaag:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik bedoelde jou
het lijkt daar ook meer een slowchat topic dan iets anders daarom is dieet club ook eet club geworden
kan je een posten wat je op een dag eet?
je hebt ook cruesli balans, iets gezonderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag:
Breaker Light aardbei
Volkoren boterham rosbief
Volkoren boterham kipfilet
Klein bakje yoghurt met cruesli (maar dat is een caloriebom zeg, die cruesli!wist ik nooit)
Wat gedroogd fruit ipv snoep (zak van de Lidl, tutti frutti)
Sushi, zelf gemaakt
2 Kiwi gold
Maar dat was dus vandaag mijn eerste dag dat ik besloot om echt af te gaan vallen he, normaal at ik elke avond nog borrelnootjes, chocolade, enz. En vaak nog wat TUC-jes tussendoor op het werk enzo. En die moet ik dus echt gaan laten staan.
Conleche, dan worden wij gewoon de oudewijven in dit topic
Oud en wijs, zeg maar?
ja geen slowchat over katten hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Fair enough. Laten we het maar weer over iets dieeterigs hebben.![]()
Ga je ook in het OPlijstje staan? Ik vind dat wel werken, het is een soort stok achter de deur. En dit topic is ook fijn, dan hoef je je (slanke) vriendinnen niet de hele tijd te vervelen met je verhalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag:
Breaker Light aardbei
Volkoren boterham rosbief
Volkoren boterham kipfilet
Klein bakje yoghurt met cruesli (maar dat is een caloriebom zeg, die cruesli!wist ik nooit)
Wat gedroogd fruit ipv snoep (zak van de Lidl, tutti frutti)
Sushi, zelf gemaakt
2 Kiwi gold
Maar dat was dus vandaag mijn eerste dag dat ik besloot om echt af te gaan vallen he, normaal at ik elke avond nog borrelnootjes, chocolade, enz. En vaak nog wat TUC-jes tussendoor op het werk enzo. En die moet ik dus echt gaan laten staan.
Conleche, dan worden wij gewoon de oudewijven in dit topic
Oud en wijs, zeg maar?
met trainen is niets misquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef Liebe het volgende:
Ik volg het niet echt meer![]()
Maar het zal wel. Om een professioneel iemand in te schakelijk lijkt me ietwat overdreven, maar geen zorgen. Ik kijk wel uit. Ik wil juist wel een beetje strakker worden, spieren kweken, weetjewel. Geen bodybuilder, maar gewoon een beetje strak plat buikje en billen. Probleem is dat ik oefeningen meestal maar een paar dagen volhou (of nouja, gisteren eerste keer intensief oefeningen gedaan en vandaag verrek ik van de spierpijn :p).
tja... kan het niet laten:quote:
Gewoon beetje gezond eten, voldoende bewegen, en wellicht idd wat oefeningen doen... en spierpijn is goed, dan voel je dat je iets gedaan hebt, is de volgende keer vast weer minderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef Liebe het volgende:
Ik volg het niet echt meer![]()
Maar het zal wel. Om een professioneel iemand in te schakelijk lijkt me ietwat overdreven, maar geen zorgen. Ik kijk wel uit. Ik wil juist wel een beetje strakker worden, spieren kweken, weetjewel. Geen bodybuilder, maar gewoon een beetje strak plat buikje en billen. Probleem is dat ik oefeningen meestal maar een paar dagen volhou (of nouja, gisteren eerste keer intensief oefeningen gedaan en vandaag verrek ik van de spierpijn :p).
oosters is volgens mij altijd redelijk gezondquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Chicolate het volgende:
Wat is het gezondste om te nemen in een Oosters Wokrestaurant? (behalve veel groentes) En zijn dingen als sushi eigenlijk gezond? ... ben me een beetje aan het verdiepen in Oosters eten, en ben wel benieuwd eigenlijk![]()
Oeh ik wil naar dat restauranten dan lekker klooien met de stokjes
(reminder voor mezelf: ga je stokjes eens opzoeken, je hebt nog 'ergens' van die mooie japanse liggen en dan kan je thuis al oefenen, in plaats van in het restaurant net zo erg te gaan klungelen als toen op schiphol)
Als jij er ook nog 25 doet...quote:
Mag ik weten wat voor fouten? Of heb je een link ofzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
trouwens ik heb in een medisch tijdschrift een artikel gelezen over Sonja Bakker, en die was zeker niet mild. Er staan gewoon echte fouten in haar boeken. Dit is onderzocht door verschillende medici en dietisten...
maar hoeveel eet je dan precies?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef Liebe het volgende:
Ik eet wél. Of nouja, ik probeer het. Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Bovendien, wat ik eet, is wel gezond. Omdat ik zo weinig 'kan' eten, zorg ik wel dat ik bewuster eet, snapje? Dingen als fruit, groente en brood en cruesli enzo.
*Brammetje zwaait vrolijk terug*quote:
Volgens mij is een wokrestaurant zeker niet ongezond (in de zin van vet eten enzo), integendeel. En het is nog lekker ook! Het is verder enorm leuk om je eigen gerechtjes samen te stellen, met vlees, groenten en de saus uitkiezen. Als je dat aanvult met gewone witte rijst, en niet je bord volplempt met nasi of bami (das dus wel vet) heb je zeker een gezonde maaltijd. Toetjes kun je vaak ook zelf pakken, houd je daar een beetje in. Maar laat het ijs zeker niet staan, want je gaat uit eten om te genieten van het eten toch? Enne, onbeperkt eten -> geniet ervan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:12 schreef Chicolate het volgende:
Wat is het gezondste om te nemen in een Oosters Wokrestaurant? (behalve veel groentes) En zijn dingen als sushi eigenlijk gezond? ... ben me een beetje aan het verdiepen in Oosters eten, en ben wel benieuwd eigenlijk![]()
Oeh ik wil naar dat restauranten dan lekker klooien met de stokjes
(reminder voor mezelf: ga je stokjes eens opzoeken, je hebt nog 'ergens' van die mooie japanse liggen en dan kan je thuis al oefenen, in plaats van in het restaurant net zo erg te gaan klungelen als toen op schiphol)
je zou denken dat ze juist mijn kattenfoto's leuk zou vindenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
@ Miss_S: het is nu niet leuk meer, je doet het erom. Zou je dit topic alsjeblieft niet willen vervuilen met je gemene opmerkingen? Je gaat alweer aardig ver en ik ben het gekat van je een keer zat.![]()
wat doe ik nou weer verkeerd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:21 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
@ Miss_S: het is nu niet leuk meer, je doet het erom. Zou je dit topic alsjeblieft niet willen vervuilen met je gemene opmerkingen? Je gaat alweer aardig ver en ik ben het gekat van je een keer zat.![]()
Ik heb geen eetstoornis. En zit ook niet in een ontkenningsfasequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar hoeveel eet je dan precies?
en bewust eten doen er veel die een eet problemen hebben
Ja, leuk! Ik ga zo even kijken hoe dat werkt, dan moet je je ergens aanmelden geloof ik. Ik ben wat ouder, dan werkt dat wat tragerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga je ook in het OPlijstje staan? Ik vind dat wel werken, het is een soort stok achter de deur. En dit topic is ook fijn, dan hoef je je (slanke) vriendinnen niet de hele tijd te vervelen met je verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |