abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50380125
De rechter acht van algemene bekendheid dat het voor moslims niet is toegestaan om te gokken. Van verzoekster, die moslima is, kan daarom ook niet worden verwacht dat zij gelegenheid geeft tot gokken door het verkopen van loten voor een loterij.

Verweerders stelling dat verzoekster haar boerka zou kunnen afdoen om de bemiddeling naar arbeid (beter) te doen slagen, acht de rechter voorshands disproportioneel. Niet is gebleken dat de bemiddelingsmogelijkheden reeds in zoverre zijn uitgeput, dat van verzoekster kan worden gevraagd om afstand te doen van het kledingstuk dat voor haar een rechtstreekse uitdrukking is van haar godsdienstige overtuiging

Via GS:
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=BA6917
----------------

Wat moet je hier nu mee? En dan vindt Hirsh Ballin het gek dat de burger steeds meer het vertrouwen in de rechtsstaat verliest, goh hoe zou dat nou komen? http://www.volkskrant.nl/(...)chtsstaat?source=rss

Afin, waar is m'n Darth Vader masker? Ik heb geen zin meer om te werken dus...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50380153
zeikerd
pi_50380213
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:15 schreef Devrim_ het volgende:
zeikerd
He, ze snoept geld af van jouw vaders uitkering en jouw toekomstige uitkering hoor.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50380255
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

He, ze snoept geld af van jouw vaders uitkering en jouw toekomstige uitkering hoor.
Hmm..Hier uitkering krijgen en in Turkije verblijven
Een keer in de 6 maanden ff hier komen en dan weer terug
pi_50380289
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:18 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Hmm..Hier uitkering krijgen en in Turkije verblijven
Een keer in de 6 maanden ff hier komen en dan weer terug
Echt Koerdengedrag dus.
pi_50380295
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Echt Koerdengedrag dus.
Je punt is?
pi_50380336
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het toch over een uitspraak van iemand die ergens moet blijvenwerken van de rechter, dus geen uitkering krijgt omdat ze niet ontslagen mag worden.
pi_50380371
Maar goed, als Koerdkleuter Devrim even on-topic wil gaan: het is toch van de debiele dat een rechter een dergelijke wereldvreemde uitspraak kan doen?

Je wordt verdomme op alles gekort als je 1 dag te laat betaalt of formulier XZ1-31subB niet 100% correct invult, als je 1 dag te laat je inkomstenbelasting betaalt krijg je een boete van een paar honderd euro maar weiger te werken, doe een laken om en zeg dat het je geloof is en tuurlijk mag het.

En het dan gek vinden dat het vertrouwen in de rechtsstaat zo afneemt.
  Donald Duck held dinsdag 12 juni 2007 @ 18:23:16 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50380378
Wat een taalgebruik zeg in die uitspraak.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50380395
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het toch over een uitspraak van iemand die ergens moet blijvenwerken van de rechter, dus geen uitkering krijgt omdat ze niet ontslagen mag worden.
Volgens mij niet

Verweerder heeft een maatregel opgelegd (100% korting gedurende drie maanden). Verzoekster draagt een boerka. In het kader van een traject richting arbeid heeft verzoekster een aantal sollicitaties verricht, echter - mede tengevolge van de boerka - zonder het gewenste resultaat
pi_50380419
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, als Koerdkleuter Devrim even on-topic wil gaan: het is toch van de debiele dat een rechter een dergelijke wereldvreemde uitspraak kan doen?

Je wordt verdomme op alles gekort als je 1 dag te laat betaalt of formulier XZ1-31subB niet 100% correct invult, als je 1 dag te laat je inkomstenbelasting betaalt krijg je een boete van een paar honderd euro maar weiger te werken, doe een laken om en zeg dat het je geloof is en tuurlijk mag het.

En het dan gek vinden dat het vertrouwen in de rechtsstaat zo afneemt.
Sorry?
Ik koerd?
Grapjas
pi_50380560
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Volgens mij niet

Verweerder heeft een maatregel opgelegd (100% korting gedurende drie maanden). Verzoekster draagt een boerka. In het kader van een traject richting arbeid heeft verzoekster een aantal sollicitaties verricht, echter - mede tengevolge van de boerka - zonder het gewenste resultaat
maar het gaat er toch ook over dat ze dingen die tegen haar geloof zijn zou moeten verkopen, en dat de uitkeringsinstantie ook nog niet echt geod zijn best gedaan heeft om aan de te werk stelliging te werken.

Ik kan me ook niet voorstellen dat je een zwarte kouse vrouw verplicht te werk wilt stellen in een christine le duc.
pi_50380659
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Basp1 het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je een zwarte kouse vrouw verplicht te werk wilt stellen in een christine le duc.
Zou best goed voor haar zijn.
pi_50380712
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

maar het gaat er toch ook over dat ze dingen die tegen haar geloof zijn zou moeten verkopen, en dat de uitkeringsinstantie ook nog niet echt geod zijn best gedaan heeft om aan de te werk stelliging te werken.

Nou, dat zie ik niet staan. Mevrouw wil immers niets doen waarvoor de burka af moet (wat zo´n beetje alles is) en het enige wat wel kon (telewerk) wilde ze niet doen. Alweer vanwege haar 'religie'.
Verder is het natuurlijk aan haar zelf werk te regelen, niet aan een uitkeringsinstantie, wat een omgekeerde wereld weer.
Als dan instantie dan terecht zegt: doe dat laken eens af of anders geen cash meer en de rechter fluit dat terug, dan mag zo'n rechter van mij een onderzoek krijgen in Parnassia.

Eens kijken of hij ook in kabouters gelooft.
pi_50380744
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou, dat zie ik niet staan. Mevrouw wil immers niets doen waarvoor de burka af moet (wat zo´n beetje alles is) en het enige wat wel kon (telewerk) wilde ze niet doen. Alweer vanwege haar 'religie.
Verder is het natuurlijk aan haar zelf werk te regelen, niet aan een uitkeringsinstantie, wat een omgekeerde wereld weer.
Als dan instantie dan terecht zegt: doe dat laken eens af of anders geen cash meer en de rechter fluit dat terug, dan mag zo'n rechter van mij een onderzoek krijgen in Parnassia.

Eens kijken of hij ook in kabouters gelooft.
Ze mag toch zelf beslissen of ze ergens werkt of niet
pi_50380797
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef Devrim_ het volgende:
Zekers.
Maar dan niet anderen voor je inkomen laten opdraaien hè.
pi_50380914
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ja dat mag ze zelf weten, maar dan moet ze dus ook geen uitkering verwachten. DAT is het punt.
pi_50380916
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Zekers.
Maar dan niet anderen voor je inkomen laten opdraaien hè.
Dan kan je net zo goed niemand meer uitkeringen geven
pi_50380936
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja dat mag ze zelf weten, maar dan moet ze dus ook geen uitkering verwachten. DAT is het punt.
En wat gaat ze dan doen..Het verkeerde pad op dus..
pi_50380950
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Dan kan je net zo goed niemand meer uitkeringen geven
Voor wie denk je dat uitkeringen bedoeld zijn? Voor iedereen die geen zin heeft om te werken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')