* Intrepidity meldtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:29 schreef Twisted_Logic het volgende:
MSN?
jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:19 schreef Chen het volgende:
Doet httP;//www.hema.nl het bij jullie?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:41 schreef Walter81 het volgende:
Windows LIve Messenger??
Ja dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
MSN is down hier...
Hier ook al een tijdjequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:00 schreef rthls het volgende:
torrentbytes.net?
Marktplaats werkt hier perfectquote:Op maandag 18 juni 2007 14:37 schreef Party_P het volgende:
Marktplaats doet ook niet echt meer
Het menu werkt, maar de advertenties frame werkt bij mij niet. Blijft wit.quote:
Heel de site werkt hier gewoon..Misschien is er iets mis met je pc ofzoquote:Op maandag 18 juni 2007 14:58 schreef Party_P het volgende:
[..]
Het menu werkt, maar de advertenties frame werkt bij mij niet. Blijft wit.
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:14 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat het bufferen/streamen op Joox bij jullie ook zo traag als poep?
doet het hier primaquote:Op zondag 24 juni 2007 13:06 schreef Counterattack het volgende:
hotmail offline
http://www.demonoid.com/index.phpquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Demonoid. Klote Brein!
Ik ben benieuwd wat hieruit gaat komen.
Nah. Ze zijn waarschijnlijk bezig om naar een andere ISP te verhuizen. Anders overkomt ze dadelijk hetzelfde als TorrentSpy. Dat willen ze ook niet hebben lijkt me...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:01 schreef TommyGun het volgende:
[..]
http://www.demonoid.com/index.php
Staat anders gewoon system crash en dat ze morgen weer terug zijn?![]()
Nou, wat kan het anders zijn? Brein tikt Leaseweb op de vingers, Demonoid gaat offline. Het werd ze blijkbaar te heet onder de voeten en zijn op zoek gegaan naar een andere ISP. Nederland was ooit een veilige plaats om torrent-sites te hosten. Dat is helaad ook niet meer helemaal het geval.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:48 schreef TommyGun het volgende:
En hoe weet jij dat?
Ow ik wist niet dat Demonoid in NL werd gehostquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nou, wat kan het anders zijn? Brein tikt Leaseweb op de vingers, Demonoid gaat offline. Het werd ze blijkbaar te heet onder de voeten en zijn op zoek gegaan naar een andere ISP. Nederland was ooit een veilige plaats om torrent-sites te hosten. Dat is helaad ook niet meer helemaal het geval.
Want ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Nederland was ooit een veilige plaats om torrent-sites te hosten. Dat is helaad ook niet meer helemaal het geval.
Als je ziet hoe aggressiefquote:
Zelfde als in zweden toen alle servers gewoon maar weggehaald werden bij de provider van the pirate bayquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Als je ziet hoe aggressiefBrein
bezig is en hoe veel rechtszaken Brein wint, dan is dat wel degelijk zorgwekkend. Zo nu ook weer. Leaseweb wordt gedwongen om een aantal torrentsites die bij hun gehost worden offline te halen. Gelukkig laat Leasweb het er niet bij zitten.
Jazeker.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:29 schreef -skippybal- het volgende:
Ben ik de enige waar Wikipedia het niet doet?
1-07-2007 Nadat we gisteren zijn verhuist bleek een van onze nieuwe loadbalancers stuk te gaan. Helaas reageerde de kvm-over-ip niet helemaal zoals we wilden zodat we iemand moesten instrueren om eerst dat te fixen. Inmiddels werkt het weer, en morgen, als we weer helder in der kopf zijn, gaan we zoeken wat er nu precies gebeurd is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:58 schreef ram.con het volgende:
tweakers.net is down, op de dag van hun verhuizing. Ze hebben het in euNetworks nog geen 6 uur vol gehouden![]()
Idd nog steeds down en geen updates meer. Kankerzooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Demonoid. Klote Brein!
Ik ben benieuwd wat hieruit gaat komen.
Er zijn gelukkig nog voldoende alternatieven.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Idd nog steeds down en geen updates meer. Kankerzooi![]()
Behoorlijk irritant...quote:
't Was een DNS probleem, even inquote:
Hij werktquote:Op maandag 2 juli 2007 14:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
't Was een DNS probleem, even in C:WINDOWSsystem32driversetc het bestandje hosts met kladblok openen en dit eraan toevoegen en opslaan:
85.17.40.69 tracker.oink.me.uk
85.17.40.70 irc.oink.me.uk
85.17.40.71 oink.me.uk
FOK! IRC draait toch op een bak van T.net?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:55 schreef Mainport het volgende:
De FOK!server op IRC knalt er opeens uit. Anderen die er last van hebben?
Iedereen met een Nederlands IP kan demonoid niet meer bezoekenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef Chanty87 het volgende:
Ik krijg sinds gisteravond alleen een blanco pagina op demonoid, ben ik de enige?Ook het lokale adres doet het niet...
Ennn de reden daarvan is? En is het tijdelijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Iedereen met een Nederlands IP kan demonoid niet meer bezoeken
Ja, hier ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:18 schreef Chanty87 het volgende:
Ik krijg sinds gisteravond alleen een blanco pagina op demonoid, ben ik de enige?Ook het lokale adres doet het niet...
Reden?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef thedude0 het volgende:
[..]
OMG, kansloosquote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Hoe moet ik in godsnaam weten wat de reden is ? Stuur de mensen van demonoid een mailtje ofzoquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:37 schreef iFreaky het volgende:
Reden?
Jarenlang een server in Nederand, en nu ineens een afkeer van alles wat uit Nederland komt. Hypocriete hufters!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:30 schreef knnth het volgende:
http://anonymouse.org/cgi(...)://www.demonoid.com/
het is naar alle waarschijnlijkheid geen router probleem ofzo..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:31 schreef iFreaky het volgende:
Maar hoezo ineens uit het niets?![]()
Snap er echt helemaal niets van.
Beter komt Demonoid héél snel terug. Ik wil downloaden.![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:39 schreef twi het volgende:
Werkt hier gewoon.
www.dddb.nl
Werkt deze site bij jullie?
nu iig wel weer.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:39 schreef twi het volgende:
Werkt hier gewoon.
www.dddb.nl
Werkt deze site bij jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |